Jotenkin tuli arvattua jo aloituksest jotta mikäs siellä onkaan naisiaan ap. Tuli ihan erään kaverin jutut mieleen, jolla mieli on järkkynyt niiden lukuisten kumppaneitaan pettävien miesten toimesta. Hän ei koskaan tule luottamaan yhteenkään mieheen muussa kuin kaupankäynnissä. Ihan ymmärrettävää..
Mutta sitä epäilen, että kaikki miehet jaksatte sentään hoidella. Onhan se joskus vähän säälittävää kun joku puoltuttu nainen kertoo henkisestä parisuhteestaan ja miten ihanaa, kun mies ei ole mikään pettävä seksihullu vaan viihtyy kotona ja käy vain kalassa poikien kanssa. (juu ja mun mies sitten kertoo niistä "kaloista" minulle joista yks rehentelee, kun vaimo on kylmä frigidi..)
Minua on petetty aiemmissa suhteissani niin paljon, että luulisin nykyiseni olevan toista maata. Kokemuksen syvällä äänellä sen tiedän. Toki toivon osanneeni valita oikein.. lapsellista, mutta pari juttua ovat miehelläni sellaisia joiden perusteella tiedän ettei vieraisiiin meno ole helppoa jos tarve tulee. Ei ulostekammoiselle peräreiällinen nainen ole kovin ok ja itse kuulun niihin harvoihin, joilla anaalia ei ole

oujee.. oli helpottavaa kuulla kuinka ei tarvitse pelätä huonoa hygieniaa yms. Eli kyllä, varmistelin tämän suhteen asiat ennen avioliittoa. Heheheh.. ja on miehinen mies, ei mikään nössö mutta kikkareet karvoissa ovat aiheuttaneet traumoja edellisissä suhteissa.