Sinulle valehdellaan

vierailija
No tervetuloa tänne keskenkasvuisten ja henkisesti jälkeenjääneiden seuraan, täällä olisi kasvattajille töitä vaikka muille jakaa. Älykkäät kommentit ovat valitettavan harvassa, vaikka kyllä niitäkin välillä löytyy.
Kiitoksia sanoistasi. Muttä tässä iässä jo on muut jutut mielessä kuin netissä luuhaaminen. Minun yksityiskirja kokoelma on yli viidentuhannen niteen suuruinen pääasiassa historillisia
ensipainoksia.Siellå minun aikani päivisin kuluu kun tutkin niteitä ja etsin graalin maljaa. Uskotko sinä että graalin malja on olemassa ja mitä jos uskot että on niin onko sillä mitään maagisia vaikutuksia? Kuten nuorentaa ikää tai jotain muuta vaikutusta.
Minä en etsi graalin maljaa että uskoisin että se nuorentaa ikää. Vain olen aina tykännyt arteen metsästyksestä Ja tuo mystinen graalin maljan löytäminen toisi sulan vanhaan hattuuni :). Innostuisitko sinä seilaamaan seitsemän meren syleilyssä etsien tarunhohtoista graalin maljaa vaikka matka olisi vaaroja täynnä?

Ja tämän palstan löysin kun etsin viinin ja shampanjan huutokauppaa. Etsin aina hyviä vuosikertoja huutokaupoista omaan kokoelmaani. Oletteko te käyneet viinin huutokaupoissa koskaan?. Itse matkaan taas ranskaan huutokauppaan.

Nooh annas kun rehtori tiirailee käsialaasi monokkelin läpi. Kirjoitat minulle vaikka kaunoksi mitä ikinä tuleekaan mieleen ja laitat aijaassta kuvan ja minä sitten arvostelen tekstisi että voittiko isäsi teksti koulun kauneudessaan?
😍😍😍
Ei oo nyt hyvää mustekynää (millään kuulakärkikynällä en suostu kirjoittamaan) mutta kun löydän ees hyvän tussin niin laitan!👍

vierailija
Ei oo nyt hyvää mustekynää (millään kuulakärkikynällä en suostu kirjoittamaan) mutta kun löydän ees hyvän tussin niin laitan!
Ja jos ei tussia löydy voithan ottaa spray kannun ja sillä sitten viimostaan tehdä?. Mutta tämä selvä laitan tämän silinteri hattuuni ja palaan tähän keskusteluun kun näen tekstisi:) sait vanhan rehtorin uteliaisuuden hereille.

• Haha
Reactions: Lispetti
Ja jos ei tussia löydy voithan ottaa spray kannun ja sillä sitten viimostaan tehdä?. Mutta tämä selvä laitan tämän silinteri hattuuni ja palaan tähän keskusteluun kun näen tekstisi sait vanhan rehtorin uteliaisuuden hereille.
Aerosolit ovat onneksi loppu meidän kodista ja toivottavasti niitä ei enää tule!😁
Nuorin tyttäreni maalasi vuosia sitten seinänsä spraymaaleilla kivoja kuvioita täyteen. Nyt vasta viime jouluna maalasi seinänsä vihdoin yksiväriseksi, ihan telaa ja seinämaalia käyttäen!😁

Juu - palataan!👍
(katotaan tuleeko karttakepistä näpeille😂)

vierailija
Aerosolit ovat onneksi loppu meidän kodista ja toivottavasti niitä ei enää tule!
Nuorin tyttäreni maalasi vuosia sitten seinänsä spraymaaleilla kivoja kuvioita täyteen. Nyt vasta viime jouluna maalasi seinänsä vihdoin yksiväriseksi, ihan telaa ja seinämaalia käyttäen!

Juu - palataan!
(katotaan tuleeko karttakepistä näpeille)
Ei karttakepistä. MInun aikanani tuhmille ihmisille anettiin pajun vitsalla piiskaa pepulle. Ja vitsan käytön määrän aste kuinka monta kertaa piiskaa anettiin kerralla johtui tuhmuus asteesta saattoi saada persuuksille 99 piiskan iskuakin. Et harva meritoitunut nainenkaan kesti 5ttäkään piiskan iskua. Mitäs pystyisiksi sinä kestämään vitsan iskun persuuksille yli 10 kertaa ja sillain et ei ääntäkään kuuluis ja rikkoisit ehkä naisten ennätyksen. Kestin eniten vitsaniskuja maailmassa? Autoitko tyttöäsi yhtään maalauksessa vai tekikö kaikki ite?

• Haha
Ei karttakepistä. MInun aikanani tuhmille ihmisille anettiin pajun vitsalla piiskaa pepulle. Ja vitsan käytön määrän aste kuinka monta kertaa piiskaa anettiin kerralla johtui tuhmuus asteesta saattoi saada persuuksille 99 piiskan iskuakin. Et harva meritoitunut nainenkaan kesti 5ttäkään piiskan iskua. Mitäs pystyisiksi sinä kestämään vitsan iskun persuuksille yli 10 kertaa ja sillain et ei ääntäkään kuuluis ja rikkoisit ehkä naisten ennätyksen. Kestin eniten vitsaniskuja maailmassa? Autoitko tyttöäsi yhtään maalauksessa vai tekikö kaikki ite?
Vai että sellaisia piiskahommeleita.😳😂

En auttanut. Ihan itse hän maalasi, noh poikaystävänsä kanssa. Kuvia kävin räpsimässä kyllä. Vävypoika astui maaliastiaan flipflopeissa ja sotkivat myös toisensa maalilla. Tuli oikein hyviä tilannekuvia!!😂

Jokainen meidän lapsista rakkaista ovat saaneet maalata seinänsä ihan itse.👍
Osa tytön kavereista sai myös maalata pienen alueen, silloin kun spreijasivat. Kuvia jäi muisoksi niistä.🥹

vierailija
Vai että sellaisia piiskahommeleita.

En auttanut. Ihan itse hän maalasi, noh poikaystävänsä kanssa. Kuvia kävin räpsimässä kyllä. Vävypoika astui maaliastiaan flipflopeissa ja sotkivat myös toisensa maalilla. Tuli oikein hyviä tilannekuvia!!

Jokainen meidän lapsista rakkaista ovat saaneet maalata seinänsä ihan itse.
Osa tytön kavereista sai myös maalata pienen alueen, silloin kun spreijasivat. Kuvia jäi muisoksi niistä.🥹
Mutta nyt palaamiseen sovitaanko että aivan kohta kuukausi ja sitten palaan tarkastamaan tämän kirjoituksesi :) Helsingissä on vanha hanhen sulan myynti liike ja josta saa ensiluokkaista mustetta. Itse kirjoitin aikoinaan useille tällä tyylillä kirjeitä. Oletko sinä lähetellyt kaunokirjoitettuja kirjeitä koskaan kenellekkään? Tai kirjoitteletko koskaan mitään paperiin ajatuksia vaikka?

vierailija
Kiitoksia sanoistasi. Muttä tässä iässä jo on muut jutut mielessä kuin netissä luuhaaminen. Minun yksityiskirja kokoelma on yli viidentuhannen niteen suuruinen pääasiassa historillisia
ensipainoksia.Siellå minun aikani päivisin kuluu kun tutkin niteitä ja etsin graalin maljaa. Uskotko sinä että graalin malja on olemassa ja mitä jos uskot että on niin onko sillä mitään maagisia vaikutuksia? Kuten nuorentaa ikää tai jotain muuta vaikutusta.
Minä en etsi graalin maljaa että uskoisin että se nuorentaa ikää. Vain olen aina tykännyt arteen metsästyksestä Ja tuo mystinen graalin maljan löytäminen toisi sulan vanhaan hattuuni . Innostuisitko sinä seilaamaan seitsemän meren syleilyssä etsien tarunhohtoista graalin maljaa vaikka matka olisi vaaroja täynnä?

Ja tämän palstan löysin kun etsin viinin ja shampanjan huutokauppaa. Etsin aina hyviä vuosikertoja huutokaupoista omaan kokoelmaani. Oletteko te käyneet viinin huutokaupoissa koskaan?. Itse matkaan taas ranskaan huutokauppaan.
Itse olen jo liian vanha ja raihnainen edes ajattelemaan mitään kauppareissua pidempää, mutta olen myös niin kyyninen, että katson graalin maljan sopivan hyvin aloituksen otsikon alle. Ei ehkä niin, että meille suoraan olisi tarkoituksella valehdeltu siitä, mutta tietäen, että ihminen on kautta aikain pyrkinyt asettamaan maagisia merkityksiä ja yliluonnollisia voimia luomilleen hahmoille ja käsitteille.

Oliko siis Jeesus oikeasti olemassa, viettikö hän seuraajineen viimeistä ehtoollista ja oliko heillä siinä juomilleen malja, joka olisi käytöstä saanut jonkun erityisen ja siunatun kyvyn? Siinä on minulle jo liian monta edellytystä täytettäväksi.

Viinejä sen sijaan maistelisin mielelläni, jos terveydeltäni voisin. Siinäkin olen enempi pragmaatikko kuin hienostelija, minulle kelpaisi aivan hyvin nuori ja raikas italialainen Valpolicella tai vastaava.

vierailija
Itse olen jo liian vanha ja raihnainen edes ajattelemaan mitään kauppareissua pidempää, mutta olen myös niin kyyninen, että katson graalin maljan sopivan hyvin aloituksen otsikon alle. Ei ehkä niin, että meille suoraan olisi tarkoituksella valehdeltu siitä, mutta tietäen, että ihminen on kautta aikain pyrkinyt asettamaan maagisia merkityksiä ja yliluonnollisia voimia luomilleen hahmoille ja käsitteille.

Oliko siis Jeesus oikeasti olemassa, viettikö hän seuraajineen viimeistä ehtoollista ja oliko heillä siinä juomilleen malja, joka olisi käytöstä saanut jonkun erityisen ja siunatun kyvyn? Siinä on minulle jo liian monta edellytystä täytettäväksi.

Viinejä sen sijaan maistelisin mielelläni, jos terveydeltäni voisin. Siinäkin olen enempi pragmaatikko kuin hienostelija, minulle kelpaisi aivan hyvin nuori ja raikas italialainen Valpolicella tai vastaava.
Mikäs se sinut kyyniseksi teki maailman melskeissä. Mitkähän asiat sitä intoa tiputtaa vaikka innokkuus tuo välillä ehkä sitä positiivista energiaa itselle. Ja hei minäkin olen jo tosi vanha ja raihnainen. Mutta seikkailen omassa kirjastossani etsien vihjeitä tuosta maljasta ja olen innoissani kuin pikku poika hetkittäin.
Koska sinun mielesi on viimeksi seikkaillut. Viimeinen vihje oli minkä löysin vuosien tutkimisen jälkeen että vihje löytyy jerusalemista tai itse malja. Voisimmeko hakea lupaa israelin valtiolta kaivauksille. Mut mitä sille tehtäisiin jos se löydettäisiin?

Mut mitä tuo viimeinen ehtoollinen kuvaa sinulle? Rehellistä veljeyttä vai että jeesus hyvästeli maalliset kumppaninsa ja joi muutaman lasin punkkua ehkä sellaista rohkeutta kuvaileva teos?
Ja jätti kumppaneilleen hyvästit.
Noh on vuosikerta viinei nyt vaan jotka hivelee hienostuneita maku nystyröitäni. ja vanhoissa ne tuoksutkin on hienompia ja erittäin aromikkaita :). Ach niiden viinien tuoksu saa minut pyörryksiin kun on niin täyteläinen tuoksujen maailma. Ymmärrän jos pakokaasujen mylläämä nenä ei enään haista nuoren ja vanhan viinin eroja niin se on ihan ymmärrettävää. Pakokaasut pilaavat nimittäin hajuaistia. Itse asun ranskan mikronesiassa leppoisia eläkepäiviä viettäen. Löytyy muutama kruunun jalokivi hevonen niillä minä ratsaatan ulkona nein autoilulle autoilu on niin saastuttavaa tällä hetkellä ja se on le barbarian. Minulla on täällä puhdas ilmasto ja autoilua ei ole juuri ollenkaan. Omaisuuteni tein onnistuneilla bitcoin kaupoilla eläkepäivilöäni minähän jäin 2010 vuonna eläkepäiville rehtorin virastani. Ja siinä sijoittelin ja bang sieltä tuli jackpot. Oletko sinä sijoitellut. Ja voinhan minä ehkä lähettää sinulle vähän hienostuneemman viinin. Jos et voi juoda niin edes tuoksun haistaa?.

vierailija
Mikäs se sinut kyyniseksi teki maailman melskeissä. Mitkähän asiat sitä intoa tiputtaa vaikka innokkuus tuo välillä ehkä sitä positiivista energiaa itselle. Ja hei minäkin olen jo tosi vanha ja raihnainen. Mutta seikkailen omassa kirjastossani etsien vihjeitä tuosta maljasta ja olen innoissani kuin pikku poika hetkittäin.
Koska sinun mielesi on viimeksi seikkaillut. Viimeinen vihje oli minkä löysin vuosien tutkimisen jälkeen että vihje löytyy jerusalemista tai itse malja. Voisimmeko hakea lupaa israelin valtiolta kaivauksille. Mut mitä sille tehtäisiin jos se löydettäisiin?

Mut mitä tuo viimeinen ehtoollinen kuvaa sinulle? Rehellistä veljeyttä vai että jeesus hyvästeli maalliset kumppaninsa ja joi muutaman lasin punkkua ehkä sellaista rohkeutta kuvaileva teos?
Ja jätti kumppaneilleen hyvästit.
Noh on vuosikerta viinei nyt vaan jotka hivelee hienostuneita maku nystyröitäni. ja vanhoissa ne tuoksutkin on hienompia ja erittäin aromikkaita . Ach niiden viinien tuoksu saa minut pyörryksiin kun on niin täyteläinen tuoksujen maailma. Ymmärrän jos pakokaasujen mylläämä nenä ei enään haista nuoren ja vanhan viinin eroja niin se on ihan ymmärrettävää. Pakokaasut pilaavat nimittäin hajuaistia. Itse asun ranskan mikronesiassa leppoisia eläkepäiviä viettäen. Löytyy muutama kruunun jalokivi hevonen niillä minä ratsaatan ulkona nein autoilulle autoilu on niin saastuttavaa tällä hetkellä ja se on le barbarian. Minulla on täällä puhdas ilmasto ja autoilua ei ole juuri ollenkaan. Omaisuuteni tein onnistuneilla bitcoin kaupoilla eläkepäivilöäni minähän jäin 2010 vuonna eläkepäiville rehtorin virastani. Ja siinä sijoittelin ja bang sieltä tuli jackpot. Oletko sinä sijoitellut. Ja voinhan minä ehkä lähettää sinulle vähän hienostuneemman viinin. Jos et voi juoda niin edes tuoksun haistaa?.
Kyyniseksi minut on tehnyt toteamus, että vaikka länsimaat pitävät itseään jonkinlaisena sivistyksen huipentumana ja demokratian ja vapauden esikuvana, niin suurin osa ihmisistä täällä ovat kuin tunnevammainen luolamieslauma, jota johtaa kohti tuhoaan ryhmä psykopaattisia ja aivottomia harhaanjohtajia. Ja ihan kuin se ei vielä riittäisi, tämä lauma puolustaa henkeen ja vereen oikeuttaan olla idiootteja. Ja ei silti, harvalla muullakaan taholla tällä planeetalla vaikuttaa olevan älyllistä elämää. Paitsi ehkä joidenkin eläinten parissa.

Siksi elän mieluusti ihan omillani ja käyn täällä palstallakin vain välillä todentamassa itselleni yllä mainitun väitteen oikeellisuuden. Ihan etteikö totuus muka tulisi julki jo päivän uutisotsikoita silmäillessä. Kuten ketjun otsikkokin kertoo, niiden ja todellisuuden välillä on ammottava kuilu, ja niin kauan kuin on, tämä maailma menee päin prinkkalaa. Valheiden ja harhan pohjalta ei kukaan voi tehdä järkeviä päätöksiä.

Viimeinen ehtoollinen on minulle tarina muiden joukossa. Pidän elokuvista, kun en jaksa lukea kirjoja. Siellähän sitä maljaa on monesti jo etsitty, ja ainakin kerran jo löydettykin. Katosi sitten saman tien. Viineistäkin ja niiden ympäriltä on tehty muutama oikein kiva elokuva, esim. A Good Year (2006) ja Sideways (2004).

Raha on minulle vain välttämätön paha, en ole sitä koskaan himoinnut enkä hamunnut. Kun säästeliäästi elää, ei tulojenkaan tarvitse olla isoja. Eläkkeeni on pienempi kuin useimmilla suomalaisilla, mutta siitä riittää silti jopa säästöön. Onneksi olkoon kuitenkin viisaasta ja onnekkaasta sijoituksestasi! Jos ei valuuttaa kiinnitetä johonkin todelliseen arvopohjaan, se on ennen pitkää tuomittu valumaan hiekkaan. Satuit näköjään osumaan sopivasti kuplan paisumisen hetkellä.

Kiitos juttuhetkestä, nyt vetäydyn jälleen omaan rauhaani. Kyynisyys ei ole minulle aiheuttanut luovuttamista tai depressiota, päinvastoin.

• Tykkää
vierailija
Kyyniseksi minut on tehnyt toteamus, että vaikka länsimaat pitävät itseään jonkinlaisena sivistyksen huipentumana ja demokratian ja vapauden esikuvana, niin suurin osa ihmisistä täällä ovat kuin tunnevammainen luolamieslauma, jota johtaa kohti tuhoaan ryhmä psykopaattisia ja aivottomia harhaanjohtajia. Ja ihan kuin se ei vielä riittäisi, tämä lauma puolustaa henkeen ja vereen oikeuttaan olla idiootteja. Ja ei silti, harvalla muullakaan taholla tällä planeetalla vaikuttaa olevan älyllistä elämää. Paitsi ehkä joidenkin eläinten parissa.

Siksi elän mieluusti ihan omillani ja käyn täällä palstallakin vain välillä todentamassa itselleni yllä mainitun väitteen oikeellisuuden. Ihan etteikö totuus muka tulisi julki jo päivän uutisotsikoita silmäillessä. Kuten ketjun otsikkokin kertoo, niiden ja todellisuuden välillä on ammottava kuilu, ja niin kauan kuin on, tämä maailma menee päin prinkkalaa. Valheiden ja harhan pohjalta ei kukaan voi tehdä järkeviä päätöksiä.

Viimeinen ehtoollinen on minulle tarina muiden joukossa. Pidän elokuvista, kun en jaksa lukea kirjoja. Siellähän sitä maljaa on monesti jo etsitty, ja ainakin kerran jo löydettykin. Katosi sitten saman tien. Viineistäkin ja niiden ympäriltä on tehty muutama oikein kiva elokuva, esim. A Good Year (2006) ja Sideways (2004).

Raha on minulle vain välttämätön paha, en ole sitä koskaan himoinnut enkä hamunnut. Kun säästeliäästi elää, ei tulojenkaan tarvitse olla isoja. Eläkkeeni on pienempi kuin useimmilla suomalaisilla, mutta siitä riittää silti jopa säästöön. Onneksi olkoon kuitenkin viisaasta ja onnekkaasta sijoituksestasi! Jos ei valuuttaa kiinnitetä johonkin todelliseen arvopohjaan, se on ennen pitkää tuomittu valumaan hiekkaan. Satuit näköjään osumaan sopivasti kuplan paisumisen hetkellä.

Kiitos juttuhetkestä, nyt vetäydyn jälleen omaan rauhaani. Kyynisyys ei ole minulle aiheuttanut luovuttamista tai depressiota, päinvastoin.
Hienoa kuulla että spirittiä löytyy. Nyt minäkin vetäydyn kammiooni :).

Mutta nyt palaamiseen sovitaanko että aivan kohta kuukausi ja sitten palaan tarkastamaan tämän kirjoituksesi Helsingissä on vanha hanhen sulan myynti liike ja josta saa ensiluokkaista mustetta. Itse kirjoitin aikoinaan useille tällä tyylillä kirjeitä. Oletko sinä lähetellyt kaunokirjoitettuja kirjeitä koskaan kenellekkään? Tai kirjoitteletko koskaan mitään paperiin ajatuksia vaikka?
On niin hektistä nyt että en lyö mitään aikataulua lukkoon, mutta laitan kun laitan.🤝

Päiväkirjoja kirjoittelin aikoinaan monia monia kappaleita. Ja juu, kirjeitäkin!❤ Muun muassa rakkaus sellaisia.
Nykyään ei tule kirjoiteltua juurikaan muuta kuin juhlapäivinä kortteihin tms.

Mulla oli aikoinaan vanhanajan mustekynä ja mustepullo! Nykyään on ollut (lapset ovat toki vieneet ne😁) tekstaustusseja.

vierailija
On niin hektistä nyt että en lyö mitään aikataulua lukkoon, mutta laitan kun laitan.🤝

Päiväkirjoja kirjoittelin aikoinaan monia monia kappaleita. Ja juu, kirjeitäkin!❤ Muun muassa rakkaus sellaisia.
Nykyään ei tule kirjoiteltua juurikaan muuta kuin juhlapäivinä kortteihin tms.

Mulla oli aikoinaan vanhanajan mustekynä ja mustepullo! Nykyään on ollut (lapset ovat toki vieneet ne😁) tekstaustusseja.
Ei sentään sulkakyniä?

vierailija

Biodynaamisesti valmistettuja voit kokeilla mut ensin täytyy tarkistaa ettei ole vasta-aiheisia sun lääkkeiden kans.

Jos kotihoito arvelee jonku käyttävän alkoholia, he eivät anna lääkkeitä.

Mä lopetin uutisyenkin lukemisen ku hoksasin että on tulossa vaalit. Taas.

Säätiedotuksen luen aamuisin. Ja rahastosäästötilin tsekkaaminen kertoo että jotain tapahtuu rapakon takana.

Mutta näin ollen kukaan ei taatusti valehtele mulle.

-enkä tottavie auo tuotakaan linkkiä.

vierailija
Mä lopetin uutisyenkin lukemisen ku hoksasin että on tulossa vaalit. Taas.

Säätiedotuksen luen aamuisin. Ja rahastosäästötilin tsekkaaminen kertoo että jotain tapahtuu rapakon takana.

Mutta näin ollen kukaan ei taatusti valehtele mulle.

-enkä tottavie auo tuotakaan linkkiä.
Linkissä on pitävä todiste esim siitä kuinka on löytynyt porsaanreikä valehtelulle. Täällä on näköjään enemmän ”pravdoja, eli totuuksia” kuin Venäjällä. Meillä nääs valheelle on monta nimeä. On harhaanjohtaminen, totuudesta poikkeaminen, muunneltu totuus, väärinkäsitys, näennäinen totuus, tekninen totuus, periaatteessa totta, käytännössä totta ja niin edelleen.

Valhe on valhe vaikka voissa paistais. Kieroa touhua täällä harrastetaan. Kansalaiset ansaitsevat että heille puhutaan totta. Virheet on myönnettävä eikä valehdella saa.

Linkissä on pitävä todiste esim siitä kuinka on löytynyt porsaanreikä valehtelulle. Täällä on näköjään enemmän ”pravdoja, eli totuuksia” kuin Venäjällä. Meillä nääs valheelle on monta nimeä. On harhaanjohtaminen, totuudesta poikkeaminen, muunneltu totuus, väärinkäsitys, näennäinen totuus, tekninen totuus, periaatteessa totta, käytännössä totta ja niin edelleen.

Valhe on valhe vaikka voissa paistais. Kieroa touhua täällä harrastetaan. Kansalaiset ansaitsevat että heille puhutaan totta. Virheet on myönnettävä eikä valehdella saa.
No mutta kai ny normaalijärkinen ihminen tajuaa ilman että porsaanreikiä osoitetaan?

Jotenkin turhauttavaa kun muita pidetään tyhminä!

Vai siis mikä tääkin juttu tää on?

Äh, ihan sama.

Se, että kuka tahansa voi ilmaista itseään helposti netin välityksellä ei tunnu maailmaa ainakaan sivistävän. Päinvastoin!

vierailija
No mutta kai ny normaalijärkinen ihminen tajuaa ilman että porsaanreikiä osoitetaan?

Äh, ihan sama.

Se, että kuka tahansa voi ilmaista itseään helposti netin välityksellä ei tunnu maailmaa ainakaan sivistävän. Päinvastoin!
Viimeinen lauseesi on totta. Maikkarilla pyörii mainos, jossa Salkkareiden Ullan näköinen nainen selaa nettiä, ja näyttää keskisormeaan. Tekstissä lukee: Luu kurkkuun huijareille.
Hauska mainos, joka osui ja upposi.

vierailija

Äh, ihan sama.

Suurin osa täälläkin on just näitä tyhmiä ku uskovat iltapaskaan, yleen, hesariin jne. Hyvä näyttää näille suoraan että mihin oikee uskovat.

• Tykkää
vierailija
Suurin osa täälläkin on just näitä tyhmiä ku uskovat iltapaskaan, yleen, hesariin jne. Hyvä näyttää näille suoraan että mihin oikee uskovat.
Siivoa suusi tai pelkäämäsi Lepa-hirviö tekee sinusta kantelun palstan valvojalle.
Trollin elämä on maailman surkein duuni. Toiseksi surkein on somevaikuttaja, ja kolmanneksi Only-fans keikistelijä.
Siellä he ruudun ääressä kuten sinäkin pähkäilevät miten saavat vedettyä höplästä vielä itseään surkeampia vetelehtijöitä. Jälkimmäinen sana esiintyi saippuasarjani viime jaksossa. Ole sinäkin varovainen, ettei joku ilkimys tee sinusta muokattuja kuvia netin palstoille kuten tv-sarjan tyttörukalle kävi.

Kun toimittaja itse jotain uskoessaan siitä kirjoittaa, niin se, että lukija päättää joko uskoa tai olla uskomatta, on sentään osoitus siitä että lukija mietti lukemaansa.

Mutta sit ku päätyy tilanteeseen että on jo päättänyt kenen/minkä tahon kertoma on totta, on kusessa.

Niin kertoja kuin lukijakin.

Ja silloin, mun mielestä, on enää turha lukea saati kuunnella.

• Tykkää

Niimpä! Tai sitten se valhe on vahinko!😁

Noniin, laitetaas vahinko kiertämään sano isä kun laittoi lapsensa karuselliin.

Yhteistyössä