Sinä! Kävin kotonasi miehesi kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Punaposki"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Punaposki";23967795]mikä kateellisten ämmien kuoro täällä huutelee! Hoitakaa te vain ne kirkuvat ja sairastelevat lapsenne ja siivotkaa ahtaat asuntonne, minä kuorin kermat kakusta. Tälle miesystäväni naiselle haluan kertoa, että olisi kannattanut pitää itsestään ja fyysisestä kunnostaankin vähän parempaa huolta eikä täysin vajota sinne vauvamaailmaan aikoinaan. Miehemme on kertonut susta muutaman jutun, jotka nostaa oksennuksen kurkkuun! Hyi hitto.

Oletko muuten saanut nauttia opettamistani jutuista sängyssänne yhtään? Ai niin, mutta se olikin niin, että teitä ei enää päällekkäin löydä samasta sängystä. ;)[/QUOTE]

Unohditkos sä nyt , että mehän olimme yhdessä vain lasten takia :) Eli toisinsanoen: Minua ei kiinnosta yhtään , mitä ns. aviomieheni puuhaa. Hän on minulle pelkkää ilmaa, vaikka isänä onkin erinomainen. Itse kun olen päässyt myös viraiden miesten makuun, niin eipä minua tuo sama ukko enää haluta. Jos hän haluaa vakisuhteen johonkin it-alan nutturapäiseen naiseen niin se on hänen valintansa, minä haluan tavata komeita vapaita miehiä.

Jaa vai poimit sinä kermat kakusta, mutta olet kovasti pyrkimässä suhteeseen perheellisen kanssa. Se ei ole kermojen poimimista kakusta vaan sitoutumista, jossa saa kaupanpäälle extraa, lapset. Miehesi on heissä sitten kiinni joka toinen viikko, koska mieheni haluaa osallistua enemmän lapsiensa elämään, eikä kuulemma tule tyytymään viikonloppuisäksi. Lapset ovat vuoroviikoin isällä erotessa ja minulla seuraavat.

Sitten kun sinä viimein saat aikaiseksi ottaa tämän ukon suhteeseen, niin mun elämä alkaa. Minä oikeasti poimin kermat kakusta. Saan pitää hauskaa monien miesten kanssa pitkät viikot ilman lapsiperhearkea, eikä mun tarvitse ottaa suhdetta kenenkään kanssa ja saada vielä kaupanpäällisiksi mitään toisten kakaroita joiden kanssa jaan miehen sitten jatkossa. Minähän tästä tulen eron jälkeen nauttimaan kun mies hoitaa viikon lapsia ja minä pidän lapsivapaata pitäen hauskaa.

jiö
[QUOTE="vieras";23967909]Unohditkos sä nyt , että mehän olimme yhdessä vain lasten takia :) Eli toisinsanoen: Minua ei kiinnosta yhtään , mitä ns. aviomieheni puuhaa. Hän on minulle pelkkää ilmaa, vaikka isänä onkin erinomainen. Itse kun olen päässyt myös viraiden miesten makuun, niin eipä minua tuo sama ukko enää haluta. Jos hän haluaa vakisuhteen johonkin it-alan nutturapäiseen naiseen niin se on hänen valintansa, minä haluan tavata komeita vapaita miehiä.

Jaa vai poimit sinä kermat kakusta, mutta olet kovasti pyrkimässä suhteeseen perheellisen kanssa. Se ei ole kermojen poimimista kakusta vaan sitoutumista, jossa saa kaupanpäälle extraa, lapset. Miehesi on heissä sitten kiinni joka toinen viikko, koska mieheni haluaa osallistua enemmän lapsiensa elämään, eikä kuulemma tule tyytymään viikonloppuisäksi. Lapset ovat vuoroviikoin isällä erotessa ja minulla seuraavat.

Sitten kun sinä viimein saat aikaiseksi ottaa tämän ukon suhteeseen, niin mun elämä alkaa. Minä oikeasti poimin kermat kakusta. Saan pitää hauskaa monien miesten kanssa pitkät viikot ilman lapsiperhearkea, eikä mun tarvitse ottaa suhdetta kenenkään kanssa ja saada vielä kaupanpäällisiksi mitään toisten kakaroita joiden kanssa jaan miehen sitten jatkossa. Minähän tästä tulen eron jälkeen nauttimaan kun mies hoitaa viikon lapsia ja minä pidän lapsivapaata pitäen hauskaa.[/QUOTE]

Mikset luovu jo nyt lapsistasi kun ovat näin suuri rasite?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jiö;23967940:
Mikset luovu jo nyt lapsistasi kun ovat näin suuri rasite?
kai mä nyt saan nauttia lapsivapaasta kun sitä sitten tulen oikein kunnolla saamaan viikon verran. pitäisikö mun itkeä, että lapsilla on hyvä osallistuva isä, joka haluaa heitä tasapuolisesti pitää. Meille kun se lasten tapaamisjärjestely ei ole mikään tappelu siitä kumpi joutuu ottamaan lapset, vaan kumpikin haluaa osansa yhtäpaljon. ja voi kuule, minä en aio jäädä itkemään kun lapset sitten toisen vanhempansa luona viettävät aikaansa. Saa kai mulla nyt olla hauskaa myös sitäpaitsi ilman lapsia ;) sori jos sulle sun miehet ja lapset on ainoa syy elää. Mä rakastan lapsiani, mutta nautin myös ajasta ilman heitä.

[QUOTE="Punaposki";23967795]mikä kateellisten ämmien kuoro täällä huutelee! Hoitakaa te vain ne kirkuvat ja sairastelevat lapsenne ja siivotkaa ahtaat asuntonne, minä kuorin kermat kakusta. Tälle miesystäväni naiselle haluan kertoa, että olisi kannattanut pitää itsestään ja fyysisestä kunnostaankin vähän parempaa huolta eikä täysin vajota sinne vauvamaailmaan aikoinaan. Miehemme on kertonut susta muutaman jutun, jotka nostaa oksennuksen kurkkuun! Hyi hitto.

Oletko muuten saanut nauttia opettamistani jutuista sängyssänne yhtään? Ai niin, mutta se olikin niin, että teitä ei enää päällekkäin löydä samasta sängystä. ;)[/QUOTE]

Miksi tämä kuulostaa siltä kateelliselta ja katkeralta tekstiltä. Ei kai se sinulta ole pois jos joku toinen ei osannut suhdettaan hoitaa. Hyvähän se on jos tiedät itse mitkä karikot välttää. Miehiä löytyy jotka eivät vaadi sitoutumista tai muuta kuin ulkoista kauneutta tai kiinteitä muotoja. Eikö se ole sinun kannaltasi vain hyvä. Ettet sittenkin kertoisi omasta kohtalostasi pettävän miehen puolisona.

Ai eikö se mies sinulle oprttanut muuta kuin sen päällekkäin asennon ja sängyssä ;)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23967973:
mikä pakko niitä on edes ollu tehdä :confused:
Ei kai mikään, omasta halustahan ne on tehty. Olisi varmaan pitänyt jättää tekemättä jonkun mielestä siksi, että eron tultua molemmat haluaa pitää lapsia luonaan yhtä paljon, eikä toinen suostu jäämään nuolemaan näppejään ja tyytyä viikonloppuvanhemmaksi. Ja varmaan lapset olisi pitänyt myös jättää tekemättä siksi, että äiti ei ajatellut itkeä sängynpohjalla sitä viikkoa kun lapset tulevat toista vanhempaansa tapaamaan vaan tulee nauttimaan lapsivapaasta. Sittenhän se elämä alkaa kun saa molemmat, lapset ja vapauden :)

"vieras"
[QUOTE="Punaposki";23954714]Kävimme viikolla kotonanne, minä ensimmäistä kertaa. Kaikki näytti juuri siltä, kun olin etukäteen kuvitellut. Olisin halunnut rakastella miestäsi sängyllänne, mutta se oli miehesi mielestä liian riskialtista - emmehän tienneet kuinka kauan sinä lapsinesi olisit poissa. Mietin vessassanne, että jos jättäisin hiusponnarin tai muutaman hiukseni lavuaariinne, niin sinä saisit vihdoin vihiä meistä. En kuitenkaan jättänyt.

Kirjoitan tätä tänne nyt, koska tiedän sinun lukevan tätä palstaa. Haluan sinun tietävän, että et omista miestäsi yksin. Haluan, että vihdoin ymmärrät, että epäilyksesi on totta. Haluan, että miehesi jättää sinut ja perheenne, mutta hän ei sitä vielä kuulemma tee. Haluan pyytää sinulta ja lapsiltanne anteeksi. En koskaan kuvitellut olevani tällaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

Älä sitten jälkeenpäin, tuoreena äitipuolena, tule tänne palstalle märisemään kuinka niiden entisestä liitosta olevien lasten kanssa on niin vaikea tulla toimeen :)

ais
[QUOTE="vieras";23968390]Älä sitten jälkeenpäin, tuoreena äitipuolena, tule tänne palstalle märisemään kuinka niiden entisestä liitosta olevien lasten kanssa on niin vaikea tulla toimeen :)[/QUOTE]

Saatikka sen ex-muijan :D

Mezu
Jaa, kämpän koko ja paikka vastaa, alakin vastaa. Mutta älä turhaan katsele sisustusta. Ne on melkein kaikki minun tavaroita. Jos omasi haluat merkata, ota mies ja seinät, minä vien loput pois.

"sis"
En usko, että tämä ap. oli edes totta. Tai sitten ikää on 18. Itsellä asiasta valitettavasti on omakohtaista kokemusta,enkä olisi näin jälkeenpäin ajatellen halunnut olla vain yksi kala lisää sen pettävän aviomiehen meressä. Petti vaimoansa kanssani mutta myös minua reissuillansa. :) Oikein minulle! :) Pettää sekin mies varmasti sinua jos ei nyt niin kohta! Reikä kuin reikä. Miehet on miehiä,jos kerran pettää,pettää aina. Ja kelpaa kuka vaan.

Yhteistyössä