Sinulle valehdellaan

vierailija
Mitä minun vanhat rehtorin silmät näkevätkään. Nyt naiset menette ulos lenkille kaunis ulkoilu ilma. Lenkin jälkeen teette esseen palstalle lähimmäisen rakkaudesta. Ja se joka ei saa aikaiseksi esseetä saa vitsaa takapuoleensa. T kansakoulun rehtori 80v.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Ai rehtoritko ei voi tehdä virheitä. Ja kaikki on kirjoittanut ällän äidinkielestä?. Voe kuule sie nuorukainen sillonkun minä olin nuor poika ni voitin kaunokirjallisuuden palkinnon. Sie taijat olla niin noori et ei ole tarvinnut kaunoa harjoittaa.
Ei tarvitse ällää mutta älliä kuitenkin.

Aika onnetonta tuo sinun yrityksesi kirjoittaa murteella. Mutta kyllä me tiedämme, kuka sinä olet.

Mitä minun vanhat rehtorin silmät näkevätkään. Nyt naiset menette ulos lenkille kaunis ulkoilu ilma. Lenkin jälkeen teette esseen palstalle lähimmäisen rakkaudesta. Ja se joka ei saa aikaiseksi esseetä saa vitsaa takapuoleensa. T kansakoulun rehtori 80v.
😍
Menin jo! Täällä on aivan lumoava ilma! Molluska paisteloo ihanasti. Paita pois ja eiku valmistamaan d-vitamiinia.👍

vierailija
Ei Lizaveta fanita Putinia. Hän vain tahtoo meidän ymmärtävän, että on meille kaikille hyväksi antaa Venäjälle kaiken sen mitä Venäjä meiltä tahtoo, ettemme vain eskaloi tilannetta. Koska silloin Venäjällä on täysi oikeus ottaa meiltä sen, mitä se tahtoo. Ja silloin mahdolliset sotatoimet ovat ihan vain meidän omaa syytämme.
Tässähän tuo kyllä oli hyvin tiivistettynä. (y)

Juuri noin se argumentaatio aina etenee ja sen takia ei keskustelusta tule mitään. Lizaveta on kuin Star Trekin Borg. Resistance is futile.

• Haha
vierailija
lopeta jo tuo valehtelu!
joka päivä meistä jokanen huomaa tuon ikävän pinttyneen tapasi
et vaan tajua kuinka teet itsestäsi hölmön eikä kukaan voi ottaa vakavasti sinua
Ärähdät joka päivä samasta asiasta. Toki kaikille lukijoille on tullut selväksi, että et käy täysillä. Kirjaudu poloinen, niin pöhköt viestisi on helppo ohittaa.
Niin Setiskin teki, kun kauniisti pyysin.
Minulla on selektiivinen lukutyyli, ja osaan erottaa jyvät akanoista.

vierailija
Väitetystä vaalivilpistä jaksoi myös kirjoitella sivukaupalla videoineen. Vaan kuinkas kävikään. Jännä muuten, että Trumpin voitettua vaalit nyt, hän kehui, miten Elon Musk tuntee hyvin ne äänestyskoneet. Oli joku toinenkin lausahdus, joka sai jotkut amerikkalaiset ihmettelemään, että nytkö itse myönsi, että hänen hyväkseen tehtiin vaaleissa vilppiä.
Kaikille järkeville ihmisille maailmassa on selvä asia, että Musk rahoitti Trumpin vaalit.
En enää vaivaa päätäni Lispetin kirjoituksilla. Annoin hänelle kerran täyslaidallisen tällä palstalla. Ei kannata lukea viestejä, jotka saavat olon tympeäksi.
Luin uusinta Kirkko&kaupunki-lehteä. Hymyilytti jutun 21-vuotiaan konsevatiivin mielipiteet. Kaksi samanikäistä nuorta miestä keskustelee kahvilla kirkosta ja elämän arvoista. Konservatiivi opiskelee oikeustiedettä, ja liberaali sairaanhoitajaksi.

vierailija
Ja rehtori panee essee vastaukset piirongin laatikkoonsa iltaa varten Ja lukee ne lasillissen sherry brandya kanssa. Olin ulkona noin 2 tuntia lenkkiä tehden lämmitti auringossa ja talvitakki oli liian kuuma.

• Rakkaus
Annoin hänelle kerran täyslaidallisen tällä palstalla. Ei kannata lukea viestejä, jotka saavat olon tympeäksi.
Höpö höpö, ei nyt mielipide-ero mikään täyslaidallinen ole.😁
Ihan hyvässä hengessä ollaan kirjoiteltu, mitä nyt välillä vähän näkätät jostakin.😁
Ei minua haittaa yhtään - kyllä maailmaan mölyä mahtuu.🤗

Ai rehtoritko ei voi tehdä virheitä. Ja kaikki on kirjoittanut ällän äidinkielestä?. Voe kuule sie nuorukainen sillonkun minä olin nuor poika ni voitin kaunokirjallisuuden palkinnon. Sie taijat olla niin noori et ei ole tarvinnut kaunoa harjoittaa.
En voi sanoa, että se meidänkään ”kaunokirjoitus”, mitä peruskoulussa opittiin, olis ollu kaunoa! Isältäni opin toisenlaista kaunoa ja koulussa ope nuhteli minua, koska käytin mielummin sitä isältäni opittua. Se vanha kauno on kauniimpaa ja oli krumeluuria!😍

vierailija
En voi sanoa, että se meidänkään ”kaunokirjoitus”, mitä peruskoulussa opittiin, olis ollu kaunoa! Isältäni opin toisenlaista kaunoa ja koulussa ope nuhteli minua, koska käytin mielummin sitä isältäni opittua. Se vanha kauno on kauniimpaa ja oli krumeluuria!
Nooh annas kun rehtori tiirailee käsialaasi monokkelin läpi. Kirjoitat minulle vaikka kaunoksi mitä ikinä tuleekaan mieleen ja laitat aijaassta kuvan ja minä sitten arvostelen tekstisi että voittiko isäsi teksti koulun kauneudessaan?

• Rakkaus
vierailija
Ja sit voisi tietysti laittaa sen kaunokirjoituksensa myös normaalin tekstin muotoon. Kaikki ei välttämättä saa selvää kaunokirjoituksesta. Mut ne keskittyy ehkä kuinka kaunis se teksti muuten on.

vierailija
Kukas hän on. Minä löysin tämän palstan ekaa kertaa tänään. Koittakaa oikeasti sit käyttäytyä kuin aikuiset nih sit uskon et aikuiset turisee. Riitely ja sättiminen on valitettavasti uhmaikäisen käytöstä
No tervetuloa tänne keskenkasvuisten ja henkisesti jälkeenjääneiden seuraan, täällä olisi kasvattajille töitä vaikka muille jakaa. Älykkäät kommentit ovat valitettavan harvassa, vaikka kyllä niitäkin välillä löytyy.

vierailija
Tiedän, en usko kuitenkaan noihin valheisiin, en usko ilmastohädätilaan ja muihin veroverukkeisiin ja tekosyihin tuottaa maahan kielitaidottomia ja heikkolahjaisia mamyja.

Yhteistyössä