Kyyneleet jo valuu.Hän antakoon keskinäistä rakkautta ja lisää halua anteeksiantamukseen teille:hug:
Olette rukoukssani:heart:
Kyyneleet jo valuu.Hän antakoon keskinäistä rakkautta ja lisää halua anteeksiantamukseen teille:hug:
Olette rukoukssani:heart:
Ei ole tarkoitus että koko elämäsi ajan kierisit syyllisyydessä ja kantaisit rangaistuksen taakkaa. Vaikkei abortti olekaan Jumalan tahto, ei se myöskään ole sellainen virhe, jota ei voisi koskaan saada anteeksi ja jonka kanssa ei saisi elää.Alkuperäinen kirjoittaja TUnnen näin;22065360:Että olen syntiä tehnyt.Niin minusta tuntuu..Kävinläpi abortin jasen jälkeen sterilisaation.Ikinä en voi itselleni tuota aborttia anteeksi antaa ,tuntuu että olen tehnyt jotain aivan hirveää niin itseäni kuin Jumalan lahjaakin vastaan.Jos vain voisin tämän kaiken hyvittää jotenkin.Uutta lasta en kuitenkaan enää voi kantaa ja tunnen että vain sillätavalla pääsisin näistäitsesyytöksistäni eroon.
Kiitos Grace <3Rukoilen, että saisit rauhan sydämeesi ja että te saisitte toisen lapsen.
Taivaan Isän taskuun teidät suljen :heart: :hug:
olen ollut uskossa vuosia.:hug:
Voi kun en sua voi halia ihan kunnolla..vaan näin virtuaalisesti, mutta tiedä se että olet edelleenkin rukouksissani ja Jumalan sylissä voit aina itkeä. Hän lohduttaa sinua. Antaudu koko sydämestäsi ja luovuta kaikki asiat Hänen hoitoon. Silloin alkaa tapahtua ja tulet olemaan ihmeissäsi kuinka ne järjestyy ihmeellisesti.:heart:
Oletko uskossa, martta?