Sinä joka vastaat ystävän haku ilmoitukseen etkä..

  • Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti
paha mieli
enää viestin tai kahden jälkeen pihahda sanaakaan. Miksi teet näin?
Olisi kiva tietää.
Eikö ole enää sanottavaa? Eikö toinen henkilö napanutkaan? Vai etkö muista/jaksa?

Tuntuu vaan pahalta kun yrittää tutustua ja vähän innostuukin mahdollisesta kaverista ja sitten toinen vaikenee...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mä erittäin harvoin jätän vastaamatta. Joskus oon unohtanu, mut niin käy harvoin. Ja jos taasen oon välit pistäny poikki, ni sanon aina sille toiselle osapuolellekin siitä, ettei sit ihmettele mikä tuli.
Toi onkin tosi reilua, musta olis ihan o.k jos toinen sanoo ettei sittenkään ehkä usko että meillä tarpeeksi yhteistä jutun juurta.
Mutta kahdelle henkilölle nyt olen kirjoitellut jotka molemmat kertoivat olevansa todella yksinäisiä ja vakavissaan etsivät ystävää.

Olisin vaan halunnut ymmärtää miksi toiset näin toimii, en mitenkään haukkua ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi onkin tosi reilua, musta olis ihan o.k jos toinen sanoo ettei sittenkään ehkä usko että meillä tarpeeksi yhteistä jutun juurta.
Mutta kahdelle henkilölle nyt olen kirjoitellut jotka molemmat kertoivat olevansa todella yksinäisiä ja vakavissaan etsivät ystävää.

Olisin vaan halunnut ymmärtää miksi toiset näin toimii, en mitenkään haukkua ketään.
Juu, niistä en tiedä.. Munkin kohalle osunu pari. Ja sit taasen sekin on ikävää, et ku sanoo mikä mättää ni sit suututaan siitä liiallisesta rehellisyydestä.. Eli mikkään ei sit oikeen oo hyvä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Panther:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Panther:
hmmm... näitä on niin paljon...
Mitä? Ai meili kavereita?
niin ssis näitä jotka katoavat ykskaks. Eka kirjotellaan ja sit ei enää vastatakaan. Ei kyselyistä huolimatta.
Niin, itse laitoin vielä viestiä ja kyselin että onko ollut kiireitä ja mitäs kuuluu jne... ei mitään . Ja kuitenkin palstailee että ei siitä kyse etteikö viestiä olisi lukenut.
No, nyt tuntuu kurjalta mutta eiköhän tämä tästä. Pettynyt olo vaan.
 
huih
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
et ku sanoo mikä mättää ni sit suututaan siitä liiallisesta rehellisyydestä.. Eli mikkään ei sit oikeen oo hyvä :D
Minkälaisia syitä olet sanonut?

Itse kirjoittelen ihan mukavan naisen kanssa mutta nyt kuukauden jälkeen huomaan haluavani eroon hänestä. En voi sanoa vaan että en pidä hänen ajatuksistaan koskien lasten kasvatusta ja parisuhdetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huih:
Minkälaisia syitä olet sanonut?
Esim. saatan sanoa siitä, et vaivaa jos toiselle vain omat asiat ovat tärkeitä. Eli suunnilleen höpöttävät vain ja ainoastaan omia juttuja ja sit ko sanon asiasta, niin suuttuvat sen sijaan, et ottais sen rakentavana kritiikkinä et vois parantaa omaa käytöstään ja huomioida muakin ja munkin juttuja.
 

Yhteistyössä