silmien väristä (puoliso ulkomaalainen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teidän kaikkien lasten silmät olleet siniset syntyessä?
Minun mieheni on libanonista ja tyttö syntyi ruskeasilmäisenä. Kaikki tutut tätä ihmettelevät ja sanovat että vain afrikkalaissyntyisillä lapsilla voi olla tummat silmät? Onko tyttäremme kummajainen :D
Minulla siniset silmät ja miehelläni siis ruskeat.

Mun äiti ja isä ihan suomalaisia ja isällä siniset ja äidillä vihreet .... noh ... mulla oli syntyessä pikimustat silmät :D äiti sanooki että ihanku lehmän silmät ku oli tummat ripset ja mustat :whistle:

Nyt siis mulla vihreet :D

Syntyessä lapsella yleensä on aivan tummansiniset silmät.

Ja totta se on, että tummaihoiselle voi olla syntyessään ruskeat silmät. Valkoihoisella aina syntyessä siniset, sillä muuta värit tarvitsevat valoa tullakseen.

Mun ystävän lapset syntyi ruskeasilmäisinä, heidän isänsä on Turkista. Tai ainakin molemmilla oli ruskeat silmät jo synnärillä kun kävin katsomassa, sitä en sitten tiedä oliko ne ehtineet vaihtaa jo väriä :).
Mun puoliturkkilaiset lapseni syntyivät sinisilmäisinä, tytöllä oli tosi tummansiniset silmät ja pojalla hieman harmaammat. Nyt tytöllä on...no, siniharmaavihreät silmät ja pojalla vihreät joissa on yhä enemmän myös vaaleanruskeaa.

Yhet mun kaverit, jotka on romaneja, sai sinisilmäsen pojan. se on nyt 3 vuotias ja edelleen sinisilmäinen. Ne taitaa jäädä siniseksi. Nätti poika se.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Yhet mun kaverit, jotka on romaneja, sai sinisilmäsen pojan. se on nyt 3 vuotias ja edelleen sinisilmäinen. Ne taitaa jäädä siniseksi. Nätti poika se.

Mä näin tänään sinisilmäisen romanitytön, varmaan noin viisivuotias. Oli ihan mielettömän kaunis lapsi: taivaansiniset silmät yhdistettyinä tummiin, pitkiin ripsiin, tummiin kulmiin, ja pitkiin tummiin kihartuviin hiuksiin. Oli pakko oikein katsoa pariin kertaan, kun niin kaunista lasta harvoin näkee =)

Pojalla syntyessään mustat silmät(tai sitten niiiiin ruskeet ettei sitä mustasta erottanu) ja ruskeiksi vaalenivat. Ihanat pähkinän ruskeat silmät(mulla vihree-harmaat ja miehellä tumman ruskeat niin ja mies marokosta).