Sinä ja appiukko

Usein puhutaan miniän ja anopin väleistä, mutta kertokaas miten tulette toimeen appiukkonne kanssa.

Itse aika neutraalisti. Appi yrittää koko ajan nuuskia meidän pienimmätkin asiat (esim. miksi käytiin kaupungilla) ja kun en anna tarpeeksi tarkkaa vastausta, yrittää vielä mieheltäni kahden kesken udella uudelleen. Onneksi asuu melk. 100 km päässä.
 
apina-appiukko
:headwall: täys jääräpäää pässi :headwall:
en tykkää ollenkaan.......mahdollisuuden olen antanut tämän kohta neljän vuoden tuntemisen aikana.Sanaakaan hän ei minulle puhu,hyvä että hei sanoo,kun sinne menee.Kun minä olen joskus hikipäässä yrittänyt hänen kanssa keskustella (yhtä tuskaa)niin hän on antanut yksisanaisia murahduksia vastaukseksi.Inhottava hyypiö ,ei voi kauniimmin ilmaista.En ymmärrä miten hän on voinut saada niin kultaisen ja ihanan pojan kun mieheni? :whistle: Hän ei koskaan käy meillä jne.jne.Vaarina ihan ookoo,tykkää pojastamme,siihen se jääkin.Hyvin kylmänkiskoinen ja etäinen minulle.(toisin kuin anoppi....sentään suht tervejärkinen)En ymmärrä miten anoppi on 30vuotta kestänyt äijänjääräkettä ,täysin tossun alla anoppi nimittäin.Ei tee kotitöitä,ei ole ikinä tehnyt.30vuotta on valmiiseen ruokapöytään saanut istua,röyhtäissyt päälle ja mennyt sohvalle makaamaan ruoan jälkeen ,aaaaak! \|O Kesälomalla jouduin kestämään sitä urpoa viikon verran ,oli kamalan ahdistavaa.Hän kartteli minua kuin ruttoa:kun tulin esim.aamupala pöytään hän livahti samantien "karkuun"ja näin pois päin.NÄen punaista kun ajattelenkin koko äijääää!Anopin kanssa ookoo välit,mutta se ukko!Ja se vielä kun koskaan en ole tehnyt tai sanonut hänelle mitään pahaa,silti hän on täysi torvi minua kohtaan ,enkä käsitä että MIKSI? :x
 
Meillä on appiukon kanssa oikein hyvät välit. Johtunee varmaankin siitä, että mieheni on isänsä kanssa enemmänkin kaveri. On ihan kiva, että apelle voi puhua asioista ihan suoraan. Yllättävää kyllä, olemme pitkälti samalla aaltopituudella!
 
Sillon, kun mies asu vielä kotonaan, ni ei tultu kauhean hyvin toimeen. Miehen isä oli aina jostakin valittamassa ja riideltiinkin pariin otteeseen kunnolla. Nykyään välit on asialliset, mutta aika viralliset.
 
Dana
Minulla on appiukon kanssa loistavat välit! Voin sanoa, että hän on minulle kuin toinen isä (rakastan omaa isääni kyllä erittäin paljon)! Meillä myös mieheni ja hänen isänsä välit ovat erittäin läheiset ja he ovat tavallaan kuin parhaat kaverit, tekevät paljon yhdessä kaiken näköistä! Tykkään itsekin viettää aikaa hänen seurassaan ja lapset ihailevat vaaria oikein "kybällä"! ;) Hän on rauhallinen ja viisas, häneltä voi kysyä käytännössä mitä vain ja hän "tietää" tai ainakin päättelee ja perustelee vastauksensa ja kantansa viisaasti. Vietämme koko perhe mielellämme aikaa hänen kanssaan ja joka kesä mökkeilemme ainakin pari viikkoa yhdessä, me viisi! Hän on ihminen, joka saa meidät kaikki hyvälle tuulelle ja nauttimaan elämästä! =)
 
piitu1981
Asialliset välitä. ei puutu meidän lapsenkasvatusmenetelmiin eikä meidän elämään tule neuvojaan tuputtamaan.. Apin kanssa meillä on samantapainen kiinnostuksen kohde, niin aika paljon siitä tulee keskusteltua ja hyviä neuvoja annetaan puoleen sekä toiseen. :)
 
Meillä tulee tappelu ihan kaikesta. Siis väittely ja multa palaa hermot ja annan olla. En minä loukkaannu tai suutu, mutta menetän hermoni. JA kaikesta tulee vääntö, Kimi Räikkösen auton hajoominen oli mukan sen omaa syytä, Annan lapselle liian isoja lusikallisia, en osaa tehdä pesään oiken valakiaa, koiran ruoka on väärässä astiassa, ajan liian lujaa autolla, en tuputa miehelleni tarpeeksi usein ruokaa, värjään hiukseni liian usein. Siis aivan kaikessa hänen pitää olla oikessa. Ja hänen mielestään on miesten ja naisten hommat. Minä en saisi esim. Ajaa traktoria tai panna tupaan lämpöä päälle!
Joskus ei voi kun nauraa............
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2004 klo 22:54 Ooha kirjoitti:
Meillä tulee tappelu ihan kaikesta. Siis väittely ja multa palaa hermot ja annan olla. En minä loukkaannu tai suutu, mutta menetän hermoni. JA kaikesta tulee vääntö, Kimi Räikkösen auton hajoominen oli mukan sen omaa syytä, Annan lapselle liian isoja lusikallisia, en osaa tehdä pesään oiken valakiaa, koiran ruoka on väärässä astiassa, ajan liian lujaa autolla, en tuputa miehelleni tarpeeksi usein ruokaa, värjään hiukseni liian usein. Siis aivan kaikessa hänen pitää olla oikessa. Ja hänen mielestään on miesten ja naisten hommat. Minä en saisi esim. Ajaa traktoria tai panna tupaan lämpöä päälle!
Joskus ei voi kun nauraa............
Meillä on vähän samanlaista, koko ajan pitää väitellä joka asiasta... huoh =( Ja huippua on vielä se että jaksaa marista minulle minun painosta yms. Kyllästyttää koko touhu. Anopista puhumattakaan!
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2004 klo 17:18 viivuli82 kirjoitti:
Meillä on appiukon kanssa oikein hyvät välit. Johtunee varmaankin siitä, että mieheni on isänsä kanssa enemmänkin kaveri. On ihan kiva, että apelle voi puhua asioista ihan suoraan. Yllättävää kyllä, olemme pitkälti samalla aaltopituudella!
joo peesiin ;) :headwall: =)
 
alannah
Mä en pahemmin pidä appiukosta. Sillo ku hän on oikein juonut, kertoilee mulle kaikkee pervoa ja saattaa hipaista mun rintoja. Ja muutenki hän on nii surkea ihminen. :whistle: Ja sillo ku näin hänet eka kerran, hän oli kauheessa kännissä!! Mä oon miehelleni sanonu hänen isästään millanen hän on, mieheni vaan tokaisee, et sellanen hän vaan on, et ei vaan voi yhtää mittää. Todella kirottavaa!! \|O Kyll monesti oon saattanu sanoa appiukolle isoon ääneen, et ei tartte koskee mun rintoihini.
Kerran mulle ja miehelleni puhkes riita hänen vanhempien luona alkoholista ja tottakai ite appiukko tuli sönköttelemään omia juttuja riidan väliin. Oon pikku hiljaa tullu toimeen mieheni äidin kans.
 

Yhteistyössä