Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

yksi murheinen
ei tää auta, vaikka kuinka nostelis. Mä olen odottanut Taivaan Isän apua vaikka kuinka kauana ja ei ole näkynyt eikä kuulunut. Tännekin kirjoitellut esirukokouksen toivossa, mutta ei...

sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivoisin apua mun ja miehen suhteen. Ei ole suuria ongelmia, mutta puhumattomuutta ja ilkeilyä. Kumpikin haluaa jatkaa liittoa ja keskustella asiallisesti, mutta tuntuu että mikään ei onnistu sen suhteen. Ei enää osaa tai uskalla sanoa/keskustella
:hug:
Tässä ketjussa eräälle joka pyysi esirukousapua avioliitossa oleviin ongelmiin ja pyynnön jättämisen jälkeen tuli ihmeellinen muutos siihen tilanteeseen ja he saivat asiat selvitettyä. Kiitos Taivaan Isälle siitä :heart:
Rukoilen tätä samaa teille.

Koen jotenkin, että teillä on pettymyksiä toisianne kohtaan ja loukkaantumisia sekä anteeksi antamattomuutta.
Ne ovat asioita jotka kalvaa sisuksissa ja saa "ravintoa" ajasta.
Mitä pidemmän aikaa menee ne jäytää ja leviää.
Rukoilen, että saisitte ne selvitetyksi ole rohkea ja luota siihen, että mitään pahaa ei tapahdu :hug:
Kiitos :) Tuntuu, että osasit sanoa oikeita sanoja tässä. Ja kiitos kun rukoilet. Sen avulla toivon,että selviytyy asiat. Ja että liittomme/välimme jatkuu ja parantuu
En tiedä miten aloittaa tätä. Vielä ei ole suurtakaan keskustelua minun suunnalta tullut. Ei kai mieskään enää kauaa odottele? En vain tiedä miksi en osaa sanoa miltä ilkeät sanat tuntuu, miksi emme osaa pyytää anteeksi. Pari vuotta sitten mies sanoi, että haluaa erota tän takia kun en puhu. 5 vuotta sitten mies kosi ja meillä oli tosiaan aikomus mennä naimisiin. Asia jäi, koska miehellä ei stten tuntunut olevan aikaa perehtyä asiaan. Olisi pitänyt varata aika vihkimiseen, sitten ne paprut tehdä jotka ennen vihkimistä täytetään (en muista mitä nimitystä käytetään) jne. Joten asia jäi. Olen siitäkin jotenkin katkera, kun mies kuitenkin oli niin tosissaan.

Otin asian puheeksi nyt, mutta mies ei kuulemma ole enää ajatellut asiaa :( Ei mun elämä nyt tähän kaadu, mutta tuntuu että mies pitää jotain takaporttia auki :( lapsiakin meillä kuitenki 5. EIkä se naimisiin meno nyt asioita paranna.

Tuntuu vaan ettei tuon ylläolevan rukouspyynnön jälkeen ole mitään olennaista meille tapahtunut. Toivoisinkin meille ja etenkin itselleni rohkeutta sanoa asiallisesti ja kertoa tuntemuksista. Meillä on kuitenkin mukaviakin hetkia eikä tätä pitkää yhteistä aikaa niin vain voi heittää sivuun.

Itse tunnen ettei minua arvosteta kotona.

mä oon niin...
Alkuperäinen kirjoittaja yksi murheinen:
ei tää auta, vaikka kuinka nostelis. Mä olen odottanut Taivaan Isän apua vaikka kuinka kauana ja ei ole näkynyt eikä kuulunut. Tännekin kirjoitellut esirukokouksen toivossa, mutta ei...
Samoin, kaikki on taas niin solmussa tai sanottaisko vailla tuloja. Työ loppui taas toistaiseksi, onneksi jonkun aikaa syksyllä jatkuu. Nyt vain odotellaan <Kelalta rahaa. Mihinkään ei päästä koskaan reissuun, ei saa nuorelle mopoa, kaikki rahat menee mitä tulee kun osa-aikatyö vain eikä muutakaan löydy.
Toivotonta, ikääkin jo on, luulin aina tässä vaiheessa elämän jo olevan seesteistä. Eurojen myötä vain pahentunut olotila. Ennen rahaa sentään jäi jopa juhlimiseenkin joskus.

:hug: Halaus kaikille, olen ollut reissun päällä kun miehelläkin lomaa. Olen käynyt lukasemassa nämä kyllä ja muistanut teitä.
Kun tulen kotiin keskityn paremmalla ajalla näihin ylläoleviin pyyntöihin.
Olkaa luottavaisin mielin, olette rakkaita Taivan Isälle :heart:

Apua
Erosin kirkosta ahdistuksessani. En voinut uskoa, että jumala antaa minulle vain keskenmenoja. Kyllä hän antoi yhden lapsenkin, mutta muuten elämä on ollut menetyksiä yksi toisensa jälkeen. Kaikki muut lapsemme ovat kuolleet jossain vaiheessa raskautta. Sukulaisemme kuolevat yksi toisensa perään. Alan olla väsynyt. Haluan lapsen. Haluamme lapsen. Mutta nyt tämä alkaa olla minun fiksaationi. En pääse tästä eroon. Ihan sama, vaikka joku sanoisi, että saan rauhan kun vain saan ajatukseni muualle. Minä haluan toisen lapsen syliin asti. Vain se voi lohduttaa minua :(

Apua
Erosin kirkosta ahdistuksessani. En voinut uskoa, että jumala antaa minulle vain keskenmenoja. Kyllä hän antoi yhden lapsenkin, mutta muuten elämä on ollut menetyksiä yksi toisensa jälkeen. Kaikki muut lapsemme ovat kuolleet jossain vaiheessa raskautta. Sukulaisemme kuolevat yksi toisensa perään. Alan olla väsynyt. Haluan lapsen. Haluamme lapsen. Mutta nyt tämä alkaa olla minun fiksaationi. En pääse tästä eroon. Ihan sama, vaikka joku sanoisi, että saan rauhan kun vain saan ajatukseni muualle. Minä haluan toisen lapsen syliin asti. Vain se voi lohduttaa minua :(

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Rukoilen, että saisit rauhan sydämeesi ja että te saisitte toisen lapsen.
Taivaan Isän taskuun teidät suljen :heart: :hug:

Apua
Kiitos. Kiitän sinua todella täydestä sydämestäni <3 Tärkeintä on se, että joku kuulee hätäni. Ystäväni eivät halua kuulla. Yksikin lapsi kuulemma riittää - pitää olla kiitollinen ja onnellinen... Kiitos siitä, että huomioit minut. Kiitos, että et hylännyt, vaikka minä olen hylännyt isäni...

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Kiitos. Kiitän sinua todella täydestä sydämestäni <3 Tärkeintä on se, että joku kuulee hätäni. Ystäväni eivät halua kuulla. Yksikin lapsi kuulemma riittää - pitää olla kiitollinen ja onnellinen... Kiitos siitä, että huomioit minut. Kiitos, että et hylännyt, vaikka minä olen hylännyt isäni...
Minä välitän sinusta .. Jumala välittää sinusta ja mitä sinulle kuuluu. Hän ei sinua hylkää koskaan :heart:

Mariia
Olen kirjoittanut aikaisemminkin, mutta en enää muista nikkiä, millä olen kirjoittanut. Voitko yhä rukoilla minun puolestani? Olen aina vaan yksinäisempi ja elämässäni on paljon sellaista, mihin tahtoisin muutosta. Eikö asiat voisi jo muuttua?
Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Mariia:
Olen kirjoittanut aikaisemminkin, mutta en enää muista nikkiä, millä olen kirjoittanut. Voitko yhä rukoilla minun puolestani? Olen aina vaan yksinäisempi ja elämässäni on paljon sellaista, mihin tahtoisin muutosta. Eikö asiat voisi jo muuttua?
Kiitos
:hug:
Muistan sinua edelleen :heart:

Pirpana
Elin pitkään rakkaudettomassa liitossa ja nyt olemme mieheni kanssa hiljattain eronneet. Ratkaisu tuntuu oikealta tällä hetkellä. Olen saanut oman elämäni melko hyvin järjestykseen kolmen lapseni kanssa ja olemme pysyneet exäni kanssa melko hyvissä väleissäkin. Tästä olen todella kiitollinen. Mutta kaipaan niin kovasti rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä jota ilman olen elänyt vuosia. Toivoisinkin niin kovasti että löytäisin jonkun ihanan miehen, joka olisi samanlainen kuin minä. Myös työasioihin toivoisin varmuutta....välillä meinaa usko ja positiivisuus olla koetuksella. Lapsiani rakastan yli kaiken, heidän vuokseen jaksan. Mutta olisi niin ihana kun löytäisin sen aidon, oikean rakkauden. Hyvää loppukesää ja kaikkea hyvää myös jatkossa, sinulle Grace. Ihanaa, kun joku jaksaa ilahduttaa toisia <3

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpana:
Elin pitkään rakkaudettomassa liitossa ja nyt olemme mieheni kanssa hiljattain eronneet. Ratkaisu tuntuu oikealta tällä hetkellä. Olen saanut oman elämäni melko hyvin järjestykseen kolmen lapseni kanssa ja olemme pysyneet exäni kanssa melko hyvissä väleissäkin. Tästä olen todella kiitollinen. Mutta kaipaan niin kovasti rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä jota ilman olen elänyt vuosia. Toivoisinkin niin kovasti että löytäisin jonkun ihanan miehen, joka olisi samanlainen kuin minä. Myös työasioihin toivoisin varmuutta....välillä meinaa usko ja positiivisuus olla koetuksella. Lapsiani rakastan yli kaiken, heidän vuokseen jaksan. Mutta olisi niin ihana kun löytäisin sen aidon, oikean rakkauden. Hyvää loppukesää ja kaikkea hyvää myös jatkossa, sinulle Grace. Ihanaa, kun joku jaksaa ilahduttaa toisia <3
Muistan sinua ja lapsiasi rukouksin :hug: :heart:
Kaikkea hyvää sinulle toivon :heart:

Yhteistyössä