Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Mun leikkauksesta on neljä vuotta ja näen edelleen loistavasti. Mulle tehtiin Lasik-leikkaus joka on hieman kalliimpi kuin PRK. Hinnasta päättelen että ap:llekin tehtiin sama. Lasikissa ei muodostu arpikudosta joten ei pitäis tulla näitä "hämäränäköongelmia". On kyllä ihanaa olla ilman piilareita tai laseja.
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Mun leikkauksesta on neljä vuotta ja näen edelleen loistavasti. Mulle tehtiin Lasik-leikkaus joka on hieman kalliimpi kuin PRK. Hinnasta päättelen että ap:llekin tehtiin sama. Lasikissa ei muodostu arpikudosta joten ei pitäis tulla näitä "hämäränäköongelmia". On kyllä ihanaa olla ilman piilareita tai laseja.
Alkuperäinen kirjoittaja kankkulan kaivo:Hämäränäkö oli parisen vuotta heikompi kuin ennen, mutta on palautunut. Leikkauksesta on 9 vuotta ja muutaman vuoden kuluttua pitää ehkä uusia.
Alkuperäinen kirjoittaja että näin minulla:Alkuperäinen kirjoittaja miina:Mun leikkauksesta on neljä vuotta ja näen edelleen loistavasti. Mulle tehtiin Lasik-leikkaus joka on hieman kalliimpi kuin PRK. Hinnasta päättelen että ap:llekin tehtiin sama. Lasikissa ei muodostu arpikudosta joten ei pitäis tulla näitä "hämäränäköongelmia". On kyllä ihanaa olla ilman piilareita tai laseja.
"Ei pitäisi tulla", mutta minulle tuli. Lähtöarvot molemissa -6, kirkkaalla valolla näen todella tarkasti , mutta hämärässä selvästi huonommin kuin ennen ja mikä ikävintä, minulle tuli leikkauksen jälkeen voimakas "halo"ilmiö eli valot hajoavat pimeässä todella ikävästi. Yleensä se selitetään liian pienellä läpällä, mutta minulle leikannut lääkäri on vakuutellut useaan kertaan, että minulle on tehty tarpeeksi suuret "läpät", joten siitä sen halon ei pitäisi johtua ja eipä siihen kukaan ole osannut syytä sanoa. Näin pimeän aikaan edellä mainitut ongelmat ovat ikäviä ja sen vuoksi välttelen mm. pimeässä autolla ajoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kantsiiko hankkia sellainen laservehje, jolla voi edullisesti tehdä silmien laserleikkauksen itse kotonaan?
http://www.lasikathome.com/