Sinä! Kävin kotonasi miehesi kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Punaposki"
  • Ensimmäinen viesti
entinen toinen nainen
jos mies pettää vaimoaan sinun kanssasi, miksi ihmeessä haluat moisen miehen itsellesi? hän tulee pettämään myös sinua ajanmyötä, ei se siitä muutu.

minäkin olin aikoinaan toinen nainen. se oli jännittävää ja vihdoin sain sen miehen itselleni, olin niin onnellinen , en yhtä'än ajatellut mitä tein hänen vaimolleen, saati lapsilleen. he inhosivat minua. syystäkin tietysti. muutavan vuoden kuluttua heräsin siihen tosiasiaan, että mies petti nyt vuorostaan minua :( siinä vaiheessa me olimme jo naimisissa ja meillä oli yksi lapsi, toinen tulossa. silloin oikeastaan vasta tajusin kaiken ja siitä asti minua on kalvanut syylisyys siitä mitä alunperin tapahtui. e ikukaan ansaitse tällaista. hakekaa oikeasti vapaita miehiä ja jättäkää ne varatut rauhaan. ...if i could turn back time...

"punaposki"
mutta kuten sanoin, en todellakaan uskonut KOSKAAN joutuvani tälläiseen soppaan mukaan.
Olen itse joutunut petetyksi aikaisemmassa parisuhteessani mitä julmimmalla tavalla ja tuolloin vannoin, etten koskaan aiheuta vastaavaa muille. Ja tässä sitä ollaan. :( Eikö kukaan ymmärrä miltä tuntuu olla rakastunut vatsanpohjiaan myöten varattuun mieheen? Mieheen, joka kärsii omassa suhteessaan ja pysyy siinä ainoastaan lasten takia.

Kyselijöille; olemme Etelä-Suomesta, kotinne on kaunis rivitaloneliö. Miehesi (ja minä) it-alalla.

vg
[QUOTE="punaposki";23956933]mutta kuten sanoin, en todellakaan uskonut KOSKAAN joutuvani tälläiseen soppaan mukaan.
Olen itse joutunut petetyksi aikaisemmassa parisuhteessani mitä julmimmalla tavalla ja tuolloin vannoin, etten koskaan aiheuta vastaavaa muille. Ja tässä sitä ollaan. :( Eikö kukaan ymmärrä miltä tuntuu olla rakastunut vatsanpohjiaan myöten varattuun mieheen? Mieheen, joka kärsii omassa suhteessaan ja pysyy siinä ainoastaan lasten takia.

Kyselijöille; olemme Etelä-Suomesta, kotinne on kaunis rivitaloneliö. Miehesi (ja minä) it-alalla.[/QUOTE]

Joo, se tunne vatsanpohjassa voi olla myös oire rotaviruksesta, jota lapset sairastivat :D

Anyway, sulle varmaan sopii että lapset tulevat teille eron jälkeen joka viikonloppu, myös vatsatautisina.

"vieras"
[QUOTE="punaposki";23956933]
Kyselijöille; olemme Etelä-Suomesta, kotinne on kaunis rivitaloneliö. Miehesi (ja minä) it-alalla.[/QUOTE]

Sopivan yleisluonteisesti kerrot miehestä horoskooppien tyyliin, niin kaikki uskovat että puhut juuri hänen miehestään. Tai jos kunnolla haluat jujuttaa, teet palstalla hieman salapoliisityötä ja kerrot miehestä sen mukaan :)

ööh
on varmaankin provo, mutta kauheen monessa vastauksessa lukee, että "miehestä viis", "ei haittaa" Miksi olette suhteessa miehen kanssa, jos on niin laimeaa ettei edes tunnu miltään jos hän pettäisi sinua?

Mä ainakin romahtaisin ja haittaisi niin perkuleesti!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;23957066:
on varmaankin provo, mutta kauheen monessa vastauksessa lukee, että "miehestä viis", "ei haittaa" Miksi olette suhteessa miehen kanssa, jos on niin laimeaa ettei edes tunnu miltään jos hän pettäisi sinua?

Provoilua on nuo vastauksetkin...

No kukaan tässä tuskin kovin tosissaan vastaa :D En mä ainakaan ole helisemässä, vaikka asummekin etelä-uomessa, kauniissa rivarineliössä ja mies on it--alalla. Ja olin jopa tiistaina osan päivää poissa kotoota :D :D

Mutta jos tässä nyt asiaa ihan kunnolla pohditaan, niin jos olisi mun mieheni kyseessä, niin anti mennä vaan. Kyllä sen saa ottaa, jos siltä tuntuu. Ei se tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi, mutta jos meikäläinen ei riitä, niin herra ottaa ja pakkaa kassinsa ja menee uuden naisen luokse. Kyse on siis omantunnon arvosta...mä ansaitsen parempaa, joten jos mies jäisi joskus petturuudesta kiinni, niin ei muuta kun moro vaan ja potku persuksiin :)

• Tykkää
Reactions: sativa
Huom harmaana
Mitä tähän voi muuta todeta kuin että ap on idiootti. Mies joka pettää kerran vaimoaan, tekee sen aikanaan myös hänelle. Kyllä aikuinen mies tunteilleen mahtaa, viitaten siis ap:n tilitykseen "en ikinä kuvitellut että olisin tällaisessa tilanteessa mutta ette voi kuvitella miltä tuntuu olla rakastunut vatsanpohjaa myöten...". Bullshittiä, sanon minä.

[QUOTE="vieras";23956955]Sopivan yleisluonteisesti kerrot miehestä horoskooppien tyyliin, niin kaikki uskovat että puhut juuri hänen miehestään. Tai jos kunnolla haluat jujuttaa, teet palstalla hieman salapoliisityötä ja kerrot miehestä sen mukaan :)[/QUOTE]

Minä puolestani uskon, ettei ole keneenkään osunut, vaikka vimmatusti ap sitä toivookin.
:D

"vieras"

siinä vaiheessa jos mun mies jäisi kiinni pettämisestä, mua ei todellakaan kiinnostaisi enää paskankaan vertaa koko mies. joten voin hyvin sanoa "ihan sama". jos niin pahasti pettää luottamuksen, mä kylmenen täysin.

"vieras"
[QUOTE="punaposki";23956933] Mieheen, joka kärsii omassa suhteessaan ja pysyy siinä ainoastaan lasten takia. [/QUOTE]

Samalla tavalla hän voi kyllästyä sinuun ja kärsiä siinä. Toinen kerta on vaan helpompi. Mies on sitä tyyppiä joka joko pitää valloittamisesta tai sitten rakastumisen tunteesta. Varmasti toimii muutaman vuoden kunnes kyllästyy taas arkeen.

Yhteistyössä