silmien laserleikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
. Olisi tarkoitus mennä silmien laserleikkaus een ensi kuussa.
Onko jollain kokemusta siitä jos onkin tullut raskaaksi ennen kuin se 6kk on kulunut leikkauksen jälkeen.
Kokemukset yleisestikin leikkauksessa käyneistä kiinnostaa. ☺

Oletko ollut aiemmin raskaana? Onko näkö huonontunut raskauden aikana? Kun itse olin synnyttänyt, niin samassa huoneessa oli toista kertaa synnyttänyt äiti. Hänen näkönsä oli heikentynyt reilusti raskauden aikana. Jos varman päälle haluaa pelata, niin kannattaisi eka raskautua ja vasta sen jälkeen leikata silmät. Jos sulla on ennestään lapsia eikä raskauden aikana tullut näköön muutosta, niin siinä tapauksessa näönheikentymisen riski raskauden aikana on hyvin pieni eikä leikkausta sen takia tarvitse lykätä. Mutta odota kuitenkin määrätyt ajat kaiken varalta.

Ai se olikin noin päin, että 6 kk ennen raskautta. Siihen en osaa sanoa muuta kuin, että jätyäisin leikkauksen raskauden jälkeiseen aikaan just tuon takia, että näkö voi heiketä raskauden aikana.

Oletko ollut aiemmin raskaana? Onko näkö huonontunut raskauden aikana? Kun itse olin synnyttänyt, niin samassa huoneessa oli toista kertaa synnyttänyt äiti. Hänen näkönsä oli heikentynyt reilusti raskauden aikana. Jos varman päälle haluaa pelata, niin kannattaisi eka raskautua ja vasta sen jälkeen leikata silmät. Jos sulla on ennestään lapsia eikä raskauden aikana tullut näköön muutosta, niin siinä tapauksessa näönheikentymisen riski raskauden aikana on hyvin pieni eikä leikkausta sen takia tarvitse lykätä. Mutta odota kuitenkin määrätyt ajat kaiken varalta.

On ennestään yks lapsi. Taisin häntä odottaessa uusia silmälasinikin enkä silloinkaan huomannut näössä muutoksia. Tässä ollaan yritetty puolisen vuotta raskautta mutta ei tärppää
Onko se vain tuon näön heikkenemisen takia kun sitä raskautta ei suositella...

Yhteistyössä