L
"Lulu"
Vieras
Hassua ajatella että vain miehet pettäisi. Se ei ole totta, vaan myös jotkut naiset pettävät sinisilmäisiä miehiään. Tai ruskeasilmäisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miks ihmeessä en uskois? Me ollaan tässä hei parisuhteessa
Jos nyt alotat vaikka siitä, että kirjotat googleen "parisuhde", jotta näet ensinnäkin että mitä se sana tarkoittaa, ku sulla ei näytä olevan harmainta aavistustakaan...
Siis sun mielestä parisuhde jotenkin estää miestä valehtelemasta yhdelle tietylle naiselle? Koskeeko tämä myös naisia, eli naiset ei vaan yksinkertasesti pysty enää pariuduttuaan valehtelemaan? Miten tämä on mahdollista, selittäisitkö kun en selvästi tätäkään ymmärrä.
Sä et yhdistä seksiä ja tunteita, niin kukaan muukaan (varsinkaan mies) ei niitä voi yhdistää
Sori vaan, mut sun kirjoitustyyli paljastaa sut
Sama paska provoileva harmaa ku jokaisessa muussakin ketjussa....
Pystyminen ei ole sama kuin haluaminen..
Mä en halua valehdella miehelleni, vaikka siihen pystyisinkin. Eikä mieheni halua valehdella minulle.
Siinä kohtaa jos tulee halu valehdella omalle puolisolle, on parisuhteessa jotain mätää
No voi buu-huu. Mistäs sä kultapieni tiedät ettei mies oo koskaan valehdellut sulle? Äläkä vaan vastaa että se on kertonut sulle niin? Käsität kai ettei se oo kovin validi argumentti silloin kun puhutaan valehtelemisesta?![]()
Ei tartte lukee ajatuksia kun voi puhua ja kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29184516:taas näitä miestensä ajatuksia lukevia mammoja.![]()
kunnon pelimies puhuu niin akalleen kuin niille hoidoilleen suut ja silmät täyteen eikä kukaan niistä hoksaa ketunhäntää kainalossa
samaten pelinainen tekee, kotona kaksplussaan kirjotteleva ukko ei hoksaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29184599:Näinhän se on vaan tehtävä, sekä miesten että naisten. Jos ei kykene luottamaan, suhdetta on turha jatkaa, mutta sinisilmäiseksi hölmöksi ei silti kannata heittäytyä. Eli molemmat ääriasenteet ("pettää se kuitenkin" vs. "ei pettäisi ikinä") ovat osoitus jonkinasteisesta naiviudesta.
mutta on siltikin tapauksia, joissa voi oikeasti sanoa näin. Voi olla 100% varma ettei toinen petä. Itse olen 100% varma etten tule ikinä pettämään miestäni, ihan sama mikä tilanne tulee eteen, tunnen ja tiedän itseni niin hyvin. Samoin voin sanoa omasta miehestäni, siitä ei vain ole pettämään. Hän tuntee itsensä vielä paremmin tietystikkin mitä minä tunnen hänet.
Eri asia hänelläkin on, jos menee rakastumaan johonkin toiseen ihmiseen... Mutta niin kauan kuin hän rakastaa minua, tällaistakaan ei tule tapahtumaan. Jos huomaan ettei mies minua enää rakasta, asia on taas jo aivan toinen.
samaten pelinainen tekee, kotona kaksplussaan kirjotteleva ukko ei hoksaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29184599:Näinhän se on vaan tehtävä, sekä miesten että naisten. Jos ei kykene luottamaan, suhdetta on turha jatkaa, mutta sinisilmäiseksi hölmöksi ei silti kannata heittäytyä. Eli molemmat ääriasenteet ("pettää se kuitenkin" vs. "ei pettäisi ikinä") ovat osoitus jonkinasteisesta naiviudesta.
Ja normi pelimies on vaatimattomasti vain pimpan perässä,
kun taas oikea pelinainen havittelee myös omaisuutta, ja onnistuu
todennäköisesti samaan miehen satimeen kunhan vain laittaa tissinsä miehen nenään kiinni.![]()
Vissiin kolmannes puolisoista pettää. Sukupuolesta riippumatta. Kaks kolmannesta ei hommaa sit vissiin harrasta.
Meikäläisen moraali laitetaan koetukselle just silloin, jos (vielä joskus) olen parisuhteessa ja törmään ihan hirveesti meikäläisestä tykkäävään 85+ sydänvikaiseen perijättäreen joka omistaa viinakaupan.