SIRILLE

  • Viestiketjun aloittaja mies61
  • Ensimmäinen viesti
Siri
Suihkusta silloin tulimme ja panit mua peppuun....Täytyy alkaa riisuuntumaan. Mulla on päällä farkut,trikoopaita ja neuletakki sekä tietenkin alusvaatteet...Pitsiset...Mitä sulla on päällä?Olispa boxerit...
 
mies61
en muita käytäkään kun boksereita,ja t-paita tulin suihkusta.
minkä väriset alusvaatteet sulla on vai ehditkö jo riisua kaikki pois.on ihanat muistot viimeisestä.
 
Siri
Odotan että sinä riisut. Vaaleansiniset alusvaatteet minulla on. Seison sinua vasten,samalla kun riisut minua hivelen boxereittesi päältä etumustasi ja tunnen että se on jo kovana odottamassa..! Pudotat vaatteeni lattialle. Enää ylläni on vain alusvaatteet...
 
Siri
Riisun boxereitasi,hitaasti sillä rintojen imeminen tekee niin hyvää. Tunnen että ne ovat päivällisestä käsittelystä vielä arat. Liikuttelen käsiäni vartalollasi ja pian painat minut itseäsi vasten ja kuiskaat,mitä haluat. Vastaan että sinua...! Menemme makaamaan sängylle ja haluan että hyväilemme toisiamme,suutelemme paljon ja kiihkeästi...Ei pidetä kiirettä....Tulet viereeni kyljelleen ja...
 
Siri
Muistan että jääkaapissamme on vaniliakiisseliä. Haet sen ja kaadat sitä vatsalleni ja rinnoilleni.alat hitaasti nuolla sitä pois...Aaahh...Huohotat nuollessa ja minä nautin. Makaat rintasi Pilluni päällä ja kiihotun siitäkin kovasti...Hyväillään ensin...
 
mies61
ihanaa nuolla sinun vartaloasi nolen rinnoilta vanilian pois ja siirryn vatsalle nuolen navan ja vatsan olen jo niin ihanan lähellä sinun pilluasi aaah,mutta odotetaan suudellaan ja hyväillään toisiamme.huohotan kun hyväilen käsin sua joka puolelta vartaloasi ihanaaaaaa.kuiskaan korvaasi rakastellaan kulta.
 
Siri
Rakastellaan,se kuulostaa ihanalta sanalta kun kyse on sinusta. Niin taitava olit päivälläkin,kiitos! Menet selälleen makaamaan ja tulen jalkoväliisi. Sivelen kasvaisia reisiäsi ja tulen kalusi luo. On se mahtava...Terhakkaana pystyssä...Otan siitä kiinni ja alan nuolla sitä.Puristelen pallejasi ja nytkähtelet...Kiusaan sua ja kovemman tahtia...Voihkit ja huohotat,sanot että sinulle riittää,mutta minulle tämä ei riitä...Taidat saada ensimmäisen...
 
mies61
taidat olla valmis pillun nuolemiseen.
avaan reitesi ja kielellä kutitan reiden sisäpintaa ja lähestyn jalkoväliäsi missä taas odottaa se ihana tuoksu olet tosi märkä nuolen pilluasi ja klitorista voihkit tosi äänekkäästi kun kielen kärjellä kutitan klittaa,
mistä muuten arvasit et olen karvainen?
 
Siri
En ole koskaan tavannut karvatonta miestä....Ja huomasin sen jo päivällä....Kiemurtelen kun nuoleminen tekee niin hyvää...Ääntelen nautinnosta...Olet rajumpi nuolemaan nyt kuin päivällä. Taisit todella haluta minua...Levität pilluani sormillasi ja nuolet ahnaasti. Tunnen että olen märkä sieltä...Painan päätäsi syvemmälle ja huudaan ja pyydän että jatka vielä...Kuulen sinunkin olevan hengästynyt...Haluat 69 ja pyydät että nuolen lisääää sinua...Mitkä äänet meistä lähteekään...
 
mies61
69 on sun kanssa parasta mitä olen saanut.
nuolen ja sinä tulet aina vaan märemmäksi voi kuinka ihana oletkaan kulta,nyt mun kalu alkaa olla räjähtämis pisteessä, käännän sinut selälleen ja tulen päällesi liikutan terskaani häpyhuulillasi ja työnnyn hitaasti sisääsi lisään vauhtia olemme taivaassa rakas, pidättelen vielä.
 
Siri
Rajummin kulta,rajummin tule sisääni...Nostan itsekkin lantiotani ja tuntuu vieläkin paremmalta...Nyt en jaksa enää...Laukean huutaen ja sinä vaan jatkat kunnes karjuen ja vapisten tulet päälleni makaamaan....Kyllä tunne oli mahtava....Tottelit kun pyysin tulla rajusti sisääni. Nyt pidetään tauko,makaat päälläni...Hivelen selkää ja pakaroitasi...Väsyttääkö vai voidaanko vielä olla näin...Ja keksiä vielä jotain...!
 
mies61
todella raukea olo kiitos rakas se oli ihanaa, livenä mun on mentävä tekeen mun kalulle jotain.
Mutta kiitos ihanasta illasta tähän sun viereen on ihana nukahtaa.tekstiviestiä odotellessa hyvää yötä rakas.
 

Yhteistyössä