SIRILLE

  • Viestiketjun aloittaja mies61
  • Ensimmäinen viesti
Siri
Sinä taitava sänkytaituri,miten nukuit? Minä hyvin,sinua ajattelin. Kaupasta tulin juuri ja lapset tulevat kohtapuolin. Siitä se arki taas alkaa. Mukavaa se on silti vaikka työntäyteistä!
 
Siri
Olen kyllä itsekkin väsynyt. Nuorin nukkuu sylissäni ja istuskellaan keinutuolissa. Viiden lapsen yh-äitinä ei aina ole helppoa. Tiedät,jos itselläsi on lapsia,vai onko?
 
Siri
Olet päälläni...Nostan jalkani selkäsi päälle jotta saan nauttia enemmän kalusta sisälläni. Makaamme näin....Nautimme....Kunnes lasken jalkani alas ja alat työntämään kulliasi sisääni....Imet rintojani,kädet myös rinnoillani...Nautin....Voihkin...
 
Siri
Pysy edelleen siinä....Minun lähelläni,sillä kaipaan läheisyyttä. Ei puhuta mitään. Kuunnellaan toisemme hengitystä...En ole saanut vielä maistaa kaluasi,mutta pitäiskö jättää toiseen kertaan....Haluaisin sitä kuitenkin nyt...
 
Siri
Tule vain...! Rankan päivän jälkeen mukavaa on rentoutua. Olin lasteni ja ex-mieheni kanssa kodalla retkellä. Paistettiin makkaraa,juotiin limua. Nautimme että olimme kaikki koossa. Kun sitten tulimme takaisin ja ex-mieheni lähti niin 5-vuotias tyttäremme sanoi että äiti,miksi isä ei ole koskaan kotona. On isää ikävä. Kyllä tuo pisti ajattelemaan. Tule siis sisälle...
 

Yhteistyössä