Sisätutkimus 3 päivää synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Monelleko tehty? Mä pääsin kuopuksen syntymän jälkeen kotiin 2 päivän päästä ja samalla kun maidot nousi niin nousi korkea kuume (39 astetta).
Rinnat oli kivikovat ja epäilin lähes varmana rintatulehdusta ja menin sitten lääkäriin kun olo alkoi olla todella heikko, synnytys takana ja tuo kuume niin olin kyllä ihan sänkypotilas.
Lääkäri ei edes kokeillut mun rintoja vaan halus tehdä sisätutkimuksen. Yritin sitten pyytää ultrausta tms. mielummin sillä kerroin ettei alapää nyt ihan valmis tutkimukseen vielä ole ainakaan ilman puudutuksia. Lääkäri oli nuori ja ilmeisesti lapseton sillä hän ei ymmärtänyt yhtään mikä siinä voisi sattua?!
Tää on vaan jäänyt mieleeni. Toivottavasti tää lääkäri itse joskus synnyttää niin saa vähän tuntumaa asiaan. No, rintatulehdus mulla oli ja itse asiassa toistuvasti seuraavat pari kuukautta eli samantien alkoi kun maidot nousi ja siihen loppui kun lopetin imetyksen. Vähän väliä korkea kuume ja sellaiset kivut ettei musta ollut edes vauvan hoitajaksi niiden tulehdusten aikana. Onneks mies oli pyörittämässä arkea silloin.

Mulle tehtiin kohtutulehduksen takia eikä kyllä sattunut. Lääkäri vaan oli varovainen. Mulle ei kyllä tullutkaan yhtään tikkiä. Muutama päivä oli synnytyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
On tehty. Paikat oli NIIN kipeät synnytyksen jälkeen, että lääkäri tarkisti pari päivää myöhemmin.

Mulla tarkisti muistaakseni seuraavana päivänä tai 2 päivän päästä synnytyksestä samasta syystä. Kun siis itse pyysin. Kokeili ihan kaikki reijät ja tutki tarkkaan mutta oli niin varovainen ettei paljon sattunut. No, hän kertoikin olevansa 6 lapsen äiti =)

Mulla oli vaivoja kuopuksen syntymän jälkeen. Ei tehnyt silleen sisätutkimusta kun papereista selvisi että istukka ei ollu täydellinen että jotain oli sinne voinut jäädä ja sain sen ongelman takia lääkekuurin ja se autto.

Yhteistyössä