T
tolloko
Vieras
"ei saa niellä", ja minulla ne valuu kyllä silmistä nieluun??!! Se maku nimittäin tulee suuhun, siitä tiedän. Onko se sitten normaalia? Ja juu, ihan tosissani kysyn vaikka on varmaan tyhmä kysymys..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo se tuntuu vaan vähän oudolta et on tollanen teksti jos niitä väkisinkin joutuu silti nielemään, ehkä niitten koostumus muuttuu tai jotain kun ne menee silmästä nieluun..
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23808065:Tuskin.. Luulen, että kielto on siinä siksi, kun silmään laitetaan tyyliin 2 tippaa, mutta suuhun vois laittaa vaikka koko pullon. Siis varmaan kielto on ihan vaan, ettei sitten voi sanoa, ettei ole kielletty.
"ei saa niellä", ja minulla ne valuu kyllä silmistä nieluun??!! Se maku nimittäin tulee suuhun, siitä tiedän. Onko se sitten normaalia? Ja juu, ihan tosissani kysyn vaikka on varmaan tyhmä kysymys..
Niin kai.. mä nyt vaan oon "vähän" hysteerinen kaikkien lääkkeitten kanssa, vaikka ei tässä oo kyseessä ku tosiaan ihan silmää kosteuttava tippa.. huoh mun kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23808096:Mitä se tippa sisältää? Aika usein perussilmätipat sisältää vaan vettä ja suolaa.
No nää ei oo ihan "perus"tippoja ku nää on piilarinkäyttäjille sopivat, en tosta ymmärrä mitä ne sisältää.
Samaa ihmettelen nenäsuihkeen kanssa. Molempiin sieraimiin pitäisi suhauttaa, vaikka toinen vain olisi tukossa. Kuitenkin se tulee siitä toisesta sieraimesta suoraan nieluun ja maistuu kamalalle.