Aika kehno "rehtori"..Mitä minun vanhat rehtorin silmät näkevätkään. Nyt naiset menette ulos lenkille kaunis ulkoilu ilma. Lenkin jälkeen teette esseen palstalle lähimmäisen rakkaudesta. Ja se joka ei saa aikaiseksi esseetä saa vitsaa takapuoleensa. T kansakoulun rehtori 80v.
Ai rehtoritko ei voi tehdä virheitä. Ja kaikki on kirjoittanut ällän äidinkielestä?. Voe kuule sie nuorukainen sillonkun minä olin nuor poika ni voitin kaunokirjallisuuden palkinnon. Sie taijat olla niin noori et ei ole tarvinnut kaunoa harjoittaa.Aika kehno "rehtori"..
Ei tarvitse ällää mutta älliä kuitenkin.Ai rehtoritko ei voi tehdä virheitä. Ja kaikki on kirjoittanut ällän äidinkielestä?. Voe kuule sie nuorukainen sillonkun minä olin nuor poika ni voitin kaunokirjallisuuden palkinnon. Sie taijat olla niin noori et ei ole tarvinnut kaunoa harjoittaa.
Ei tarvitse ällää mutta älliä kuitenkin.
Aika onnetonta tuo sinun yrityksesi kirjoittaa murteella. Mutta kyllä me tiedämme, kuka sinä olet.
Mitä minun vanhat rehtorin silmät näkevätkään. Nyt naiset menette ulos lenkille kaunis ulkoilu ilma. Lenkin jälkeen teette esseen palstalle lähimmäisen rakkaudesta. Ja se joka ei saa aikaiseksi esseetä saa vitsaa takapuoleensa. T kansakoulun rehtori 80v.
Tässähän tuo kyllä oli hyvin tiivistettynä.Ei Lizaveta fanita Putinia. Hän vain tahtoo meidän ymmärtävän, että on meille kaikille hyväksi antaa Venäjälle kaiken sen mitä Venäjä meiltä tahtoo, ettemme vain eskaloi tilannetta. Koska silloin Venäjällä on täysi oikeus ottaa meiltä sen, mitä se tahtoo. Ja silloin mahdolliset sotatoimet ovat ihan vain meidän omaa syytämme.
Älä vilustuta itseäsi.Menin jo! Täällä on aivan lumoava ilma! Molluska paisteloo ihanasti. Paita pois ja eiku valmistamaan d-vitamiinia.
Juu hieno ilma, tai no meillä muuttui just. Mut hei, kai sä tiedostat riskin, jonka otit kirjoittamalla tuon lihavoidun osan, nimittäin veikkaan, että saat pian kimppuusi suhun takertuneen palstaihailijan
Menin jo! Täällä on aivan lumoava ilma! Molluska paisteloo ihanasti. Paita pois ja eiku valmistamaan d-vitamiinia.![]()
Minäkin lähdin ulos on kyllä komia ilma.
Menin jo! Täällä on aivan lumoava ilma! Molluska paisteloo ihanasti. Paita pois ja eiku valmistamaan d-vitamiinia.![]()
Ärähdät joka päivä samasta asiasta. Toki kaikille lukijoille on tullut selväksi, että et käy täysillä. Kirjaudu poloinen, niin pöhköt viestisi on helppo ohittaa.lopeta jo tuo valehtelu!
joka päivä meistä jokanen huomaa tuon ikävän pinttyneen tapasi
et vaan tajua kuinka teet itsestäsi hölmön eikä kukaan voi ottaa vakavasti sinua
Kaikille järkeville ihmisille maailmassa on selvä asia, että Musk rahoitti Trumpin vaalit.Väitetystä vaalivilpistä jaksoi myös kirjoitella sivukaupalla videoineen. Vaan kuinkas kävikään. Jännä muuten, että Trumpin voitettua vaalit nyt, hän kehui, miten Elon Musk tuntee hyvin ne äänestyskoneet. Oli joku toinenkin lausahdus, joka sai jotkut amerikkalaiset ihmettelemään, että nytkö itse myönsi, että hänen hyväkseen tehtiin vaaleissa vilppiä.
Höpö höpö, ei nyt mielipide-ero mikään täyslaidallinen ole.Annoin hänelle kerran täyslaidallisen tällä palstalla. Ei kannata lukea viestejä, jotka saavat olon tympeäksi.
Joko ostit sitä?Tuletko voitelemaan sillä talivoiteella?
Käyn myös avannossa.Älä vilustuta itseäsi.
En voi sanoa, että se meidänkään ”kaunokirjoitus”, mitä peruskoulussa opittiin, olis ollu kaunoa! Isältäni opin toisenlaista kaunoa ja koulussa ope nuhteli minua, koska käytin mielummin sitä isältäni opittua. Se vanha kauno on kauniimpaa ja oli krumeluuria!Ai rehtoritko ei voi tehdä virheitä. Ja kaikki on kirjoittanut ällän äidinkielestä?. Voe kuule sie nuorukainen sillonkun minä olin nuor poika ni voitin kaunokirjallisuuden palkinnon. Sie taijat olla niin noori et ei ole tarvinnut kaunoa harjoittaa.
Nooh annas kun rehtori tiirailee käsialaasi monokkelin läpi. Kirjoitat minulle vaikka kaunoksi mitä ikinä tuleekaan mieleen ja laitat aijaassta kuvan ja minä sitten arvostelen tekstisi että voittiko isäsi teksti koulun kauneudessaan?En voi sanoa, että se meidänkään ”kaunokirjoitus”, mitä peruskoulussa opittiin, olis ollu kaunoa! Isältäni opin toisenlaista kaunoa ja koulussa ope nuhteli minua, koska käytin mielummin sitä isältäni opittua. Se vanha kauno on kauniimpaa ja oli krumeluuria!
Menepäs kasimillinen jo iltapesulle ja nukkumaan. Aikuiset jäävät vielä turisemaan.Ja voisko joku laittaa koulu kaunokirjoitus tekstin ja ottaa siitä kuvan ja vertaillaan yhdessä näitä tyylei? Ja annetaan kauneuspisteet?
Kukas hän on. Minä löysin tämän palstan ekaa kertaa tänään. Koittakaa oikeasti sit käyttäytyä kuin aikuiset nih sit uskon et aikuiset turisee. Riitely ja sättiminen on valitettavasti uhmaikäisen käytöstäMenepäs kasimillinen jo iltapesulle ja nukkumaan. Aikuiset jäävät vielä turisemaan.
No tervetuloa tänne keskenkasvuisten ja henkisesti jälkeenjääneiden seuraan, täällä olisi kasvattajille töitä vaikka muille jakaa. Älykkäät kommentit ovat valitettavan harvassa, vaikka kyllä niitäkin välillä löytyy.Kukas hän on. Minä löysin tämän palstan ekaa kertaa tänään. Koittakaa oikeasti sit käyttäytyä kuin aikuiset nih sit uskon et aikuiset turisee. Riitely ja sättiminen on valitettavasti uhmaikäisen käytöstä