Rukoilijasirkka
Kaverin miehellä on outoja päätuntemuksia. Jos rukoillaan, ettei ois mitään vakavaa.
Joo, rukoillaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaverin miehellä on outoja päätuntemuksia. Jos rukoillaan, ettei ois mitään vakavaa.
Rukoilen :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:rukoile että mieheni tulisi uskoon,huoli on hänen puolestaan kova ja että saisin voimia omaan uskoon.
Rukoilen, että Jumala koskettaisi häntä ja vaikuttaisi hänessä niin että saisitte olla yhtenäinen perhe jossa jokainen välittää ja rakastaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pieni toive mutta iso:Että lapseni isä väittäisi lapsestaan. Hoitaisi tätä pientä, ei joisi.
Siinä tärkein.
Hän on exäni, takaisin en juomisen takia huoli...Mutta että lasta rakastaisi aina...sitä toivon niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Rukoilen, että Jumala koskettaisi häntä ja vaikuttaisi hänessä niin että saisitte olla yhtenäinen perhe jossa jokainen välittää ja rakastaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pieni toive mutta iso:Että lapseni isä väittäisi lapsestaan. Hoitaisi tätä pientä, ei joisi.
Siinä tärkein.
Okey, siunaan lastasi ja muistan miestäsi että tajuaisi että elämässä on viinaa tärkeämpi asia.Alkuperäinen kirjoittaja Pieni toive mutta iso:Hän on exäni, takaisin en juomisen takia huoli...Mutta että lasta rakastaisi aina...sitä toivon niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Rukoilen, että Jumala koskettaisi häntä ja vaikuttaisi hänessä niin että saisitte olla yhtenäinen perhe jossa jokainen välittää ja rakastaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pieni toive mutta iso:Että lapseni isä väittäisi lapsestaan. Hoitaisi tätä pientä, ei joisi.
Siinä tärkein.
Kiitos !
Muistan häntä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja .:Rukoile kanssani, että veljeni löytää itselleen elämänkumppanin ja saa runsaasti rakkautta elämäänsä.
Kiitoksia ja siunausta sinulle, Grace.
:hug: Muistan sinua ja vauvaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:rukoilisitko masussani olevan puolesta, jotta hänellä kaikki olisi ok. Lääkäri haluaa tarkkailla häntä mahdollisen sairauden/kehitysvamman vuoksi ;(
Kyllä nämä asiat selviää, rukoilen hänen ja sinun puolesta ja tietty masuasukin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tereesa:Olin ensimmäisillä sivuilla avunpyyntöni kanssa
"Krooninen sairauteni ei meinaa rauhoittua. Lääkitys on katkolla raskauden vuoksi. Lapseni antavat minulle voimia jaksaa mutta olen sairauden takia hyvin väsynyt fyysisesti, enkä jaksa päivittäin lähteä heidän kanssaan puistoon leikkimään. Tunnen itseni niin huonoksi. Tulevan lapsen isäkin teki katoamistempun, en tiedä kuulenko hänestä enää.
Olisin onnellinen, jos sairauteni rauhoittuisi. Sitten jaksaisin, ihan hyvin yksinkin. Tippa tuli linssiin tätä ketjua lukiessa, olen itse rukoillut mutta en ole saanut siitä apua."
Selvisin ensimmäiset kolme raskauskuukautta ilman lääkitystä, nyt lääkekuurilla jonka pitäisi olla vauvalle ok. Lapsen isäkään ei ollut kauaa kadoksissa ja shokista ja suuresta hämmennyksestä huolimatta oli mm. päättänyt lapselle nimet, tytölle ja pojalle. Hänellä on kuitenkin kova stressi asiasta ja on masentunutkin omien ongelmiensa vuoksi (sairasloma, työttömyys) ja toivoisin hänelle rukoiltavan voimia opetella käsittelemään tilannetta ja voimia kohdata isyys. Minä selviän, kunpa hänkin!
Ihana juttu lukea :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En muista millä nimimerkillä kirjoitin viimeeksi. Joskus keväällä se oli, ja pyysin lisärukousvoimia avukseni avioerosta selviämiseen. Haluaisin sanoa kiitos, sillä tosiaan olen saanut voimia jaksamiseen. Olen yhä hengissä ja paremmissa voimissa kuin silloin.
Vielä pyytäisin, että saisin tarpeeksi voimia ja uskallusta antaa entiselle miehelleni anteeksi. Etten jäisi kantamaan katkeruutta ja kaunaa ja että itsekin voisin joku päivä auttaa muita jaksamaan oman taakkansa kantamisessa.
Rukoilen puolestasiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pyydän rukoilemaan itselleni voimia lähteä tästä liitosta joka vie voimani
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja momx2:kun nuo lapset säilyisi terveenä ja esikoisen perussairaus pysyisi lääkkeillä kurissa ja saisi pitää omat vanhemmat mahdollisimman kauan sekä sen tärkeän ihimisen, todella tärkeän
kiitos <3Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug:Alkuperäinen kirjoittaja momx2:kun nuo lapset säilyisi terveenä ja esikoisen perussairaus pysyisi lääkkeillä kurissa ja saisi pitää omat vanhemmat mahdollisimman kauan sekä sen tärkeän ihimisen, todella tärkeän
Olet rukouksissani sekä lapsesi :hug: :heart: :heart:
Siunausta teidän elämään =)