Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

TUnnen näin
Että olen syntiä tehnyt.Niin minusta tuntuu..Kävinläpi abortin jasen jälkeen sterilisaation.Ikinä en voi itselleni tuota aborttia anteeksi antaa ,tuntuu että olen tehnyt jotain aivan hirveää niin itseäni kuin Jumalan lahjaakin vastaan.Jos vain voisin tämän kaiken hyvittää jotenkin.Uutta lasta en kuitenkaan enää voi kantaa ja tunnen että vain sillätavalla pääsisin näistäitsesyytöksistäni eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja TUnnen näin;22065360:
Että olen syntiä tehnyt.Niin minusta tuntuu..Kävinläpi abortin jasen jälkeen sterilisaation.Ikinä en voi itselleni tuota aborttia anteeksi antaa ,tuntuu että olen tehnyt jotain aivan hirveää niin itseäni kuin Jumalan lahjaakin vastaan.Jos vain voisin tämän kaiken hyvittää jotenkin.Uutta lasta en kuitenkaan enää voi kantaa ja tunnen että vain sillätavalla pääsisin näistäitsesyytöksistäni eroon.
Ei ole tarkoitus että koko elämäsi ajan kierisit syyllisyydessä ja kantaisit rangaistuksen taakkaa. Vaikkei abortti olekaan Jumalan tahto, ei se myöskään ole sellainen virhe, jota ei voisi koskaan saada anteeksi ja jonka kanssa ei saisi elää.
Armo kuuluu myös sinulle ja sinä saat anteeksi ihan varmasti. :hug:
Jumala tietää ja tuntee sinut syvemmin kuin edes sinä itse joten Hän tietää tuskasi tästä asiasta.
Rukoilen, että Hän antaisi sinun tuntea Hänen armonsa ja hyvyytensä vaikket olekaan kulkenut Hänen tahdossaan. Sinä itse et voi ansaita tätä teoillasi se on lahja sinulle jonka Jeesus lunasti ristillä kuolemansa kautta.
Muistan sinua:hug:

[QUOTE="Minä";22065454]Paranna Grace mut. Parantaako uskosi mut?[/QUOTE]

Minä en paranna Jumala on ainoa joka ihmiset parantaa. Minä rukoilen sillä uskon voimalla jonka saan taas Jumalalta.
Olen vain välikappale ja se haluan olla ainoastaan.

"Oodi"
Rukoilen, että saisit rauhan sydämeesi ja että te saisitte toisen lapsen.
Taivaan Isän taskuun teidät suljen :heart: :hug:
Kiitos Grace <3
Kirjoitin sinulle nimimerkillä Apua 18.7.2010. Toivon toista lasta ja olin aivan epätoivonen kaikkien menetysten jälkeen... itse asiassa olin tuolloin jo raskaana, mutta en vain tiennyt sitä. Annoit minulle kuitenkin toivoa ja valoit uskoa ja luottamusta. Kiitos siitä. Kaikkea hyvää sinulle, ja kaikille muillekin, jotka kantavat sydämessään murhetta ja tarvitsevat apua tai lohdutusta.

[QUOTE="Oodi";22065654]Kiitos Grace <3
Kirjoitin sinulle nimimerkillä Apua 18.7.2010. Toivon toista lasta ja olin aivan epätoivonen kaikkien menetysten jälkeen... itse asiassa olin tuolloin jo raskaana, mutta en vain tiennyt sitä. Annoit minulle kuitenkin toivoa ja valoit uskoa ja luottamusta. Kiitos siitä. Kaikkea hyvää sinulle, ja kaikille muillekin, jotka kantavat sydämessään murhetta ja tarvitsevat apua tai lohdutusta.[/QUOTE]

:hug::heart:

"martta"
Miten voikaan tuska raastaa tällä tavalla sisintä. tuntuu kuin sydän itkisi putouksen lailla. Tämä päivä ollut erityisen raskas. Tuntuu etten jaksa enään. Jumala auta ja pian!

[QUOTE="martta";22067624]Miten voikaan tuska raastaa tällä tavalla sisintä. tuntuu kuin sydän itkisi putouksen lailla. Tämä päivä ollut erityisen raskas. Tuntuu etten jaksa enään. Jumala auta ja pian![/QUOTE]

:hug:
Voi kun en sua voi halia ihan kunnolla..vaan näin virtuaalisesti, mutta tiedä se että olet edelleenkin rukouksissani ja Jumalan sylissä voit aina itkeä. Hän lohduttaa sinua. Antaudu koko sydämestäsi ja luovuta kaikki asiat Hänen hoitoon. Silloin alkaa tapahtua ja tulet olemaan ihmeissäsi kuinka ne järjestyy ihmeellisesti.:heart:
Oletko uskossa, martta?

"martta"
Voi kun en sua voi halia ihan kunnolla..vaan näin virtuaalisesti, mutta tiedä se että olet edelleenkin rukouksissani ja Jumalan sylissä voit aina itkeä. Hän lohduttaa sinua. Antaudu koko sydämestäsi ja luovuta kaikki asiat Hänen hoitoon. Silloin alkaa tapahtua ja tulet olemaan ihmeissäsi kuinka ne järjestyy ihmeellisesti.:heart:
Oletko uskossa, martta?
olen ollut uskossa vuosia.

[QUOTE="martta";22067770]tää on vaaan niin vaikea asia et en voi puhua ääneen sitä kellekään. kaikki se tuska patoutuu sisälle.[/QUOTE]

Mulle voit laittaa yksityisviestinä jos haluut kertoa:)

"Ilona"
Hei Grace!Jaksaisitko vielä rukoilla minun ja tyttäräni Annan; meidän väliemme parantumisen puolesta ja että Jeesus vaikuttaisi Annaan opiskeluun/työhakuun ja parantaisi hänen masennusta.

[QUOTE="Ilona";22067859]Hei Grace!Jaksaisitko vielä rukoilla minun ja tyttäräni Annan; meidän väliemme parantumisen puolesta ja että Jeesus vaikuttaisi Annaan opiskeluun/työhakuun ja parantaisi hänen masennusta.[/QUOTE]

Jatkan edelleen hän on vihkossani:heart:

uskis myös
[QUOTE="Minä";22065454]Paranna Grace mut. Parantaako uskosi mut?[/QUOTE]

Anteeksi kun sekaannun, tähän ketjuun, mutta ei Grasen eikä mun usko vaan sinun oma uskosi.
Evankeliumi Matteuksen mukaan 9
Silloin Jeesus kääntyi, näki hänet ja sanoi: "Tyttäreni, ole turvallisella mielellä; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi"

Musta säkki
Hei Grace,
voisitko rukoilla puolestani? Olen tehnyt hirvittävän teon jota kadun syvästi. Tein sen hädissäni, paniikissa, sairaana ja pelkäsin menettäväni terveyteni kokonaan. Nyt toivon että saisin uuden mahdollisuuden... En tiedä onko se mahdollista ja onko minulla mitään oikeutta sitä pyytää... Itse en osaa antaa itselleni anteeksi. Ainakaan kokonaan ja ainakaan vielä, ehkä en koskaan. Pelkään myös rangaistusta Jumalalta. Rukoilen joka ilta ja päivä anteeksiantoa.

kiitos
Meillä alle 2 vee poika joutuu vaihtamaan hoitopaikkaa, koska nykyinen hoitaja lopettaa. Kaupungilla ei ole tarjota uutta hoitopaikkaa ja hoidontarve alkaa jo puolentoista viikon kuluttua...
Rukousrinki on jo omasta takaa olemassa, mutta rukoilijoita ei ole koskaan liikaa.

Yhteistyössä