Siniset jouluvalot, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinikello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinikello"

Vieras
Ostin eilen kaksi pakettia sinisiä jouluvaloja. Tiedän että ne ovat monien mielestä mauttomat, mutta itse pidän. Minusta sininen sopii hyvin suomalaiseen maisemaan ja talveen. Mietin myös jos laittaisin sinisten valojen lisäksi valkoisia, toimisiko?

meidän ainoat ulkona olevat jouluvalot on siniset, joten tykkään=) joulukuuseenkin on jo monta vuotta laitettu siniset valot. paljon mukavammat kuin perinteiset tylsät kynttilät

mielstäni kirkkaat ja keltaiset valot talon pihassa on merkki siitä että asukkaat ovat jämähtäneet tyylittömyyteen. siniset valot kertovat että uskalletaan olla rohkeita ja ei välitetä mitä jotkut hapannaama kalkkikset inisee=)

mutta jokainen tyylillään tylsästi tai asenteella....

Haha, en sanois minkäänlaisia jouluvaloja tyylikkäiksi. Ja siniset on yhtä ok kuin kirkkaat/valkoisetkin. Ainoastaan vilkkuvat vähän pistää silmään mutta samapa se mulle on mitä muilla on pihalla/kotonaan.

Mun mielestäni jouluvalojen värillä ei oo mitään väliä, jos ne on aseteltu rumasti. Sellaiset valot, mitkä on aseteltu kuin "juostessa olisi kustu" on rumat oli väri mikä tahansa. Ja sellainen kaapelimallinen valo on musta myös ihan hirveä. Ihmiset keksii laittaa niitä ihan käsittämättömiin paikkoihin.

Jostain syystä mun näkemistä sinisistä valoista suurin osa on näitä ihan tajuttoman rumasti aseteltuja. On niitä muunkin värisissä, mutta sinisissä ja monivärisissä kaikkein eniten. Se ehkä asettaa jotain ennakkoasenteita sinisiä valoja kohtaan. Haluaisin nähdä valokuvan sellaisista nätisti asetelluista erillisistä pikkuvaloista, jotka ovat siniset. Siis en vaan ole ikinä nähnyt sellaisia missään!

Te, jotka tykkäätte sinisistä valoista, olisko jollain pistää tommosta kuvaa?

Justen kustu verantakuusi.
Taitaa olla parempi, jos jättää kuvaamatta...
;)

"Juosten kustun mallisesti aseteltu" tarkoittaa sellaista, että yksi valosarja on heitetty johonkin puskaan tai puuhun sellaiseen malliin, että se näkyy vähän niinkuin epämääräisenä reittinä ja sitten muu osa siitä puskasta tai puusta on ihan ilman valoja. Siis saman näköinen kuvio, kuin mitä lumeen piirtyisi, joku olisi juossut lumessa ja kussut samaan aikaan. :D

Oikeasti jotkut asettelee jouluvalonsa sen näköisesti. En tiedä miksi. Kai se on jonkun mielestä sitten kaunista.

Eilen ajeltiin illalla pikkutiellä ja yhden talon pihassa oli laitettu siniset valot ja vähän jotain muutakin väriä oli joukossa. Oksien välistä vilkkuessaan etäältä äkkiä katsottuna näytti ihan joltain hälytysajoneuvohärdelliltä. x)

Yhteistyössä