Sinne meni se viimenenki yrityskierto.. *turhis*

Milla
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä en kohdistanut keneenkään henkilökohtaisesti noita syitä, mitä sä teit
Ja oon vilpittömästi pahoillani siitä ettei ap lisää lapsia saa, mut ei noi tuskat mitään kivoja ole :hug:
Nimenomaan. Kyllähän täällä kaikki faktat tietää mutta kaikki ei tiedä mikä loppupeleis on mun tilanne ja mitä mä oon tehny asioiden eteen.
Ja sä et ole velvollinen selittämään kenellekään =) Hali vielä kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja sama edessä:
Kiitos jälleen ap. Yritän rohkaistua ja mentävähän se on. Ketjua lukiessani olen minäkin ihmetellyt muita lyttääviä ihmisiä. Mikä tekee ihmisestä noin armottoman toiselle?
En kyllä ymmärrä.. Ja olen aika onnellinen siitä etten ymmärrä! :D

Tsemppejä viel sulle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä en kohdistanut keneenkään henkilökohtaisesti noita syitä, mitä sä teit
Ja oon vilpittömästi pahoillani siitä ettei ap lisää lapsia saa, mut ei noi tuskat mitään kivoja ole :hug:
Nimenomaan. Kyllähän täällä kaikki faktat tietää mutta kaikki ei tiedä mikä loppupeleis on mun tilanne ja mitä mä oon tehny asioiden eteen.
Ja sä et ole velvollinen selittämään kenellekään =) Hali vielä kerran.
Aivan :) Kiitos :)

vieras
Täällä joku ÄO 40 vastailee sellaiseen, josta hänellä ei ole minkäänlaista kokemusta tai tietoa, toivottavasti hänellä ei ole lapsia eikä sellaisia saakaan.

Ap, erittäin paljon jaksamista sinulle tulevaan :) Olet vahva nainen ja ihmeen paljon olet jaksanut jo, varmasti helpottaa tieto siitä että kipuihin tulee helpotus.

kohtalo?

aika paljon toi ap juo, ollu saikullakin kun ei voinu putken takia mennä töihin. Ja harva se kerta täällä kertoo miten on juopotellu, ja sit seuraavana päivänä loivennellaan kaljalla. Ja lapsi on näissä "bileissä" mukana...

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalo?:
aika paljon toi ap juo, ollu saikullakin kun ei voinu putken takia mennä töihin. Ja harva se kerta täällä kertoo miten on juopotellu, ja sit seuraavana päivänä loivennellaan kaljalla. Ja lapsi on näissä "bileissä" mukana...
Säkään et mun elämästä tiedä mitää.

Ja kyllä jos meillä grillataan niin lapsikin saa ruokaa. En sit tiä et mitkä teil on systeemit.. :xmas:

Ja tästä lähin vastaan vain ja ainoostaan niihin asiallisiin viesteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivot toisille kovia kipuja ja pahaa. Miksi jos et ole katkera? Helpottiko oloasi se, että olen kärsinyt kovista kivuista vai harmittaako etten kärsi enää? Tämä palsta on siinä mielessä todella naurettava, että jos elät NORMAALIA elämää, on täydellinen sädekehän kiillottaja. Normaalit elintavat, oma asenne ja elämän muutos, ydinperhe jne ovat aivan vieraita suurimmalle osalle. Mistä minä olisin katkera? Siitä, ettei eräät pysty lapsia saamaan? Siitä, etteivät onnistu edes ilman päihteitä ja tupakkaa olemaan? Siitä, että kärsivät kivuista? Hmmm..kerro sinä, mulle ei oikein aukene.
En mä enää edes tiedä mitä sulle vastaisin, lähinnä naurattaa miten paljon pystyt vääntelemään toisten sanoja :) Suosittelisin sullekin vähän rentoutumaan. Älä kuvittele ihmisistä heti pahinta, ei kaikki halua tahallaan olla ilkeitä. Ikävä jos itse olet eri mieltä ja kirjoitat eri lähtökohdista.

Mä en nauti kenenkään kivuista enkä ongelmista. Mä en ota henkilökohtaisesti muuta tällä palstalla kuin sen että hyökätään ihmisten kimppuun joiden tilanteesta ei selkeästi tiedetä edes perusteita. Miksi pitää päästä ilkeilemään ja pätemään? Sitä en täällä tosiaan jaksa ymmärtää mutta ei mun tarvitsekaan.

Mä lähden nyt nauttimaan viimeisistä lämmön rippeistä lapseni kanssa ja haen pyykit ulkoa. Ihanaa kesää sinullekin ja oikeesti, koita rentoutua. Elämä on paljon helpompaa kun kaikkea ei yritä ymmärtää vaikeimman kautta väärin :flower:

vieraana

Toivot toisille kovia kipuja ja pahaa. Miksi jos et ole katkera? Helpottiko oloasi se, että olen kärsinyt kovista kivuista vai harmittaako etten kärsi enää? Tämä palsta on siinä mielessä todella naurettava, että jos elät NORMAALIA elämää, on täydellinen sädekehän kiillottaja. Normaalit elintavat, oma asenne ja elämän muutos, ydinperhe jne ovat aivan vieraita suurimmalle osalle. Mistä minä olisin katkera? Siitä, ettei eräät pysty lapsia saamaan? Siitä, etteivät onnistu edes ilman päihteitä ja tupakkaa olemaan? Siitä, että kärsivät kivuista? Hmmm..kerro sinä, mulle ei oikein aukene.
[/quote]

"Normaali" on melko subjektiivinen käsite. Itselläni on ydinperhe, terveet elintavat, olen varmaan hyvinkin keskiverto/keski-ikäisen/keskituloisen jne. stereotyyppi, mutta siitä huolimatta minulla ei ole tarvetta, eikä mielestäni minkäänlaista oikeutta halveksia niitä jotka elävät erilaista elämää kuin minä.
Kerro sinä, miksi näet että sinulla on oikeus halveksia, loukata ja nälviä muita ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ihmeellistä rutinaa.
Ja ei, en tarkoita ap:tä!

Ap:lle halit. Katkeransuloinen tilanne; kivut lähtee mutta niin lähtee vauvahaaveetkin :/ . Sinun tilanteessasi tekisin samoin :hug:
Kiitos :)

Kyllä se kuitenki se kipujen loppuminen on tärkeintä. Sitten pystyy taas elämään täysipainoista elämää ja nauttimaan ihan eri tavalla asioista kun elämän ykkösasia ei enää ole kipu.

kohtalo?
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalo?:
Säkään et mun elämästä tiedä mitää.

Ja kyllä jos meillä grillataan niin lapsikin saa ruokaa. En sit tiä et mitkä teil on systeemit.. :xmas:

Ja tästä lähin vastaan vain ja ainoostaan niihin asiallisiin viesteihin.
just just. koitahan vaan selitellä nyt. oot aika pitkään ja usein kuule täällä kertoillu ja humalassa palstalla sekoillu. kerrankin sua huhuiltiin ties miten kauan että ootko tappanu ittes!

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Se hyvä puoli tässä palstassa kyllä on...

...että jos et itse tiedä millainen olet ja millaista elämää elät, niin joku tuikituntematon sen kyllä tietää - paremmin kuin sinä itse :flower:
Niinhän se yleensä naapurikin tietää asiasi paremmin kuin sinä itse ;D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Missä mä toivoin toiselle kovia kipuja ja pahaa?
"Ap:lle ja muille vähänkään järkeä omaaville hyvää jatkoa ja kivutonta loppuelämää, täydellisille äideille sitten jotain ihan muuta. Kyllä se paska yleensä bumerangina takaisin tulee ennemmin tai myöhemmin"

Toki varmasti ihan hyvällä tarkoitit kommenttisi :saint:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Kerro sinä, miksi näet että sinulla on oikeus halveksia, loukata ja nälviä muita ?
Olen puuttunut elintapoihin ja ihan takuulla jokainen ammattitaitoinen lääkärikin puuttuu lapsettomuusasioissa elintapoihin. Loukkaannutteko te silloinkin noin helvetisti? Mielenkiintoista että minä olen se paha, vaikka mulle on toivottu lapsettomuutta useaan kertaan, haukuttu ties miksi ja toivottu kokevan kipuja. Mutta näinhän se palstalla menee :D

Olen puuttunut elintapoihin ja ihan takuulla jokainen ammattitaitoinen lääkärikin puuttuu lapsettomuusasioissa elintapoihin. Loukkaannutteko te silloinkin noin helvetisti? Mielenkiintoista että minä olen se paha, vaikka mulle on toivottu lapsettomuutta useaan kertaan, haukuttu ties miksi ja toivottu kokevan kipuja. Mutta näinhän se palstalla menee :D
Tiäks, lääkäri ei oo koskaan puuttunu mun elintapoihin vaikka oon sille elämäntapani aina rehellisesti kertonu. Ehkä hieman kertoo sulle jotai.. ;) Jos tajuut.. ;)

Ainut mistä on koskaan sanonut on mun alipaino jonka kans mä oon tehny tosi kovasti töitä!

vieras
Tiäks, lääkäri ei oo koskaan puuttunu mun elintapoihin vaikka oon sille elämäntapani aina rehellisesti kertonu. Ehkä hieman kertoo sulle jotai.. ;) Jos tajuut.. ;)

Ainut mistä on koskaan sanonut on mun alipaino jonka kans mä oon tehny tosi kovasti töitä!
Kuten sanoin, on ammattitaitoisia ja ammattitaidottomia lääkäreitä. Jos ei ole tupakoinnista tai viinan juonnista sanonut niin ammattitaitoinen on ollut. Mutta sehän on susta vaan kivaa kun ei kukaan pahaa sanoa niin voit rauhassa vikistä :) Jos tajuut..

Milla

Kuten sanoin, on ammattitaitoisia ja ammattitaidottomia lääkäreitä. Jos ei ole tupakoinnista tai viinan juonnista sanonut niin ammattitaitoinen on ollut. Mutta sehän on susta vaan kivaa kun ei kukaan pahaa sanoa niin voit rauhassa vikistä :) Jos tajuut..
Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? :eek: Aika noloa, säälittävää suorastaan!

vieraana
Itse olen käynyt lapsettomuushoidoissa, eikä yksikään lääkäri ole esittänyt elintapoihin kuuluvia asioita näin epäkorrektisti kuin itse omassa ensimmäisessä viestissäsi teit.
Mielipiteitä voi esittää, mutta niiden esittämistapaa voisit hieman harjoitella.
Et voi odottaa kohteliaita vastauksia, jos itse kirjoitat epäkohteliaasti.

just, sie oot ihan pihalla... koita vaikka tukehtua nyt siihen omaan erinomaisuutees.. |O

Yhteistyössä