Mirenasta kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankala kroppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mkh";22898224]Mulla ei mitään ongelmaa, ei muutoksia missään. Aluksi pientä tiputtelua, siinä kaikki. En edes muista että sellanen on. :D[/QUOTE]

Sama täällä, mut mulla ei tainnut ees olla mitään tiputtelua.
Ja kun pois otettiin, raskauduin melkein heti :)

Mulla on ollut nyt Mirena 1v2kk. Vuodot alkuun ei muuttunut mitenkään, eivät ole vieläkään jääneet kokonaan pois mutta vähentyneet huomattavasti. Kuitenkin niin että sidettä on pidettävä yötä päivää n 3 päivää. Sitten riittää pikkuhousunsuoja. Kun siis alkutilanne oli että 9 pv vuosi kuin seula :)

Mulle ei ole tullut aknea (vielä) enkä huomaa muitakaan epämiellyttäviä muutoksia.

Mulle Mirena sopii hyvin, ei mitään ongelmia. Mutta mä oonkin hyvä koekaniini kun en yleensä mistään saa mitään "luvattuja" oireita. Ainakin tuolloin 2,5 v sitten kun mulle Mirena laitettiin niin siinä oli sellainen takuu että jos sen joutuu otattamaan muistaakseni puolen vuoden sisällä pois ja on kuiti tallessa niin saa rahansa takasiain. Mun mielestä se kannattaa kokeilla.

Ei sopinut mulle. Vuotoa oli miten sattuu kaikki ihan sekaisin, sain virtsa ja emätintulehduksia. Lisäks sain kohtutulehduksen ja jouduin ottamaan kierukan pois, tulehdus uusi vielä kerran ja nykyään en saa kierukkaa enää.

Mua ainakin ärsyttää ihan hitosti jos on epämääräisiä vuotoja. Mä haluan että on säännöllinen tarkka kierto ja kuukautiset tulee sillon ku pitää.

Yhteistyössä