silmien laserleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja as:
mun mies kävi ja on tosi tyytyväinen,maksohan se 1200 mutta ei tarvi enää laseja ostaa.

siis yhteensä vaan noin vähän? OOn kuvitellu kalliimaks...varmaan riippuu miinuksen/plussan määrästä...ja et onko hajataittoo

Uuden kallimman leikkauksen saa n. 3400 e yhteensä, vanhan halvemmalla (lasik)

Mut esim. Terveystalosta saa KOROTONTA maksuaikaa 2 vuotta, jolloin maksaa vaan 123 e kuussa: www.rillipaa.fi

Kannattaa ehdottomasti ottaa se kalliimpi leikkaus! Näät hyvin jo samana päivänä! Ja viikon jälkeen täysin toipunu... Tuttu otti halvemman ja oli pitkä aika enne ku oli täysin palautunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro ihmeessä:
Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
'

Miksi et ollut?

Esitutkimuksessa mika kesti varmaan n 2 h , huomattiin, etta minulla on tavallista ohuempi sarveiskalvo.

Entäs femtolasik, se uusin, kävitkö siellä siis?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Kannattaa ehdottomasti ottaa se kalliimpi leikkaus! Näät hyvin jo samana päivänä! Ja viikon jälkeen täysin toipunu... Tuttu otti halvemman ja oli pitkä aika enne ku oli täysin palautunu.

Tosiaan tuo PRK on pintalasermenetelma, joka soveltuu kohtalaisen pienten taittovirheiden hoitoon. Se on myos korjausmenetelmista vanhin ja edullisin.

Alkuperäinen kirjoittaja sama kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro ihmeessä:
Olen ajatellut mutta en ollut sopiva kandidaatti lasik-leikkaukseen. Olin pettynyt :|
'

Miksi et ollut?

Esitutkimuksessa mika kesti varmaan n 2 h , huomattiin, etta minulla on tavallista ohuempi sarveiskalvo.

Entäs femtolasik, se uusin, kävitkö siellä siis?

Suunnittelin tuota Lasik:a Yhdysvalloissa asuessa ja jos olisin halunnut silmalaseista eroon niin mulle olisi jaanyt vaihtoehdoksi silman sisainen piilolasi.

mulla makso kaikenkaikkiaan n.2000 e. tyytyväinen oon ollu. suosittelen. miinusta oli n.3, leikkaus onnistui hyvin. eiran sairaalassa kävin. eka päivä oli kamalat silmäsäryt ja piti käyttää sellaisia laskettelulaseja, ettei vahigossa koskisi silmiä yölläkään. 3 päivää sai saikkua.

kukaan ollu silmien karsastusleikkauksessa? mulla itsellä alkoi se prosessi. nyt tulossa karsastusklinikalle ensimmäinen tutkimuskerta. hiukka jännittää.
kokemuksia siitäkin voi siis kertoa!

Yhteistyössä