:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Musta säkki;22183697:Hei Grace,
voisitko rukoilla puolestani? Olen tehnyt hirvittävän teon jota kadun syvästi. Tein sen hädissäni, paniikissa, sairaana ja pelkäsin menettäväni terveyteni kokonaan. Nyt toivon että saisin uuden mahdollisuuden... En tiedä onko se mahdollista ja onko minulla mitään oikeutta sitä pyytää... Itse en osaa antaa itselleni anteeksi. Ainakaan kokonaan ja ainakaan vielä, ehkä en koskaan. Pelkään myös rangaistusta Jumalalta. Rukoilen joka ilta ja päivä anteeksiantoa.
Olet rukouksissani:hug:
Tiedätkö, Jumala luo aina uutta ja Hän luo uutta sinussa armonsa kautta.
Hänen armonsa sinuakin kohtaan on niin suuri että tekosi ei riitä sitä kumoamaan.
Hän näkee että kärsit ja kadut, Hän haluaa sinun olevan vapaa syytöksistä.
Kaikista teoista tulee seurauksensa se on synnin palkka jo silloin Aatamin ajoista lähtien, mutta Jeesuksen kuolema ristillä oli suuri Jumalan rakkauden teko myös sinun kohdallasi jotta armo kasvaisi tekoasi suuremmaksi ja sinulla olisi mahdollisuus aloittaa alusta.
Todennäköisesti käy niin että oli se tekosi sittten mikä vaan joudut vastaamaan tässä elämässä siitä jollain lailla koska kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Mutta se ei koidu sinulle tuomioksesi koska kunnioitat Jumalaa ja haluat että et toiste näin tekisi.
Rukoilen, että Jumala sinua tässä asiassa johdattaa ja saat vapautuksen sydämeesi.
Anna kaikki tämä sotku Hänelle sillä Hän osaa sen selvittää. Sano Hänelle että ota kaikki tämä, selvitä ja auta. Saat kevyemmän olon sillä Jumala on rakastava Isä:heart:
Muista. Jeesus kuoli puolestasi jotta sinulla olisi myös mahdollisuus antaa itsellesi anteeksi. Sinun täytyy osata ottaa vastaan rakkautta jota Hän tarjoaa olet ansainnut sen koska sinä olet sinä ja juuri sinä. Olet Hänelle arvokas ja rakas vaikka kompastelet ja teet vääriä valintoja.
Olet aina silti arvokas ja Jumalan rakkauden arvoinen.
Halaisin sinua nyt jos voisin :heart: