G: menisitkö täydelliseen muodonmuutokseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dipdap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uudet tissit sitä vois ottaa :D On vähän rupsahtaneet raskaudenaikaisista lihomisista...

Vatsaa en kiristäis, se kyllä vetäytyy aikanaan ja raskauskilojakaan on enää 7 jäljellä, en tarvii rasvaimuakaan.... punnitsin tässä ittekseni näitä kahta tässä myös...

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Aika rankkoja noi leikkaukset. Ennemmin vaikka johonkin sellaiseen jossa joku tekis sulle kuntokuurin ja sit se toteutettas ja sit ois noita ihonhoito ja muuta stailausta.

No niin just... vähän olis hienoa *haaveilee*

En. Tyytyväinen olen niin naamaan kuin kroppaankin, vaikka kaukana hyvästä ja kiinteästä.
Yhden jakson jopa katsoin sitä "Make me perfect", ja siinä se nainen ainakin sanoi että katuu että meni tekemään (rintojen suurennus ja vatsanahkan poisto).

Sen sijaan joku "10years younger" voisin mennäkkin. (Uudet hiukset, hampaitten valkaisu, stylisti valitsisi vaatteet, meikki, ja mahdollisesti kunto-ohjelma)

En ehdottomasti tekisi mitään leikkauksia kroppaani ilman todella hyviä perusteltuja lääketieteellisiä syitä. Kaikissa leikkauksissa kun on aina omat riskinsä!

Sen sijaan menisin ihan varmasti sellaiseen muodonmuutokseen jossa stailattaisiin, meikattaisiin, katottas hiukset jne uuteen uskoon ja mielelläni ottaisin oman kunto-ohjelmankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
En tuommoisiin, mutta joku kasvohoito, manikyyri & pedikyyri, kampaaja, meikkaus ja uuden vaatetyylin etsiminen kuulostaisi kivalta. Samalla voisi jotain treeniohjelmaa katsoa millä saisi painoa pikkusen tiputeltua ja muuten kiinteyteltyä.

En mäkään leikkauksiin haluaisi mennä, mut toi kampaus, meikkaus, uudet vaatteet kuulostaa kivalta. Samoin joku henkilökohtainen treenaaja, joka potkis vähän vauhtia. =)

En menisi. Rinnat on pienet, muuten olen melko tyytyväinen itseeni. Eikä mua oikeastaan nuo rinnatkaan enää haittaa näin vanhemmiten, joskus nuorena tuli hieman harmiteltua miksei ne kasva :)

Nyt käyn ahkerasti bodypumpissa ja spinningissä kiinteytymässä, niin puolen vuoden päästä olen vieläkin tyytyväisempi itseeni.

No kyllähän minä löytäisin itsestäni fiksattavaa.
Mutta en haluaisi mennä tekemään itselleni mitään sellaista, mikä vaatii jatkotoimenpiteitä, esim. silikonirintojen tietyn väliajoin tapahtuvia fiksailuja.
Tai hammaslaminaattien kunnostamista.

mä voisin ottaa silarit (sellaset pienet, että ois rinnat ees samankokoiset :whistle: ) ja kenties rasvaimua. tai "tummy-tuck", mutta silloinkin sellainen pehmeänpyöreä lopputulos eikä lamakko.

silmiä en antais operoida, tai siis laseroida :x

Yhteistyössä