No ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa..Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? Aika noloa, säälittävää suorastaan!
Eihän mua ookkaan hoitanu ku varmaa Suomen huiput tuol naikkarilla..
No ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa..Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? Aika noloa, säälittävää suorastaan!
Ei ne mitään osaa tän vieraan mielestä varmaanAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa..Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? Aika noloa, säälittävää suorastaan!
Puoskareita kaikki tyynni!!Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Ei ne mitään osaa tän vieraan mielestä varmaanAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa..Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? Aika noloa, säälittävää suorastaan!
Saa toki, kiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ::hug: saako tässä yhteydessä toivottaa onnea leikkaukseen? :/
Kiitos! Kyllähän se jotensakin uskomattomalta tuntuu että kivut lähtis. Että oikeesti pystyis tekemään sitä mitä haluu eikä sitä mihin kivuiltaan pystyy. Kyllä se tuo ainutkin lapsi meille niin suuri ihme oli jotta sitä kautta tääki on vähän helpompaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tsemppiä leikkaukseen! Toivottavasti kivut loppuu siihen ja saat täysillä keskittyä elämään ja ihanaan lapsukaiseen =)
Varmaan helpottaa, kun tieto leikkauksesta ei tule yllätyksenä. Olet saanut rauhassa totutella ajatukseen, että olet yhden lapsen äiti.
Siis MISTÄ mun pitäisi olla katkera? Ei sullakaan taida inkkarit olla kanootissa jos koet että mun pitäisi olla sulle katkera jostain.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa..Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Miten joku voi olla noin katkera tuntemattomalle ihmiselle? Aika noloa, säälittävää suorastaan!
Mä en välttämättä hoidoilla sais sitä toista vaikka kuin haluaisin. Sen on lääkäritki myöntäny, raskautuminen on oikeesti mulle tosi hankalaa.Alkuperäinen kirjoittaja hei:mulla itelläkin ollut endoa ja sen seurauksesta saatiin lapset hoitojenavulla, joten tiedän tunteen
mutta olen kyllä samoilla linjoilla ton "tietäjän" kanssa näistä tupakanpolttamisista ja juomisista ja lopetinkin polttamisen 6kk ennen kun alettiin lasta yrittämään, että sen suhteen tein kaikkeni enkä viinaa ole koskaan juonut niin etten pystynyt ilman olemaan.
toivon että olet aivan täysin satavarma tästä päätöksestä koska se on sitten lopullisesti päätetty, hoidoilla se voisi olla mahdollista saada se toinen lapsi jos oikeasti haluaisit.
Just näin mäkin asiaa ajattelenAlkuperäinen kirjoittaja Lissu:Itse joskus kroonista kipua kärsineenä ymmärrän hyvin ap:ta. Harmi ettei se vauva tärpännyt mutta jossain vaiheessa kannattaa keskittyä siihen oman elämän laatuun. Meille on annettu vain tämä yksi elämä joten sitä ei minkään asian vuoksi kannata loputtomasti "tuhlata"... sellaiseksi mä itse koin kroonisen kivun kanssa elämisen.
Tarkoitin että jos kohtelee ihmisiä noin, laukoo ties mitä paskaa, niin yleensä ennemmin tai myöhemmin jollain palaa pinna ja sanoo pahasti takaisin. Tai jos haluaa karmaan uskoa niin ehkä sekin tasoittaa jossain vaiheessa. Suurimmalle osalle todella toivon hyvää, näille hulluille en jaksa mitään erityisen hyvää toivoa mutta pahaa en toivo kenellekään, siksi 'jotain ihan muuta'. Määritelkööt kukakin omalla kohdallaan jos tarve on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ap:lle ja muille vähänkään järkeä omaaville hyvää jatkoa ja kivutonta loppuelämää, täydellisille äideille sitten jotain ihan muuta. Kyllä se paska yleensä bumerangina takaisin tulee ennemmin tai myöhemmin"Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Missä mä toivoin toiselle kovia kipuja ja pahaa?
Toki varmasti ihan hyvällä tarkoitit kommenttisi :saint:
Vai että oikein hulluille.Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Tarkoitin että jos kohtelee ihmisiä noin, laukoo ties mitä paskaa, niin yleensä ennemmin tai myöhemmin jollain palaa pinna ja sanoo pahasti takaisin. Tai jos haluaa karmaan uskoa niin ehkä sekin tasoittaa jossain vaiheessa. Suurimmalle osalle todella toivon hyvää, näille hulluille en jaksa mitään erityisen hyvää toivoa mutta pahaa en toivo kenellekään, siksi 'jotain ihan muuta'. Määritelkööt kukakin omalla kohdallaan jos tarve on.