sirdalud ja propral.

  • Viestiketjun aloittaja uuunn
  • Ensimmäinen viesti
uuunn
Voiko sirdaludia ja propralia ottaa samaan aikaan? Sirdaludid 2mg määrätty lihaskramppiin ja nytpä sen otettuani alkoi lisälyönnit. Eli voinko nakata vielä propralin 20mg naamaan?
 
"paula"
No ei varmasti voi.

Sirdalud oo yksistään hengenvaarallista. Mut eihän kuolleet voi valittaa!

http://www.mediuutiset.fi/keskustelutjamielipiteet/uutiskommentti/laakekaapin+siivouspaiva+muistisairauksien+hoitosuositus+paivitetaan/a1048591

Mut jos olet muistisairas, varmaan olet jo ottanut niitä useamman?

Mihin vaivaan sulle niitä on määrätty?
 
"paula"
[QUOTE="paula";30660632]No ei varmasti voi.

Sirdalud oo yksistään hengenvaarallista. Mut eihän kuolleet voi valittaa!

Lääkekaapin siivouspäivä: muistisairauksien hoitosuositus päivitetään -

Mut jos olet muistisairas, varmaan olet jo ottanut niitä useamman?

Mihin vaivaan sulle niitä on määrätty?[/QUOTE]

Kannattaa ajatella aina ennen kun jotain OSTAA, tarkemmin, kun sama firma myy tuotteita toisella kädellä torjunta-aineita SYNGENTA ja toisella Lääkkeitä NOVARTIS.

Sirdalud

Lihaskramppeihinhan auttaa mantelijauho:)
 
"paula"
Sitäpaitsi nuo ap:n lääkkeet on vielä kaikista miedoimpia sirdaludia ja propralia.
Joo, vuodesta 1986 on ollut markkinoilla, eikä kenekään valitukset ole menneet perille?

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/7/335747.pdf

No, eihän kaikista lääkkeistä ole edes mainintaa, milloin on otettu käyttöön. Tuo onkin iso plussa, jos on:)

Tuolla pitäisi lukea ne fataalit tapaukset, mut ei lu, jos on ottanut kahta lääkettä. Niin se vain toimii. Mitään ei saa syyksi, jos on monta vaihtoehtoa. Prof Arstila sellaista opetti aikoinaan tuleville lääkäreille, et ainoastaan yhtä lääkettä saa ottaa kerrallaan.
 
suksi paula kuuseen
Niin, ajattele että minäkin syön Lyricaa jo seitsemättä vuotta ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Joo, kyllä mä varmaan kuolen joskus, eikös me kaikki joskus kuolla? Luuletko sinä että elät ikuisesti? Syö sinä paula ituja ja mantelijauhetta kipuihis, minä en sellaiseen hölynpölyyn usko.
 
"paula"
Sitäpaitsi nuo ap:n lääkkeet on vielä kaikista miedoimpia sirdaludia ja propralia.
Propaliasta en mitään tiedä, mutta Sirdaludista vaan ei mene valitukset perille. Joku siinä mättää, mut aika paljon sun täytys lääkärinäkin hallita, et voisit tuollaista väittää:
www.duodecimlehti.fi - VUOSIKERRAT

Mut muistaakohan lääkäri sitä valitusta kirjoittaa, kun eikai siitä AJASTA ja vaivasta mitään bonuksia tule kuitenkaan? Kuka sen tekee, jos jo olet ambulanssissa?
 
"paula"
Niin, ajattele että minäkin syön Lyricaa jo seitsemättä vuotta ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Joo, kyllä mä varmaan kuolen joskus, eikös me kaikki joskus kuolla? Luuletko sinä että elät ikuisesti? Syö sinä paula ituja ja mantelijauhetta kipuihis, minä en sellaiseen hölynpölyyn usko.
Otan osaa - eihän Lyricaa kannata syödä:-(

Mut sitähän et voi etkä saa lopettaa yhtäkkiä, jos sellainen on määrätty. Esimerkiksi jonkun polvileikkauksen jälkeen sellaista on määrätty ja ihan hirvittävää myrkkyä onkin!

Mullehan on määrätty 4 kertaa migreeninestolääkkeet, joita en kuitenkaan koskaan ostanut:)

No, löysin yhden, jota varmaan moni muu on syönyt kauan aikaa ja siinä on natriumlauryylisulfaattia - kai muuten on Lyricassakin?

Se tekee aftoja limakalvoille, koska sillä aineella rikotaan soluja laboratoriossakin. Mut sun täytyy jutella lääkärin kans, jos aiot sen lopettaa, ehdottomasti!

Kirjoitin sen toisen äsken väärin, mut huomasin sentään:
http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/102142.pdf

Mut migreeninestolääkkeenä ovat kyllä vaarallisia, koska migreeni tulee ruoasta ja juomasta.

Ituja en syö koskaan, mut jos joskus kipu yllättäis, ottaisin kurkumaa. Sitä maustetta:)
 
"paula"
Niin, ajattele että minäkin syön Lyricaa jo seitsemättä vuotta ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Joo, kyllä mä varmaan kuolen joskus, eikös me kaikki joskus kuolla? Luuletko sinä että elät ikuisesti? Syö sinä paula ituja ja mantelijauhetta kipuihis, minä en sellaiseen hölynpölyyn usko.
Siis mihin kipuihin? Ei mulla ole kipuja???????

luomulihapullia tietysti

Mut tietysti joskus kuolen, en vaan ikinä ajattelke sitä, vaikka pariin antibioottiin olin vähällä kuollakin kerran. Kummasti siitä selvisin kuitenkin:)
 
"paula"
Suolitautinen ei siedä soijaa (ei siis teollisia e-vitamiinivalmisteita!) eikä maissia eikä tietenkään soluja rikkovia aineksia. Moni niistä käyttää kipulääkkeitä, tiedän, mutta ei se silti tarkoita, että ne olisivat turvallisia!

http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?action=print;num=1307428380

Itse kävisin naprapaatilla ja saahan siihenkin lääkäriltä lähetteen. On kyllä kamalaa, jos ei osaa sellaista pyytää.

No, en minä tälle asialle mitään voi:-(
 
"paula"
Eli esim. leikkausten jälkeisiin kipuihin ja syöpäsairaille vaan kurkumaa? Just joo :D
Leikkausten jälkeen pärjää niillä tavallisillakin kipulääkkeillä. Tuohan on pakko maksaa kotiutuspäivänä ja on niin kallista, että monella menee lääkkeisiin tolkuttoman paljon rahaa. Siis sehän on pakkomyyntiä!

Mut en minä niistä mitään tiedä, ainoastaan migreenistä ilman lääkkeitä. Mut se riittää. Mahakipuun en ottaisi ikinä mitään lääkettä.

http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/vhh.htm

Mut ehkä meidän ruokavalio on muutenkin vähän erilainen?
 
"paula"
Eli esim. leikkausten jälkeisiin kipuihin ja syöpäsairaille vaan kurkumaa? Just joo :D
Kurkumallahan on parannet hiiren kyustinen fibroosi - ei siitä varmaan suurta haittaakaan olisi:)

Apteekissa muuten ei tiennyt muuan proviisori, et sitä natriumlauryylisulfaattia ON lääkkeissäkin - ja on ollut kauan aikaa. Voisithan linkata tuonne palstalle tämän linkin, näkisi, mitä tapahtuu:
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/rakkuloita.htm

Ottaa joku varmaan pois heti sen linkin. Itse en viitsi vaivautua. Heippa!
 
Vitut ala sun typeriä huuhaajuttujas linkkailemaan yhtään mihinkään.
Toiset uskoo että kaikki johtuu vain ja ainoastaan ravinnosta. Kas vain kun on esim migreenikkoja joille ei auta mikään ruokavalio tai sen puute. Kaikki kun EI johdu ruoasta.
Miten esim mun isällä ja isoanopilla on sitte ollu migreeni kun on syöty oman navetan maitoa ja pellon viljaa jne. Ja on ollu jo sillon kaikenlaisia vaivoja kun on syöty oman maan tuotantoa. Sillon ei ollu nimiä,oli ripulia ja ihottumaa ja hirveitä päänsärkyjä oksennuksineen.
 
"paula"
Toiset uskoo että kaikki johtuu vain ja ainoastaan ravinnosta. Kas vain kun on esim migreenikkoja joille ei auta mikään ruokavalio tai sen puute. Kaikki kun EI johdu ruoasta.
Miten esim mun isällä ja isoanopilla on sitte ollu migreeni kun on syöty oman navetan maitoa ja pellon viljaa jne. Ja on ollu jo sillon kaikenlaisia vaivoja kun on syöty oman maan tuotantoa. Sillon ei ollu nimiä,oli ripulia ja ihottumaa ja hirveitä päänsärkyjä oksennuksineen.
Viljassa on ollut torajyviä, siksi! Tai sit ne on käyttäneet aromisuolaa, joka on vanhoille ihmisille tuttu "herkku". Haisi niin pahalle, et en sitä laittanut itse ruokiin, mut kun kylässä jotakin söin, tuli migreeni:-D

Tai sit ne tarjos hookoonblöötä, vaikka tiesi, et ei mulle semmosta, mis on glutamaattia. Mut tulee se pansuolastakin, jota varmaan aika moni "terveellisesti" syövä on käyttänyt.

No, ei se mikään naurun asia ole...
Crohn ja Colitis ry - CCAFIN - Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen? magneettikuvaus

Noi tutkimukset ei ole hoitoja ja niihin tosiaan kulee ihmisiä, nuoriakin:-(

Niiden juttuja ei tietenkään tuolla ole! Täytys tehdä tilasto, miksi se juttu loppui jne, et saisit tietää jotakin. Sellaistahan ei kukaan tee.
 
"paula"
Mistä hemmetistä paula tuole ap:lle nyt muistisairauden diagnosoi?
No eikai se mikään sairaus ole, jos ei muista jotakin asiaa vuosien takaa? Ehkä ei ole ikinä kuullutkaan????

Mut siinähän olikin JOS, JOS ON JOS!

Eilen muuten joku mies telkkarissa kertoi, et ei ollut tiennyt olevansa muistisairas, ennenkuin työterveyslääkäri oli todennut, et hän oli käynyt samasta syystä vastaanotolla jo aikaisemmin;-)

Eihän sekään mikään naurun asia ole, mut siitä kai tuli tähän se JOS?

T

En minkään tajunnut moneen kuukauteen, et migreeni on kadonnut - mieheni kysyi, mihin se on hävinnyt - ja niinhän oli, kun tajusin tuon asiayhteyden;-)
Linkin takana on päivämääriäkin. Silloin kyllä tiesin jo, et monilla suolistovaivaisilla on migreeninestolääkkeet.
 
"paula"
[QUOTE="paula";30660939]No eikai se mikään sairaus ole, jos ei muista jotakin asiaa vuosien takaa? Ehkä ei ole ikinä kuullutkaan????

Mut siinähän olikin JOS, JOS ON JOS!

Eilen muuten joku mies telkkarissa kertoi, et ei ollut tiennyt olevansa muistisairas, ennenkuin työterveyslääkäri oli todennut, et hän oli käynyt samasta syystä vastaanotolla jo aikaisemmin;-)

Eihän sekään mikään naurun asia ole, mut siitä kai tuli tähän se JOS?

Tämä on ollut uskomaton juttu, sanoi Vivian 15 vuotta sitten

En minkään tajunnut moneen kuukauteen, et migreeni on kadonnut - mieheni kysyi, mihin se on hävinnyt - ja niinhän oli, kun tajusin tuon asiayhteyden;-)
Linkin takana on päivämääriäkin. Silloin kyllä tiesin jo, et monilla suolistovaivaisilla on migreeninestolääkkeet.[/QUOTE]

Peter Gøtzsche: Tappavat lääkkeet - karppaus.info :: keskustelufoorumi

Ehkä katsot mieluummin videon? Kannattaa ensin ottaa selvää asioista. Mullahan ei ole asiaa edes lääkäriin, joten en voi tingata heidän kanssa mistään. Systeemi toimii niin päin mut olisin enemmän huolissani sananvapaudesta... Heippa nyt!
 
"paula"
[QUOTE="paula";30660805]Otan osaa - eihän Lyricaa kannata syödä:-(

Mut sitähän et voi etkä saa lopettaa yhtäkkiä, jos sellainen on määrätty. Esimerkiksi jonkun polvileikkauksen jälkeen sellaista on määrätty ja ihan hirvittävää myrkkyä onkin!

Mullehan on määrätty 4 kertaa migreeninestolääkkeet, joita en kuitenkaan koskaan ostanut:)

No, löysin yhden, jota varmaan moni muu on syönyt kauan aikaa ja siinä on natriumlauryylisulfaattia - kai muuten on Lyricassakin?

Se tekee aftoja limakalvoille, koska sillä aineella rikotaan soluja laboratoriossakin. Mut sun täytyy jutella lääkärin kans, jos aiot sen lopettaa, ehdottomasti!

Kirjoitin sen toisen äsken väärin, mut huomasin sentään:
http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/102142.pdf

Mut migreeninestolääkkeenä ovat kyllä vaarallisia, koska migreeni tulee ruoasta ja juomasta.

Ituja en syö koskaan, mut jos joskus kipu yllättäis, ottaisin kurkumaa. Sitä maustetta:)[/QUOTE]

Tuon myrkyn luokitus on muuttunut. Näkyykö se missään?
http://www.google.fi/url?q=http://kayttoturvallisuustiedotteet.tamro.fi/webktt/frmPDF.aspx?Id=104536&sa=U&ei=DrvfVIS8LKbNygOXrYGwDA&ved=0CDcQFjAG&usg=AFQjCNHse37A8vvm-8SEDQAq34aV1yi67w
 
"paula"
Miten esim mun isällä ja isoanopilla on sitte ollu migreeni kun on syöty oman navetan maitoa ja pellon viljaa jne. Ja on ollu jo sillon kaikenlaisia vaivoja kun on syöty oman maan tuotantoa. Sillon ei ollu nimiä,oli ripulia ja ihottumaa ja hirveitä päänsärkyjä oksennuksineen.
Myrkytysoireita. Käyttivätkö glyfosaattia? Vai oliko luomutila?

Glyfosaatille vastustuskykyinen ”superrikka” valtaa Yhdysvaltojen soijapeltoja - Maaseudun Tulevaisuus

Ihminen ne varoajat myrkkyihin määrää eikä myrkky muutu turvalliseksi millään pykälällä. Voihan teillä olla kaivovesikin ollut sillä saastunutta:-(
 

Yhteistyössä