Sinä kauniina?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26526158]Vau, olet käynnyt nenäleikkauksessa. Sopii hyvin![/QUOTE]

Kävin:). Kerro sopiiko minulle? Mä ainakin tykkään, onnistunut leikkaus, hymy ja silmät vaan vähän kiepät kun hymyilen, kun siellä on botoxia
 
Turkilmas harmaana
[QUOTE="vieras";26524332]noista sun kuvista ihan ylivoimaisesti kaunein on ylin, luonnollinen kuva. Ja alin muokattu on ehdottomasti vähiten kaunis. Luonnollisuus siis kannattaa!:)[/QUOTE]

Mä tykkään tuosta alimmaisesta kuvasta ehkä juurikin siksi, että siinä näytän vähiten itseltäni.
 
taustailija
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26502733:
juuri kampaajalta tulleena, huulet punattuina & pärstä puuteroituna olen siedettävän näköinen,
kaunista miusta ei saisi kuin kirurgin veitsellä jos silläkään. hyviä kuvia miusta on harvassa. teen jostain
syystä aina kilpikonnat, eli vedän kaulan sisään ja ilmekkin miula on aina ihan kummallinen...
näytän joko hemmetin vihaiselta tai huumepöllyssä olevalta . :xmas: tästä syystä miuta ei juuri kuvaketjuissa nähdä.
rohviilissa oleva pikkukuva kertonee enemmän kuin tuhat sanaa...
olithan sinä jossain kuvaketjussa.. sellainen gootti lyhyellä tukalla :)
 
[QUOTE="Onkohan";26526089]Jaassi: onko sulla huulihalkio? Ei millään lailla ilkeä kysymys, kaunis nainen olet. Alemmassa kuvassa vaan näyttää että voisi olla.[/QUOTE]
Ei oo huulihalkiota, naamaa vaan muuten korjailtu nenaa myoden pari krt, eli arpia taynna kylla ja epasymmetrisyyksia :D (ei kauneusleikkauksia vaan onnettomuuksia.. )
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä