Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks ihmeessä en uskois? Me ollaan tässä hei parisuhteessa

Jos nyt alotat vaikka siitä, että kirjotat googleen "parisuhde", jotta näet ensinnäkin että mitä se sana tarkoittaa, ku sulla ei näytä olevan harmainta aavistustakaan...

Siis sun mielestä parisuhde jotenkin estää miestä valehtelemasta yhdelle tietylle naiselle? Koskeeko tämä myös naisia, eli naiset ei vaan yksinkertasesti pysty enää pariuduttuaan valehtelemaan? Miten tämä on mahdollista, selittäisitkö kun en selvästi tätäkään ymmärrä.

Siis sun mielestä parisuhde jotenkin estää miestä valehtelemasta yhdelle tietylle naiselle? Koskeeko tämä myös naisia, eli naiset ei vaan yksinkertasesti pysty enää pariuduttuaan valehtelemaan? Miten tämä on mahdollista, selittäisitkö kun en selvästi tätäkään ymmärrä.

Pystyminen ei ole sama kuin haluaminen..

Mä en halua valehdella miehelleni, vaikka siihen pystyisinkin. Eikä mieheni halua valehdella minulle.

Siinä kohtaa jos tulee halu valehdella omalle puolisolle, on parisuhteessa jotain mätää

Sä et yhdistä seksiä ja tunteita, niin kukaan muukaan (varsinkaan mies) ei niitä voi yhdistää :laugh:

Sori vaan, mut sun kirjoitustyyli paljastaa sut ;)
Sama paska provoileva harmaa ku jokaisessa muussakin ketjussa....

Onko sulla yleensäkin tapana tuolla tavalla syöttää sanoja muiden suihin? :) Missä mä taaskaan niin väitin että toi mun tunteiden yhdistämättömyys ois todiste yhtään mistään? Vastasin kysyjälle ihan erilliseen kysymykseen.

Ja juu, mulla ei oo ikinä mitään muuta tekemistä kuin notkua täällä palstalla provoilemassa. Kylläpä ootkin aikamoinen tunnistaja. :D

Pystyminen ei ole sama kuin haluaminen..

Mä en halua valehdella miehelleni, vaikka siihen pystyisinkin. Eikä mieheni halua valehdella minulle.

Siinä kohtaa jos tulee halu valehdella omalle puolisolle, on parisuhteessa jotain mätää

No voi buu-huu. Mistäs sä kultapieni tiedät ettei mies oo koskaan valehdellut sulle? Äläkä vaan vastaa että se on kertonut sulle niin? Käsität kai ettei se oo kovin validi argumentti silloin kun puhutaan valehtelemisesta? :)

Kaikki on aina mahdollista, vaikka olisi kuinka luottamuksellinen suhde kumppaniin ja usko molemmin puolista. Enmä kyllä kenellekkään suureen ääneen toitotakkaan et "mun mies ei ikinä koskaan pettäisi mua", luotan mieheeni ja se riittää. Se oiskin hauskaa kun jo etukäteen ilmoittais miehelle et "kuitenkin petät jossain vaiheessa, tiedän et niin tulee käymään".

Ny en jaksa lukea koko ketjua, mutta näin tästä ajattelen: Mitäköhän mun nyt sitten pitäisi ajatella? Että mies ehkä tai jopa suurella todennäköisyydellä pettää? Noh, mitäs sitten? Kannattaisiko jättää se varmuuden vuoksi? Tai sitten ainakin käydä sen puhelin ja sähköpostit läpi, tai seurata sitä? Palkata ehkä etsivä? No joo; tämä sinisilmäinen rouva jatkaa luottamista ja rakastamista, ja jos mies pettää, enkä koskaan sitä tule tietämään, niin enpä siitä niin kovin kärsikään. :)

[QUOTE="...";29184584]No joo; tämä sinisilmäinen rouva jatkaa luottamista ja rakastamista, ja jos mies pettää, enkä koskaan sitä tule tietämään, niin enpä siitä niin kovin kärsikään. :)[/QUOTE]

Näinhän se on vaan tehtävä, sekä miesten että naisten. Jos ei kykene luottamaan, suhdetta on turha jatkaa, mutta sinisilmäiseksi hölmöksi ei silti kannata heittäytyä. Eli molemmat ääriasenteet ("pettää se kuitenkin" vs. "ei pettäisi ikinä") ovat osoitus jonkinasteisesta naiviudesta.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29184599:
Näinhän se on vaan tehtävä, sekä miesten että naisten. Jos ei kykene luottamaan, suhdetta on turha jatkaa, mutta sinisilmäiseksi hölmöksi ei silti kannata heittäytyä. Eli molemmat ääriasenteet ("pettää se kuitenkin" vs. "ei pettäisi ikinä") ovat osoitus jonkinasteisesta naiviudesta.

mutta on siltikin tapauksia, joissa voi oikeasti sanoa näin. Voi olla 100% varma ettei toinen petä. Itse olen 100% varma etten tule ikinä pettämään miestäni, ihan sama mikä tilanne tulee eteen, tunnen ja tiedän itseni niin hyvin. Samoin voin sanoa omasta miehestäni, siitä ei vain ole pettämään. Hän tuntee itsensä vielä paremmin tietystikkin mitä minä tunnen hänet.
Eri asia hänelläkin on, jos menee rakastumaan johonkin toiseen ihmiseen... Mutta niin kauan kuin hän rakastaa minua, tällaistakaan ei tule tapahtumaan. Jos huomaan ettei mies minua enää rakasta, asia on taas jo aivan toinen.

mutta on siltikin tapauksia, joissa voi oikeasti sanoa näin. Voi olla 100% varma ettei toinen petä. Itse olen 100% varma etten tule ikinä pettämään miestäni, ihan sama mikä tilanne tulee eteen, tunnen ja tiedän itseni niin hyvin. Samoin voin sanoa omasta miehestäni, siitä ei vain ole pettämään. Hän tuntee itsensä vielä paremmin tietystikkin mitä minä tunnen hänet.
Eri asia hänelläkin on, jos menee rakastumaan johonkin toiseen ihmiseen... Mutta niin kauan kuin hän rakastaa minua, tällaistakaan ei tule tapahtumaan. Jos huomaan ettei mies minua enää rakasta, asia on taas jo aivan toinen.

voi lässynlässyn.
mikään ei ole niin varmaa kun epävarma.

samaten pelinainen tekee, kotona kaksplussaan kirjotteleva ukko ei hoksaa mitään.

Ja normi pelimies on vaatimattomasti vain pimpan perässä,
kun taas oikea pelinainen havittelee myös omaisuutta, ja onnistuu
todennäköisesti samaan miehen satimeen kunhan vain laittaa tissinsä miehen nenään kiinni. :D

No minä tavallaan lähden siitä ajatuksesta, että mieheni ei petä. Olen aivan liian laiska kulkemaan koko ajan vähän varuillani. :)
Toisaalta; minulla on pettämiseen semmoinen asenne, että en olisi suoriltaan heittämässä ovesta ulos, vaikka paljastuisikin, että mieheni on pettänyt. Pitkä parisuhde on reissu, jossa välillä joutuu vähän enemmänkin tekemään töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29184599:

Vissiin kolmannes puolisoista pettää. Sukupuolesta riippumatta. Kaks kolmannesta ei hommaa sit vissiin harrasta.

En kuulu aapeen asiakaskuntaan, joten tuskin olemme tavanneet kummankaan työn merkeissä. Mut siitä omasta asiakaskunnasta koostuva otanta ei ole kovin kummoinen.

Toisesta ei tietty koskaan voi olla varma. Varma ei voi olla kuin omasta menneisyydestään.

Mut hirveen hyvin en kyllä viihtyisi suhteessa, mis kännykkäni ja sähköpostini olis jatkuvan tutkimisen alaisena. Olis ikävää jos puoliso pitäis mua niin idioottina ettenkö osaisi halutessani laukata vieraissa sähköisiä jälkiä jättämättä.

Ja normi pelimies on vaatimattomasti vain pimpan perässä,
kun taas oikea pelinainen havittelee myös omaisuutta, ja onnistuu
todennäköisesti samaan miehen satimeen kunhan vain laittaa tissinsä miehen nenään kiinni. :D

Meikäläisen moraali laitetaan koetukselle just silloin, jos (vielä joskus) olen parisuhteessa ja törmään ihan hirveesti meikäläisestä tykkäävään 85+ sydänvikaiseen perijättäreen joka omistaa viinakaupan.

• Tykkää
Reactions: Isämies
Meikäläisen moraali laitetaan koetukselle just silloin, jos (vielä joskus) olen parisuhteessa ja törmään ihan hirveesti meikäläisestä tykkäävään 85+ sydänvikaiseen perijättäreen joka omistaa viinakaupan.

tosta tulee mieleen naisen ideaalimitat eli 100-70-100

100 neliön ylimmän kerroksen huoneisto Ullanlinnssa
70 hehtaaria helekatin hyvvää mehtää
100 vuotta ikää

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä