SIRILLE

  • Viestiketjun aloittaja mies61
  • Ensimmäinen viesti
mies61
huomenta Siri olen lähdössä töihin,tää yhteys toimii tosi huonosti eilen illalla ei juuri ollenkaan ja aamullakin oli 1/2 tunnin katko.
parantele itsesi katotaan illalla jos yhteys pelaa ja sulle sopii.
 
Siri
Anoppi ja appi just lähtivät ja siivosin pika pikaa keittiön. On mennyt monta päivää ettei ole tänne jaksanut tulla. Muksut kyllä istuu liikaakin täällä vaikka ovat pieniä. Mieli tekis jo tulla lähellesi...Painaa huuleni huuliasi vasten....Vartaloni,vartaloasi vasten..
 
Siri
Tulet sängylleni kanssani. Jätin alusvaatteeni verhoamaan tiettyjä kohtia vartalossani. Makaat selälläsi ja minä vieressä kyljellään. Hivelen sinua ja samalla kerrot minulle kuinka olet kaivannut minua johon vastaan suudelmalla rintaasi. Nouset hieman ja avaat rintaliivien hakaset ja otat ne pois...
 
mies61
voi siri kulta näytät seksikkäältä noissa alusvaatteissa,rintasi ovat kieleni ulottuvilla nuolaisen nänniäsi otan nännisi sormien väliin ne kovettuvat ihanan koviksi voihkaiset.....aah.puristelen rintojasi aah ihanaa kulta mulla on kalu tosi kovana olen odottanut sinua kauan,rupeat hyväileen kaluani.....!
 
Siri
Tunnen että olet odottanut suihinottoa. Kalusi nytkähtelee kädessäni. Jatkan imemistä...Nuolet hiljaa mutta syvältä. Nautin todella sinusta. Työnnät sormiasi myös sisääni ja olen tosi märkä...
 
mies61
yhteys tosi hidas.
olet tosi kuuma ja liukas ihana työntää sormia pilluusi.....
puristat ihanasti sormiani,haluan naida sinua takaapäin menet nelinkontin tulen taaksesi otan pakaroistasi kiinni levitän niitä hiukan ja hitaasti työnnyn sinun ihanaan pilluusi.....ala kautta puristelen nännejäsi.....tunnut hyvältä kulta.
 
Siri
Työnnät moneen kertaan penistäsi sisääni ja kyllä tekee hyvää...Voihkin äänekkäästi...En ole aikoihin saanut tälläistä. Jatka,jatka....Polveni pettävät ja Laskeudun mahalleen sängylle. Kierähdän selälleen ja tulet päälleni ja nyt työnnät kalusi edestä sisääni. Rajusti työnnät sisään...Puristelen pakaroitasi. Sinäkin pidät jo suhteellisen nautittavalta kuulostavaa ääntä....
 
mies61
mulla seisoo jo livenäkin kalu aivan räjähtämis pisteessä.
pillusi on tosi märkä ja se imee mun kalua sisälle voi taivas että tekee hyvää......aaaah.rintasi ovat ihanasti edessäni puristelen niitä.
jos pillusi jatkaa noin imemistä niin multa tulee kohta...
 
Siri
Anna vaan tulla. Laukeamme yhdessä melkein samaan aikaan. Kuulen hengityksestäsi että nautit kun makaat päälläni ja näykit niskaani ja kaulaani mutta kun huulemme jälkeen kohtaavat niin ne pysyvät taasen pitkään yhdessä...hmmm. Nuorimmainen heräsi ja hain hänet syliin ettei koko talo herää.täytyy ottaa se juttun mukaan...
 
mies61
voi Siri kulta miten ihanalta tuntui saada sinulta orgasmi ja tuottaa se sinulle olet ihana.
suutelen sinua ja puristaudun viereesi,kumpa olisit livenä vierelläni.
eihän lopeteta vielä!!!!!!!
 
Siri
Kunpa olisit sinäkin täällä,vieressäni,saman peiton alla. Silittelisin hiuksiasi,hyväilisin vartaloasi ja ym ym. Sitten jos joskus voisit nousta kun lapset itkee yöllä ettei aina minun tarvitsisi.
 
mies61
kyllähän se kaksisin on kaunihimpi niinkuin sanotaan.
kyllä sulla on rankkaa mutta toivottavasti me keksitään jotain mikä helpottaa sun arkea.
mulla on nyt ihana olo rakastelun jälkeen.
 

Yhteistyössä