P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mallu:Näin on,ja kuten täällä jo joku totesi,on vähän trendikin tuo "tikuttelu" ainakin kun joitain ketjuja lukee,kirjoitellaan että tänään tikutin oviksen ja mies saa kyytiä.Enkä kerro että tikutin ettei tule suorituspaineita!!
Siis naiset tekee mieheltään salaa näitä paras-hetki-lapsen-tekoon kokeita ja mies kelpaa siittämään vaan...
Mulla kaksi lasta myös vanhoilla konsteilla,ilman tikutuksia ja muita mehuja??
Voishan se tehä hommasta vielä jännemmän,mutta musta tuo on sitä tekemällä tekemistä,sillä aivan ihanaa kun rakastelee silloin tällöin ja upea yllätys kun huomaa että kuukautiset on useamman päivän myöhässä!!
Käsitän jos on ongelmia että pitäis kartottaa,onko ovulaatiota,mutta hei-joka kuukausi tikuttaa ovista niin se on sitä tekemistä!!
SIllä lapsia saadaan,ei tehdä!!Joku täällä sen jo sanonutkin..peesaan siis siinäkin!!=)
Ensinnäkin Mallu, minä en kertonut miehelle milloin ovis on koska silloin kasaantuu "suorituspaineita" ja homma ei ollut yhtä hauskaa silloin kun molemmat tiesivät että nyt on rakasteltava. Ja jos todellakaan et tiedä että oviksen aikoihin on peuhattava, niin sillon just ei hedelmöittyminen tapahdu!
Sulla hyvä tuuri jos olet heti tullut raskaaksi ilman sen kummempaa murehtimista, mutta kaikilla ei näin todellakaan ole! Meillä kesti n. 2 vuotta ennnenkuin ensimmäistä kertaa tulin raskaaksi. Ja uskokaa tai älkää, kyllä siinä täytyy jo yrittää ja rakastelu ajoittaa oikeaan aikaan! Vai kuvitteletteko tosiaan että vielä kahden vuoden jälkeenkin voidaan olla vaan että kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen?? Meillä ainakin oli "lääkärin määräys" tikuttaa ja rakastella oikeaan aikaan. Olisihan se noloa mennä lääkäriin ja sanoa "no ei me nyt edes jaksettu rakastella, kyllä se tulee jos on tullakseen" EIKÖ?? Nämä kaksi vuotta ja varsinkin niistä jälkimmäinen oli minulle ja miehelleni todella raskaita. Oma asunto valmistui ja kaikki oli muutenkin valmiina vauvaa varten, mutta luulo että omaa lasta meille ei ikinä suoda oli todella pelottava.
On todella tyhmää arvostella sellaisia jotka lasta joutuvat yrittämään kauemmin! Ei se ole itsestä kiinni että ei tule heti raskaaksi!! Minulla on nyt rv 30 menossa ja jokaisesta päivästä raskaana olen nauttinut täysillä! Uskon että toista lasta emme uskalla edes harkita/ajatella, koska on todella raskasta jos sitä ei meille suoda. Olen niin kiitollinen tästä yhdestäkin, joten osatkaa tekin helposti raskautuneet olla kiitollisia niistä lapsista jotka te helposti saatte!!
Alkuperäinen kirjoittaja mallu:SIllä lapsia saadaan,ei tehdä!!Joku täällä sen jo sanonutkin..peesaan siis siinäkin!!=)