Sinä kauniina?

Petipuuhien jälkeen, oikeasti. :D Enkä laita kuvaa. :xmas:
Saunan jälkeen tai pyöräilyn kans.
Näyttäspä joka aamu 5:30 samalta joka kestäis koko päivän... :whistle: No onneksi on meikit jolla laitetaan punaa poskille ja peitetään tummat silmänaluset. :xmas:
 
Beep
Petipuuhien jälkeen, oikeasti. :D Enkä laita kuvaa. :xmas:
Saunan jälkeen tai pyöräilyn kans.
Näyttäspä joka aamu 5:30 samalta joka kestäis koko päivän... :whistle: No onneksi on meikit jolla laitetaan punaa poskille ja peitetään tummat silmänaluset. :xmas:
Älä kuule toivo tuota lainkaan. Kun pääset tähän ikään niin käy just noin. Aamunaama säilyy aluks puolille päivin, sit aika pian koko päivän! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
[QUOTE="vieras";26525587]Kuvittelepa Tytsi lyhyessä tukassa: Mitä jää? Ruma muija.[/QUOTE]

No miksi ihmessä olisin lyhyessä tukassa? :O Päinvastoin, aion kasvattaa ne ihan alaselkään asti. :p Lähellä on jo.
 
[QUOTE="vieras";26517810]Kaunis? Noup.
Enemmänkin semmosen emäntä-ihmisen näköinen.[/QUOTE]

Tuo nyt on yksi harvoja kuvia musta, joita on kunnolla muokattu. Vissiin yhtä tämän lisäksi. Eiköhän moni muu muokkaile paljon enemmänkin kuviaan. Eikä tossa nyt PALJON photoshoppausta edes ole.
 
Viimeksi muokattu:
pikkasen enemmän paksu
Kauniita naisia ketju täynnänsä ) :heart: Minen oo itseäni koskaan kauniiksi tuntenu, joten sellaisia hetkiä ei ole. Nättinä itseäni pidän silloin kun saan tukan hyvin, naama on finnitön ja meikkikin onnistuu. Hetken aikaa on aina nätti olo :)
 
harmahtava
[QUOTE="vieras";26530752]olitko nimimerkillä aiemmin?[/QUOTE]

Ei kun sinuahan minun piti lainata eikä itseäni, kun vastaan.:-D

Eli olin ja olen, mutta nyt kuvia laitan vain harmaana.
 

Yhteistyössä