silmätulehdusko? miten käy tulevan lomamatkan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
heräsin tänä aamuna toinen silmä puoli ummessa, on siis turvonnut aika reippaasti. Lisäksi rähmii ja on kipeä/punnoittava. Olen lähdössä huomenna ulkomaille, ja mietinkin miten tämä asia vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan? Onko silmätulehdukseen aikuiselle lääkkeitä, jos on niin kuinka nopeasti auttavat. kiitos!

kannattaa hakea heti. mulla meni silmät ihan umpeen, kun jouduin päivän odottamaan (tajusin iltapäivällä eikä enää saanut lääkärin aikoja). ja meni pari päivää että oli silmät sen verran siistissä kunnossa, että viitsi ihmisten ilmoille lähteä.

varmasti ihan viisasta niin ku MI ehdotti et hakisit lääkkeen jo tänään, koska huomenna reissuun lähtö! Aamulla muutaki jännitettävää ku se et saako lääkäriaikaa

Huom! keitetyllä/jähhdytetyllä hanavedellä, pyyhit kerran vain yhdellä kohdalla ja otat uuden paperin/vanun. Pyyhit todella usein, vaikka kerta puoleentuntiin ja haet nopsasti apteekista troppeja.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Huom! keitetyllä/jähhdytetyllä hanavedellä, pyyhit kerran vain yhdellä kohdalla ja otat uuden paperin/vanun. Pyyhit todella usein, vaikka kerta puoleentuntiin ja haet nopsasti apteekista troppeja.

Päivystyksen kautta tietty. Kun ei ilman reseptiä saa silmätippoja silmätulehdaukseen.

Yhteistyössä