Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikäläisen moraali laitetaan koetukselle just silloin, jos (vielä joskus) olen parisuhteessa ja törmään ihan hirveesti meikäläisestä tykkäävään 85+ sydänvikaiseen perijättäreen joka omistaa viinakaupan.

Yritin ettiä kuvaa hyvistä vanhoista tisseistä, niitä olikin, mutta niin paljon muutakin notta antaa olla.:D:x

tosta tulee mieleen naisen ideaalimitat eli 100-70-100

100 neliön ylimmän kerroksen huoneisto Ullanlinnssa
70 hehtaaria helekatin hyvvää mehtää
100 vuotta ikää

Lisätään listaan kielteinen suhtautuminen avioehtoon.

Ookko muuten huomannu, että tuommoisia unelmanaaraita on hirmuisen vaikea löytää?

Tarttis varmaan luvata jonkinmoinen vihjepalkkio?

Kuulepas muumi, taidat nyt erehtyä, minä kun en ole ap. :) Ja ihan tosissasiko väität että sulla ei oo persreikää? :D Ulostekammoinen miehesi ei siis voi panna naista jolla on peräreikä, mutta sellaista voi jolla kaikki paska valuu pussiin joka on teipattu kylkeen? Nyt oli kyllä aika huono yritys, mut pisteet sulle mielikuvituksen käytöstä. :D

:D no meitä on monia lie Suomessa, joilla ei sitä kuuluisaa reikää ole ja kuulemma jollain ei ole turhia karvojakaan siel, heh. Ja epäilemättä monen mies käy huorissa, ei sillä.
Se on muuten, tapauksesta riippuen, ns."ruokasulaa" joka sinne pussiin valuu jos ei enää ole kuin ohutsuolta jäljellä jne. Eipä sekään jatkuvasti ainakaan itsellä valu eikä sitä huomaa sen kummemmin paneksiessa muuten.. Mutta onhan se tuttua jo kuulla kuinka ällöö se voi ollakaan. - netistä muuten minäki löysin friikin mieheni, kuten varmaan tuo muumikin? ;)
Vakka kantensa löytäkööt.. köyhät tyytyy onneks toisiinsa ku ei varaa olis sun kaltaisiin luksusnaisiin. :)

Mutta ei ole myöskään nastaa olla jatkuvien perättömien epäilyjen kohteena ja kuulusteltavana. Miksi viattomien pitää kantaa vastuu huorien toiminnasta? Naiset, te pilaatte kaikkien maineen!

Heitän lusikkani soppaan;
itseään myyvä nainen tekee otannan maksullisissa käyvistä miehistä joista suuri osa on ukkomiehiä. En millään tasolla lähtisi asennettani ja luottamustani miestäni kohtaan muuttamaan siksi että ilolintu kertoo miesten pettävän.
Ilolinnun asiakaskunta kun on tiettyä porukkaa, siellä on varmasti niitä kilttejä perheenisiä "joista kukaan ei uskoisi". Mutta paljon on niitä selkärankaisia miehiä, ja paljon on myös miehiä jotka eivät huoriin menisi vaikka puutteessa olisi. Tiedän liudan miehiä jotka pitävät kyseistä ammattia halveksittavana ja yleensä nämä miehet ovat juuri sellaisia että pillua irtoaa ilmaiseksi ihan omin avuin esim. baarista. Tästä voisi sitten heittää vastavedon prostille, ei mahda asiakaskunta olla aina ihan komeimmasta päästä? ;)
Minusta on typerää yleistystä tuo että kaikki miehet pettää. Kuka tahansa voi pettää, kukaan ei tiedä 100% varmuudella vaikka kuinka niin väittäisi, mutta silti on paljon onnellisia pareja jotka eivät edes haikaile vieraita vaikka kyyniset ja katkerat petetyt/hupakot näin väittää.
Jos itsellä on tilanne se että elanto tulee tuota kautta niin ei kukaan voi vakavasti ottaa jos sitten tullaan muka tietävänä kertomaan että Kyyyyyylllä se sunkin miehes pettää, et vain tiedä sitä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Ja miksi aina kerrotaan niistä kilteistä perheenisistä?
Pelkkä ilmaisu nostaa niskavillat pystyyn.
Miehen pitää olla mies, rouhea ja itseään kunnioittava, ei naisen tossun alla eikä mikään jees-mies.
Kiltti-adjektiivi tuo mieleen pelkästään sellaisen hajuttoman ja mauttoman miehen.

Miehen pitää olla mies, rouhea ja itseään kunnioittava, ei naisen tossun alla eikä mikään jees-mies.
Kiltti-adjektiivi tuo mieleen pelkästään sellaisen hajuttoman ja mauttoman miehen.

Data on uskollinen kiltti perheenisä. Ei kuitenkaan hajuton tai mauton taustaan katoava näkymättömyys. Ei ainakaan minulle. Se ei haittaa, jos muut eivät häntä aisti. En tiedä mitä rouhealla tarkoitetaan tässä yhteydessä, leivän osalta ymmärtäisinkin. Data kunnioittaa itseään, ei epäilystä siitä, eikä hän ole tossuni alla. Data tekee kuten itselleen näkee parhaaksi ja saa muutkin tekemään samoin - tosin antaen toisten luulla, että nämä ovat itse halunneetkin tehdä niin.

Mä en aio elää elämääni siten että epäilen kaikkea, olen tuskallisen epäluuloinen ja mustasukkainen ja vahdin ja kyttään.

Pettäköön, sittenpähän tietää mitä menettää. Siihen asti mä nautin elämästä jota olen elänyt jo miltei parikymmentä vuotta. :)

Näinpä juuri.
Mielummin sitten olen naiivi ja sinisilmäinen kuin epäilen turhaan. Mitä en tiedä, se ei mua satuta. Ja jos asia nousee esille niin selvitetään se sitten.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Niin, sulle kai. Ilmeisesti olet vähän sillee kierästi mielelläsi nyrkin ja hellan välissä ;) ennemmin vähän nyrkistä kuin liian tossukka mukava mies? :)

Joo, mieshän ei ole mies eikä itseään kunnoittava jos on perheen isä ja vielä KILTTI. Kaikkee sitä oppii kun Vaimo-Rakkaalta saa The Neuvoja ja Totuuksia kuulla. :D

Mulla taas tulee kiltistä perheenisästä mieleen mun oma isä :) Ja se on semmoinen äijääijä, tosin ehkä vähän keskivertoa lukeneempi. Monitaitoinen, käytännöllinen ja fiksu mies.

Pointtini on ehkä se, että eri ihmiset liittävät eri sanoihin/ilmauksiin eri mielleyhtymiä ja sen takia ne omat niskavillat ei aina oo erehtymättömät ;)

V-R-tyyppisen kyllä tietää. Heikko itsetunto ja sellainen pelkuri joka pelkää, että häntä arvostellaan esim. liian pehmon miehen takia. Haluaa mieluummin "prätkäjätkän" jollaista yleisesti, huih!, pelätään ja varotaan ja joka muodostaa suojamuurin jotta moni asia olisi kulissia eikä aitoa.

Data on uskollinen kiltti perheenisä. Ei kuitenkaan hajuton tai mauton taustaan katoava näkymättömyys. Ei ainakaan minulle. Se ei haittaa, jos muut eivät häntä aisti. En tiedä mitä rouhealla tarkoitetaan tässä yhteydessä, leivän osalta ymmärtäisinkin. Data kunnioittaa itseään, ei epäilystä siitä, eikä hän ole tossuni alla. Data tekee kuten itselleen näkee parhaaksi ja saa muutkin tekemään samoin - tosin antaen toisten luulla, että nämä ovat itse halunneetkin tehdä niin.

Niin, sulle kai. Ilmeisesti olet vähän sillee kierästi mielelläsi nyrkin ja hellan välissä ;) ennemmin vähän nyrkistä kuin liian tossukka mukava mies? :)

Joo, mieshän ei ole mies eikä itseään kunnoittava jos on perheen isä ja vielä KILTTI. Kaikkee sitä oppii kun Vaimo-Rakkaalta saa The Neuvoja ja Totuuksia kuulla. :D

Mulle taas tulee kiltistä isistä mieleen sellainen vaimoaan myötäilevä hissukka joka ei käy ikinä missään ja tuo vaimolle kukkia perjantaisin mutta käy ruokatunnilla huorissa :D
Erilaisia mielikuvia tosiaan :D
Nyrkin ja hellan välissä olemisesta en ole sanaakaan sanonut vaan sitä että pitää miehellä olla muutakin elämää kuin käydä töissä ja seistä siellä kotona moppi kädessä essu päällä. :D

V-R-tyyppisen kyllä tietää. Heikko itsetunto ja sellainen pelkuri joka pelkää, että häntä arvostellaan esim. liian pehmon miehen takia. Haluaa mieluummin "prätkäjätkän" jollaista yleisesti, huih!, pelätään ja varotaan ja joka muodostaa suojamuurin jotta moni asia olisi kulissia eikä aitoa.

Etkös sä eilen just sanonu että sinä ja minä ollaan paremmin menestyneitä ja sulla ja mulla on hyvä itsetunto? :laugh: Ihan sekaisin taidat taas olla. :)

Yhteistyössä