Silmälasit Eyestä? Onkos kokemuksia kyseisestä ketjusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
TArkoitatko eyen-ketjua? Mulla, miehellä ja parilla sukulaisella on lasit sieltä. Tosi päheet ja halvat. Näenkin niillä paremmin kuin viiskertaa kalliimmilla pari vuotta sitten ostetuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
TArkoitatko eyen-ketjua? Mulla, miehellä ja parilla sukulaisella on laist siletä. Tsoi päheet ja halvat. Näenkin niillä paremmin kuin viiskertaa kalliimmilla pari vuotta sitten ostetuilla.

Juu. Kiitos. Pitää pohtia, mitä tekis. Hinta houkuttas kyllä, vaikka kilpailijat tuumii, että huonolaatuisia ovat... En tiiä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
TArkoitatko eyen-ketjua? Mulla, miehellä ja parilla sukulaisella on laist siletä. Tsoi päheet ja halvat. Näenkin niillä paremmin kuin viiskertaa kalliimmilla pari vuotta sitten ostetuilla.

Juu. Kiitos. Pitää pohtia, mitä tekis. Hinta houkuttas kyllä, vaikka kilpailijat tuumii, että huonolaatuisia ovat... En tiiä. :/

ME ostettiin noin noin 2kk sitten, että en tiedä miten monta vuotta kestävät. Mutta optikon tarkastus kuului hintaan, ja lasit makso 99 euroa... Että vaikka eivät viittä vuotta sitten kestäisikään, niin hälläpä väliä :D (Tosin en tiedä miksi ei kestäis)

Tuo rämäpää rikkoo laseja jatkuvasti. Nyt on toukokuussa ostetut käytössä ja aisa on menossa rikki. Edelliset kesti vajaan vuoden ja niihin uusin aisoja kolmeen otteeseen yms remonttia. Että ei ne nuo ns. kalliimmatkaan oo oikein kestäviä. :whistle:

mulle luvattiin sieltä lasit kahdessa viikossa, no..2 kuukautta se sitten kesti. Hyvitykseksi sain aurinkolasit voimakkuuksilla ilmaiseksi. Parin kuukauden käytön jälkeen linssiin tuli pieni halkeama/särö, se meni takuuseen ja sain uudet lasit.Mutta olen ihan tyytyväinen, on ne sen verran halvat moniin muihin verrattuna.

Yhteistyössä