Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Alkuperäinen kirjoittaja Musta säkki;22183697:
Hei Grace,
voisitko rukoilla puolestani? Olen tehnyt hirvittävän teon jota kadun syvästi. Tein sen hädissäni, paniikissa, sairaana ja pelkäsin menettäväni terveyteni kokonaan. Nyt toivon että saisin uuden mahdollisuuden... En tiedä onko se mahdollista ja onko minulla mitään oikeutta sitä pyytää... Itse en osaa antaa itselleni anteeksi. Ainakaan kokonaan ja ainakaan vielä, ehkä en koskaan. Pelkään myös rangaistusta Jumalalta. Rukoilen joka ilta ja päivä anteeksiantoa.
:heart:
Olet rukouksissani:hug:
Tiedätkö, Jumala luo aina uutta ja Hän luo uutta sinussa armonsa kautta.
Hänen armonsa sinuakin kohtaan on niin suuri että tekosi ei riitä sitä kumoamaan.
Hän näkee että kärsit ja kadut, Hän haluaa sinun olevan vapaa syytöksistä.
Kaikista teoista tulee seurauksensa se on synnin palkka jo silloin Aatamin ajoista lähtien, mutta Jeesuksen kuolema ristillä oli suuri Jumalan rakkauden teko myös sinun kohdallasi jotta armo kasvaisi tekoasi suuremmaksi ja sinulla olisi mahdollisuus aloittaa alusta.
Todennäköisesti käy niin että oli se tekosi sittten mikä vaan joudut vastaamaan tässä elämässä siitä jollain lailla koska kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Mutta se ei koidu sinulle tuomioksesi koska kunnioitat Jumalaa ja haluat että et toiste näin tekisi.

Rukoilen, että Jumala sinua tässä asiassa johdattaa ja saat vapautuksen sydämeesi.
Anna kaikki tämä sotku Hänelle sillä Hän osaa sen selvittää. Sano Hänelle että ota kaikki tämä, selvitä ja auta. Saat kevyemmän olon sillä Jumala on rakastava Isä:heart:

Muista. Jeesus kuoli puolestasi jotta sinulla olisi myös mahdollisuus antaa itsellesi anteeksi. Sinun täytyy osata ottaa vastaan rakkautta jota Hän tarjoaa olet ansainnut sen koska sinä olet sinä ja juuri sinä. Olet Hänelle arvokas ja rakas vaikka kompastelet ja teet vääriä valintoja.
Olet aina silti arvokas ja Jumalan rakkauden arvoinen.
Halaisin sinua nyt jos voisin :heart:

Meillä alle 2 vee poika joutuu vaihtamaan hoitopaikkaa, koska nykyinen hoitaja lopettaa. Kaupungilla ei ole tarjota uutta hoitopaikkaa ja hoidontarve alkaa jo puolentoista viikon kuluttua...
Rukousrinki on jo omasta takaa olemassa, mutta rukoilijoita ei ole koskaan liikaa.
Jumala on inhimillisiä mahdollisuuksia suurempi Hän näkee asiat laajemmin ja pidemmälle.
Järjestyköön tämäkin asia ihmeellisesti niin kuin vain Jumala voi:heart:

[QUOTE="toive";22183805]toivon terveyttä ja jaksamista perheelle.
ja kaikille lapsille maailmassa joilla ei ole vanhempia, joutuvat kadulla elämään ja selviytymään[/QUOTE]
Muistan perhettäsi :heart:
Sitä rukoillaan.. maailma on hirvittävän paha Hän on luvannut olla kanssamme joka päivä Hän on heidän kanssaan siellä kaduilla ja viemäreissä missä lapset nukkuu ja hengittää liimaa jotta se tuska lähtisi sydämestä edes pieneksi hetkeksi.
Ne katujen lapset ovat ihmisten sydämen kovuuden takia tässä tilassa.
Jumala itkee jokaisen lapsen kärsimyksen takia ja sen takia Hän lähettää ihmisiä sinne kaduille lähetystyöhön jotka perustavan lastenkoteja jossa lapset saavat sitä rakkautta ja huolenpitoa jota eivät ole saaneet.
Hylätyksi tuleminen on hirvittävä tuska lapselle.

Hei kaikki :heart:
Täällä edelleen ollaan en ole teitä unohtanut:wave:
Olen ollut vähän Jumalan asettamassa "koulussa" joten tämä tauko tässäkin ketjussa teki silleen hyvää ja kaikella on näköjään oma aikansa ja paikkansa.

Isäni on sairastunut sydänsairauteen ja makaa tälläkin hetkellä sairaalassa. Itse odotan esikoista ja pelottaa ettei isä selviä.. hänelle ensimmäinen lapsenlapsi. Itsekin rukoilen isän paranemisen puolesta, mutta esirukous olisi myös hyvä asia..

"Uudi"
Pyytäisin sinua Grace taas rukoilemaan puolestani. Olen herkkä persoona ja olen aina suoritusten kautta hakenut hyväksyntää. Vaivana vielä paniikkihäiriö ym.
Nämäkö vaikuttavat sitten sen , että en usko pääseväni taivaaseen, vaikka uskon, kun olen niin huono uskova. Pelkään kuolemaa. Haluaisin rauhan sielulleni ja Pyhän hengen täyteyden ja luottamuksen Jumalaan.

Isäni on sairastunut sydänsairauteen ja makaa tälläkin hetkellä sairaalassa. Itse odotan esikoista ja pelottaa ettei isä selviä.. hänelle ensimmäinen lapsenlapsi. Itsekin rukoilen isän paranemisen puolesta, mutta esirukous olisi myös hyvä asia..
Rukoillaan isäsi puolesta Jumala on voimallinen ja Hän on mahdollisuuksien Jumala.
Pyydetään että Hän armossaan antaisi isällesi elinpäiviä ja hän saisi viettää lapsenlapsensa kanssa aikaa ja tutustua häneen.
Voimia ja iloisia odotuspäiviä sinulle kaikesta huolimatta :hug:
Älä ole murheellinen kaikki on Taivaan Isän tiedossa ja kädessä.
Rukouksella on kuitenkin mahtava voima :heart:

[QUOTE="Uudi";22312226]Pyytäisin sinua Grace taas rukoilemaan puolestani. Olen herkkä persoona ja olen aina suoritusten kautta hakenut hyväksyntää. Vaivana vielä paniikkihäiriö ym.
Nämäkö vaikuttavat sitten sen , että en usko pääseväni taivaaseen, vaikka uskon, kun olen niin huono uskova. Pelkään kuolemaa. Haluaisin rauhan sielulleni ja Pyhän hengen täyteyden ja luottamuksen Jumalaan.[/QUOTE]

Sinun ei tarvi pelätä Jumalan omana. Hän ei halua että elät pelossa vaan että sinulla olisi rauha jonka sinä Hänen lapsenaan saat omistaa ja tuntea sydämessäsi.
Sitä sinulle nyt rukoilen, että saat vapautuksen paniikkikohtauksista sekä pelosta ja tilalle sinä saat rauhan! :heart:
Jumala ei ajattele sinusta että kylläpä olet huono uskova, Hän ajattelee sinusta vain hyvää :heart:

Viimeksi muokattu:
"Siipirikko"
PYYDÄN RUKOILKAA puolestamme - puoli vuotta sitten sain rukousvastauksen ja löysin rinnalleni ihmisen ketä rakastan. Nyt seinä vastassa, mies ei halua jatkaa - ollut vaikeaa, riitoja, käytökseni väärää. Uskon vahvasti kuitenkin, että hän on vastaus rukoukseeni enkä halua luovuttaa. Itken ja kirjoitan, pyydän myös rukousapua siihen, että oma käytökseni muuttuisi läheisiä arvostavammaksi. Kiitän Herraa, että olen saanut puoli vuotta rakastaa elämäni ensimmäistä kertaa.

[QUOTE="Siipirikko";22402117]PYYDÄN RUKOILKAA puolestamme - puoli vuotta sitten sain rukousvastauksen ja löysin rinnalleni ihmisen ketä rakastan. Nyt seinä vastassa, mies ei halua jatkaa - ollut vaikeaa, riitoja, käytökseni väärää. Uskon vahvasti kuitenkin, että hän on vastaus rukoukseeni enkä halua luovuttaa. Itken ja kirjoitan, pyydän myös rukousapua siihen, että oma käytökseni muuttuisi läheisiä arvostavammaksi. Kiitän Herraa, että olen saanut puoli vuotta rakastaa elämäni ensimmäistä kertaa.[/QUOTE]
Rukoilen Xenulta että hän saattaisi thetanisi tasapainoon.

[QUOTE="Siipirikko";22402117]PYYDÄN RUKOILKAA puolestamme - puoli vuotta sitten sain rukousvastauksen ja löysin rinnalleni ihmisen ketä rakastan. Nyt seinä vastassa, mies ei halua jatkaa - ollut vaikeaa, riitoja, käytökseni väärää. Uskon vahvasti kuitenkin, että hän on vastaus rukoukseeni enkä halua luovuttaa. Itken ja kirjoitan, pyydän myös rukousapua siihen, että oma käytökseni muuttuisi läheisiä arvostavammaksi. Kiitän Herraa, että olen saanut puoli vuotta rakastaa elämäni ensimmäistä kertaa.[/QUOTE]

Jos hän on sinulle Jumalan järjestämä rukousvastaus asia kyllä selviää ja kääntyy iloksi sekä voitoksi :hug:
Jeesus on luvannut sinulle rauhan ja sinä saat sen. Luovuta asia Hänelle. Sitä sinulle rukoilen että pystyt siihen.:heart:

Rukoillaan isäsi puolesta Jumala on voimallinen ja Hän on mahdollisuuksien Jumala.
Pyydetään että Hän armossaan antaisi isällesi elinpäiviä ja hän saisi viettää lapsenlapsensa kanssa aikaa ja tutustua häneen.
Voimia ja iloisia odotuspäiviä sinulle kaikesta huolimatta :hug:
Älä ole murheellinen kaikki on Taivaan Isän tiedossa ja kädessä.
Rukouksella on kuitenkin mahtava voima :heart:
Kiitos, isä onkin jo parempaan päin :)

"hei"
Olen jo laittanut ketjuun tytärtäni koskevan rukouspyynnön. En muista olenko laittanut yhden vai kaksi. Mitään ilmeisesti ei ole enää tehtävissä. Mistään ei apua tule. On poliisilta, sos.työntekijältä, psykologilta, terveydenhoitajalta ja muutamalta muulta taholta yritetty, myös täältä. Mutta antaa olla, mitäpä minä enää välitän. Lapsi on pian 18 ja saa tehdä sen jälkeen mitä haluaa.

"jaaha"
Enpä taida uskoa enää tälläisiin ketjuihin. Jotain pyyntöä olen laittanut eikä mistään ihan pienistä asioista. Mutta missä se apu todella viipyy? Taisi tämäkin olla pelkkä huijaus juttu, jolla saa vaan ihmiset avautumaan tänne.

[QUOTE="jaaha";22660872]Enpä taida uskoa enää tälläisiin ketjuihin. Jotain pyyntöä olen laittanut eikä mistään ihan pienistä asioista. Mutta missä se apu todella viipyy? Taisi tämäkin olla pelkkä huijaus juttu, jolla saa vaan ihmiset avautumaan tänne.[/QUOTE]

Ei todellakaan ole huijausjuttu :( Jumala auttaa kyllä ..oletko aivan varma että Jumala ei ole sinua jo yrittänyt auttaa? Et välttämättä huomaa sitä koska sulla voi olla liikaa mieleesäsi mikä on se sun mielestä ratkaisu siihen asiaan tai asioihin.

Yhteistyössä