Sinimustaliike ja vaaliohjelma

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin sä oot. Siis tän palstan määritelmä on se, et jos ei ole persu (ts tolkun ihminen, persujen mukaan) , on viherpunavassarifemakkoilmastomuutosöyhöttäjäsuvakki ja roudaat tänne rikollisia mamuja. Listalta puuttuu vielä aika monta muutakin asiaa, johon syyllistyt, mut tulee nekin tutuiksi. Tervetuloa keskustelemaan! Ai niin joo, sä muuten myös vastustat sananvapautta näissä keskusteluissa.
Ongelmana näkisin palstakeskustelussa sen, että mennään henkilöihin. Keskustelu onnistuisi kerrassaan meniosti jos keskusteltaisi asioista. (y)
 
Deleted member 149094
Ongelmana näkisin palstakeskustelussa sen, että mennään henkilöihin. Keskustelu onnistuisi kerrassaan meniosti jos keskusteltaisi asioista.
Nojaa. Mua nimitellään joka kerta, kun tuun näihin persuketjuihin. Se vaan vetää keskustelun muualle. En mä jaksa uskoa, et kukaan oikeesti loukkaantuu nimittelystä. Mitä mielihyvää se sit tuo niille nimittelijöille, en ole keksinyt.
Tiedätkö sinä, miksi femakko-sanaa esim käytät?
 
Nojaa. Mua nimitellään joka kerta, kun tuun näihin persuketjuihin. Se vaan vetää keskustelun muualle. En mä jaksa uskoa, et kukaan oikeesti loukkaantuu nimittelystä. Mitä mielihyvää se sit tuo niille nimittelijöille, en ole keksinyt.
Tiedätkö sinä, miksi femakko-sanaa esim käytät?
Kuka ”se” vetää keskustelun muualle?

Niin, hmm, jospa yrittäisi käydä keskustelua vetämättä henkilöitä mukaan?

Femakko on lempinimi feminististä, samoin kuin Perussuomalainen on Persu tai Kokoomus on Kokkare.:)
 

Yhteistyössä