M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja as:mun mies kävi ja on tosi tyytyväinen,maksohan se 1200 mutta ei tarvi enää laseja ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja as:mun mies kävi ja on tosi tyytyväinen,maksohan se 1200 mutta ei tarvi enää laseja ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja as:mun mies kävi ja on tosi tyytyväinen,maksohan se 1200 mutta ei tarvi enää laseja ostaa.
siis yhteensä vaan noin vähän? OOn kuvitellu kalliimaks...varmaan riippuu miinuksen/plussan määrästä...ja et onko hajataittoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja as:mun mies kävi ja on tosi tyytyväinen,maksohan se 1200 mutta ei tarvi enää laseja ostaa.
siis yhteensä vaan noin vähän? OOn kuvitellu kalliimaks...varmaan riippuu miinuksen/plussan määrästä...ja et onko hajataittoo
tais olla prk...
Alkuperäinen kirjoittaja kp:Siis 1200?
Molemmat silmät?
Voiko se olla noin halpaa?
Olen kauan haaveillut, mutta luullut sen olevan kalliimpaa!
'Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
Alkuperäinen kirjoittaja kerro ihmeessä:'Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
Miksi et ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja kerro ihmeessä:'Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
Miksi et ollut?
Esitutkimuksessa mika kesti varmaan n 2 h , huomattiin, etta minulla on tavallista ohuempi sarveiskalvo.
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Kannattaa ehdottomasti ottaa se kalliimpi leikkaus! Näät hyvin jo samana päivänä! Ja viikon jälkeen täysin toipunu... Tuttu otti halvemman ja oli pitkä aika enne ku oli täysin palautunu.
Alkuperäinen kirjoittaja sama kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja kerro ihmeessä:'Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
Miksi et ollut?
Esitutkimuksessa mika kesti varmaan n 2 h , huomattiin, etta minulla on tavallista ohuempi sarveiskalvo.
Entäs femtolasik, se uusin, kävitkö siellä siis?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Eikö yleensä leikkausta tehdä silmä kerrallaan, vai onko mahdollista leikkauttaa molemmat silmät
samalla käynnillä?
Alkuperäinen kirjoittaja katsokaa tuo video:http://www.femtolasik.fi/videot.html