Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29183978:
ei se että puoliso menee vieraisiin ole aina kiinni siitä, että kotona ei saa. monilla vieraissa käyvillä on kotona hyvin aktiivinen seksielämä

Tämä on kyllä totta. Pettäminen ja seksielämän toimivuus siinä parisuhteessa eivät kyllä juurikaan korreloi keskenään.

miksi muuten on aina oletus, että mies haluaisi jotain kummallista ja ällöä kakkaseksiä tai jotain erikoisleikkejä? harvoimpa semmosia varmaan on tarjolla niiden satunnaisten seksituttavuuksienkaan kanssa, joten eihän se nyt mitään pettämistä edes selitä.

mitäs jos mies onkin vaan ihan normaali kaveri, joka ihan oikeesti mieluiten on oman vaimon kanssa? Miksi se ei oo ikinä vaihtoehtona?

miksi muuten on aina oletus, että mies haluaisi jotain kummallista ja ällöä kakkaseksiä tai jotain erikoisleikkejä? harvoimpa semmosia varmaan on tarjolla niiden satunnaisten seksituttavuuksienkaan kanssa, joten eihän se nyt mitään pettämistä edes selitä.

mitäs jos mies onkin vaan ihan normaali kaveri, joka ihan oikeesti mieluiten on oman vaimon kanssa? Miksi se ei oo ikinä vaihtoehtona?

ei tässä mitään sellaista oleteta

Mun täytyy sanoa että ne reissumiehet jotka nyt äkkiseltään tulevat mieleeni, pettävät vaimojaan. No, ovat raamikkaita ja supliikkeja eli tämä ei koske kaikkia reissumiehiä, mutta nämä mun tuntemat pettävät.
Ja koskaan en ole kuullut mitään positiivista
-miesporukan Tallinnan reissusta
-miesporukan Thaimaan reissusta
-miesporukan Levin reissusta
-YK-joukoista.

Piste.

Mun mies ei enää reissutyönsä lisäksi käy miesporukoissa lomareissussa, paitsi mökillä kalassa ja saunomassa joskus. Eikä muutkaan tuntemani miehet, ja mä tunnen niitä paljon. Nää jotka pettää on tiedossa ja niillä on aina uusia kumppaneita. Vakavassa parisuhteessa pettävän tekemisiä ei porukassa hyväksytä ja kyllä sympatiat on vaimon puolella ja sanallista sapiskaa tulee. Sisäinen kontrolli!:D
Ehkä erona on se, että jos on liian tiukassa narussa ja vähän liikkuu, niin haluaa kokeilla. Mun mies on lentelynsä lennelly nuorena. Nyt se tekee reissussa töitä ja rakastaa kotiin palaamista.

Tervetuloa koittamaan :D
Eiköhän meistä jokainen tunne sen oman miehensä kaikkista parhaiten. Mä kyllä ainakin tunnen ja tiedän, ettei mieheni pettäisi missään tilanteessa.
Miksi hänen pitäisi pettää, jos minä olen hänelle se elämänsä nainen ja minussa on kaikki mitä hän naisesta haluaa ja mitä hän naisessa ihannoi? Meillä on kyllä ollut juttua yhdenyön jutuista yms ja hän on sanonut, ettei pysty sellaiseen, meilläkin meni aikaa ennenkuin seksiä harrastimme ensimmäistä kertaa. Suutelemiseenkin meni useammat treffit.
Jos sun mies on heti valmis pettämään kun tilaisuus tulee, se ei tarkoita että kaikki miehet on sellaisia, iteppä oot miehes valinnut ;)

... niin ja myös minun mieheni kertoisi minulle, jos jokin olisi pielessä. Sitten se asia korjattaisiin..
Ihan älytön väite, että KAIKKI miehet pettävät tilaisuuden tullen. Mut näille huutelijoille on vaikeeta vissiin kuvitella, että joku mies voi rakastaa naistaan niin paljon ettei halua tehdä tälle sellaista että pettäisi...
Ei mun tarvitse koittaa, ne perheelliset ja parisuhteelliset miehet tulee ihan itse mun luo, ja vielä maksaakin siitä seksistä. ;) Kuten sanottua, mulla ei ole miestä lainkaan, olen ulkoistanut sellaiset elämästäni paitsi työn puolesta. Aika huonoa argumentointia muutenkin alkaa kääntämään juttua niin päin että mun mies on tuollainen kuin mitä realistisesti kuvailin, huomaa että taisi vähän kolahtaa tosipuhe sinuunkin. ;)

Näytä mulle missä lukee että sanoin KAIKKIEN miesten pettävän niin mä näytän sulle naisen joka on koko ikänsä kaikki mitä mies on koskaan naisista halunnutkaan. :D

no jeee? Onko se hieno asia sun mielestäs ja kuvitteletko siis tapaavasi normaaleja miehiä? tapaat miehiä, jotka on prostituoitujen asiakkaita.

On se musta hieno asia, saan rahaa helposti ja seksiäkin just niin paljon kuin haluan. :) Mikä sitävastoin saa sut ajattelemaan että mä en ikinä tapaisi miehiä muualla kuin töiden yhteydessä? Mulla on suurin osa kavereistakin miehiä. Parisuhteessa en vaan halua olla kenenkään kanssa, sekin on tullut nuorempana kokeiltua. En itse jaksa sitä että särjen koko ajan jonkun sydämen sillä en ole kovinkaan yksiavioista sorttia.

On se musta hieno asia, saan rahaa helposti ja seksiäkin just niin paljon kuin haluan. :) Mikä sitävastoin saa sut ajattelemaan että mä en ikinä tapaisi miehiä muualla kuin töiden yhteydessä? Mulla on suurin osa kavereistakin miehiä. Parisuhteessa en vaan halua olla kenenkään kanssa, sekin on tullut nuorempana kokeiltua. En itse jaksa sitä että särjen koko ajan jonkun sydämen sillä en ole kovinkaan yksiavioista sorttia.
Vaikutat vähän säälittävältä lällättelijältä.

En ihmettele sitten miksi mieskuvasi on tuollainen. Mutta miksi sellaiset jotka eivät petä ovat nössöjä? Kumpaa isäsi oli?

Voihan kyökkipsykologia. :laugh: Meinaatko että oon koko ikäni ollut prostituoitu? Mun isä on ihan normaali mies, juoksee kyllä kukasta kukkaan muttei ole ollut parisuhteessa sen jälkeen kun erostivat äitini mielenterveysongelmien takia. Mitäs tästä meinaat analysoida? :D

Ei mun tarvitse koittaa, ne perheelliset ja parisuhteelliset miehet tulee ihan itse mun luo, ja vielä maksaakin siitä seksistä. ;) Kuten sanottua, mulla ei ole miestä lainkaan, olen ulkoistanut sellaiset elämästäni paitsi työn puolesta. Aika huonoa argumentointia muutenkin alkaa kääntämään juttua niin päin että mun mies on tuollainen kuin mitä realistisesti kuvailin, huomaa että taisi vähän kolahtaa tosipuhe sinuunkin. ;)

Näytä mulle missä lukee että sanoin KAIKKIEN miesten pettävän niin mä näytän sulle naisen joka on koko ikänsä kaikki mitä mies on koskaan naisista halunnutkaan. :D

No sitä suuremmalla syyllä voit tulla koittamaan :D
Jos mun mies ei halua seksiä kuin omalta kumppaniltaan, miksi ihmeessä hän vielä maksaisi siitä lystistä jonkun vieraan kanssa :laugh:
Pettäjiä on, kyllä.. mutta kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Kaikkia miehiä ei koko seksi edes välttämättä kiinnosta, tai ole se tärkein juttu... no niimpä.., sun tuntevat miehet ovat juuri sitä toista ääripäätä....

No sä luulet että suurinosa miehistä pettää. Sulla on ehkä tällaisesta siispä kokemusta ;)
Mulla ei onneksi ole, koska osaan valita kumppanini oikein. Mieheni ei pettänyt exäänsäkkään vaikka oli vuosia ilman seksiä, tilaisuuksia olisi kyllä ollut useampiakin.. Niin, miksiköhän? No ehkä hänellä on omat arvonsa......

Olen kuvitellut, että prostituoidut eivät nauti "työseksistä". Onko se siis sinulle yhtä tyydyttävää kuin jonkun läheisen ihmisen kanssa?

Sä särjet vaan omaa sydäntäs ja parisuhde voi olla sulle myöhemmin ihan mahdoton kuvio kun päätät tai joudut lopettamaan tuon työn. Mä en usko että reikänä oleminen kenenkään itsetuntoa kohottaa. Sä käsittelet työksesi miesten haluja, spermaa ja kortsuja ja levittelet itseäsi niille joille sä oot pelkkä helpotus panetukseen, rahalla, ilman sitoumusta ja toiveiden mukaan. Noin mä sun työnkuvan näen. Mutta hyvä kai, että joku tuotakin tekee kun sille on kuitenkin kysyntää.

Jotenkin tuli arvattua jo aloituksest jotta mikäs siellä onkaan naisiaan ap. Tuli ihan erään kaverin jutut mieleen, jolla mieli on järkkynyt niiden lukuisten kumppaneitaan pettävien miesten toimesta. Hän ei koskaan tule luottamaan yhteenkään mieheen muussa kuin kaupankäynnissä. Ihan ymmärrettävää..

Mutta sitä epäilen, että kaikki miehet jaksatte sentään hoidella. Onhan se joskus vähän säälittävää kun joku puoltuttu nainen kertoo henkisestä parisuhteestaan ja miten ihanaa, kun mies ei ole mikään pettävä seksihullu vaan viihtyy kotona ja käy vain kalassa poikien kanssa. (juu ja mun mies sitten kertoo niistä "kaloista" minulle joista yks rehentelee, kun vaimo on kylmä frigidi..)
Minua on petetty aiemmissa suhteissani niin paljon, että luulisin nykyiseni olevan toista maata. Kokemuksen syvällä äänellä sen tiedän. Toki toivon osanneeni valita oikein.. lapsellista, mutta pari juttua ovat miehelläni sellaisia joiden perusteella tiedän ettei vieraisiiin meno ole helppoa jos tarve tulee. Ei ulostekammoiselle peräreiällinen nainen ole kovin ok ja itse kuulun niihin harvoihin, joilla anaalia ei ole :D oujee.. oli helpottavaa kuulla kuinka ei tarvitse pelätä huonoa hygieniaa yms. Eli kyllä, varmistelin tämän suhteen asiat ennen avioliittoa. Heheheh.. ja on miehinen mies, ei mikään nössö mutta kikkareet karvoissa ovat aiheuttaneet traumoja edellisissä suhteissa. :D :D

No sitä suuremmalla syyllä voit tulla koittamaan :D
Jos mun mies ei halua seksiä kuin omalta kumppaniltaan, miksi ihmeessä hän vielä maksaisi siitä lystistä jonkun vieraan kanssa :laugh:
Pettäjiä on, kyllä.. mutta kaikki miehet eivät ole samanlaisia. Kaikkia miehiä ei koko seksi edes välttämättä kiinnosta, tai ole se tärkein juttu... no niimpä.., sun tuntevat miehet ovat juuri sitä toista ääripäätä....

No sä luulet että suurinosa miehistä pettää. Sulla on ehkä tällaisesta siispä kokemusta ;)
Mulla ei onneksi ole, koska osaan valita kumppanini oikein. Mieheni ei pettänyt exäänsäkkään vaikka oli vuosia ilman seksiä, tilaisuuksia olisi kyllä ollut useampiakin.. Niin, miksiköhän? No ehkä hänellä on omat arvonsa......

Ja sä uskot kaiken mitä miehes sulle kertoo... ...? ...

[QUOTE="vieras";29184285]Olen kuvitellut, että prostituoidut eivät nauti "työseksistä". Onko se siis sinulle yhtä tyydyttävää kuin jonkun läheisen ihmisen kanssa?[/QUOTE]

Joskus on, joskus ei, riippuu ihan miehestä. En itse oikeastaan yhdistä seksiä ja tunteita joten en osaa kysymykseesi vastata.

[QUOTE="vieras";29184311]Sä särjet vaan omaa sydäntäs ja parisuhde voi olla sulle myöhemmin ihan mahdoton kuvio kun päätät tai joudut lopettamaan tuon työn. Mä en usko että reikänä oleminen kenenkään itsetuntoa kohottaa. Sä käsittelet työksesi miesten haluja, spermaa ja kortsuja ja levittelet itseäsi niille joille sä oot pelkkä helpotus panetukseen, rahalla, ilman sitoumusta ja toiveiden mukaan. Noin mä sun työnkuvan näen. Mutta hyvä kai, että joku tuotakin tekee kun sille on kuitenkin kysyntää.[/QUOTE]

Onneksi mä tätä työtä tekevänä tiedän paremmin. Ja edelleen en ole kiinnostunut yksiavioisesta parisuhteesta. Ensisijaisesti olen toki miehille seksiseuraa, mutta yllättävän monelle myös eräänlainen terapeutti. Tulee usein keskusteltua mitä moninaisimmista aiheista asiakkaiden kanssa, jotkut avautuvat perheestä ja parisuhteesta, toiset työstään ja kolmannet jostain muusta. Yön yli keikoilla olen pääsääntöisesti seuralainen, yleensä yöksi minut tilannut mies haluaa seksiä kahdesti 12 tunnin aikana, enkä suinkaan loppuaikaa läträä spermalla tai levittele itseäni. :D

Jotenkin tuli arvattua jo aloituksest jotta mikäs siellä onkaan naisiaan ap. Tuli ihan erään kaverin jutut mieleen, jolla mieli on järkkynyt niiden lukuisten kumppaneitaan pettävien miesten toimesta. Hän ei koskaan tule luottamaan yhteenkään mieheen muussa kuin kaupankäynnissä. Ihan ymmärrettävää..

Mutta sitä epäilen, että kaikki miehet jaksatte sentään hoidella. Onhan se joskus vähän säälittävää kun joku puoltuttu nainen kertoo henkisestä parisuhteestaan ja miten ihanaa, kun mies ei ole mikään pettävä seksihullu vaan viihtyy kotona ja käy vain kalassa poikien kanssa. (juu ja mun mies sitten kertoo niistä "kaloista" minulle joista yks rehentelee, kun vaimo on kylmä frigidi..)
Minua on petetty aiemmissa suhteissani niin paljon, että luulisin nykyiseni olevan toista maata. Kokemuksen syvällä äänellä sen tiedän. Toki toivon osanneeni valita oikein.. lapsellista, mutta pari juttua ovat miehelläni sellaisia joiden perusteella tiedän ettei vieraisiiin meno ole helppoa jos tarve tulee. Ei ulostekammoiselle peräreiällinen nainen ole kovin ok ja itse kuulun niihin harvoihin, joilla anaalia ei ole :D oujee.. oli helpottavaa kuulla kuinka ei tarvitse pelätä huonoa hygieniaa yms. Eli kyllä, varmistelin tämän suhteen asiat ennen avioliittoa. Heheheh.. ja on miehinen mies, ei mikään nössö mutta kikkareet karvoissa ovat aiheuttaneet traumoja edellisissä suhteissa. :D :D

Kuulepas muumi, taidat nyt erehtyä, minä kun en ole ap. :) Ja ihan tosissasiko väität että sulla ei oo persreikää? :D Ulostekammoinen miehesi ei siis voi panna naista jolla on peräreikä, mutta sellaista voi jolla kaikki paska valuu pussiin joka on teipattu kylkeen? Nyt oli kyllä aika huono yritys, mut pisteet sulle mielikuvituksen käytöstä. :D

Yhteistyössä