[QUOTE="Punaposki";23967795]mikä kateellisten ämmien kuoro täällä huutelee! Hoitakaa te vain ne kirkuvat ja sairastelevat lapsenne ja siivotkaa ahtaat asuntonne, minä kuorin kermat kakusta. Tälle miesystäväni naiselle haluan kertoa, että olisi kannattanut pitää itsestään ja fyysisestä kunnostaankin vähän parempaa huolta eikä täysin vajota sinne vauvamaailmaan aikoinaan. Miehemme on kertonut susta muutaman jutun, jotka nostaa oksennuksen kurkkuun! Hyi hitto.
Oletko muuten saanut nauttia opettamistani jutuista sängyssänne yhtään? Ai niin, mutta se olikin niin, että teitä ei enää päällekkäin löydä samasta sängystä.
[/QUOTE]
Unohditkos sä nyt , että mehän olimme yhdessä vain lasten takia
Eli toisinsanoen: Minua ei kiinnosta yhtään , mitä ns. aviomieheni puuhaa. Hän on minulle pelkkää ilmaa, vaikka isänä onkin erinomainen. Itse kun olen päässyt myös viraiden miesten makuun, niin eipä minua tuo sama ukko enää haluta. Jos hän haluaa vakisuhteen johonkin it-alan nutturapäiseen naiseen niin se on hänen valintansa, minä haluan tavata komeita vapaita miehiä.
Jaa vai poimit sinä kermat kakusta, mutta olet kovasti pyrkimässä suhteeseen perheellisen kanssa. Se ei ole kermojen poimimista kakusta vaan sitoutumista, jossa saa kaupanpäälle extraa, lapset. Miehesi on heissä sitten kiinni joka toinen viikko, koska mieheni haluaa osallistua enemmän lapsiensa elämään, eikä kuulemma tule tyytymään viikonloppuisäksi. Lapset ovat vuoroviikoin isällä erotessa ja minulla seuraavat.
Sitten kun sinä viimein saat aikaiseksi ottaa tämän ukon suhteeseen, niin mun elämä alkaa. Minä oikeasti poimin kermat kakusta. Saan pitää hauskaa monien miesten kanssa pitkät viikot ilman lapsiperhearkea, eikä mun tarvitse ottaa suhdetta kenenkään kanssa ja saada vielä kaupanpäällisiksi mitään toisten kakaroita joiden kanssa jaan miehen sitten jatkossa. Minähän tästä tulen eron jälkeen nauttimaan kun mies hoitaa viikon lapsia ja minä pidän lapsivapaata pitäen hauskaa.