silmälasien säätö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -1:
Onnistuuko tälläisten tyynyttömien lasien säätö mitenkään? Meinaa tippua nenän päälle koko ajan.

Kait niissä voi sankoja säätää - muotoilla vaikka niitä korvaan taakse meneviä hieman tanakammin tukea ottaviksi.

Onnistuuko tälläisten tyynyttömien lasien säätö mitenkään? Meinaa tippua nenän päälle koko ajan.

Ilmassako kuvittelet niitten leijuvan ? Joku väärinymmärrys. Varmaankin säätävät, jos olet optikolta ostanut etkä netistä tilannut.

Liikkeessä säädetään kyllä. Keskiosaa ei paljoa voi lähteä taivuttamaan, ettei linssien kaltevuus muutu ja siten häiritse näkemistäsi.
Oikeastaan vain sankoja voi säätää.

Heh, itse asiassa tilasin juurikin netistä. Merkkikehykset ohennetuin ja pölyä hylkivin linssein 85e postikuluineen, samanlaiset oli instrussa tinkaamisen jälkeen 200e ja toisessa instrussa 280e. Että eipä ole tuollaisilla ryöstöhinnoilla yhtään huono omatunto että kävin siellä ilmaiseksi sovittelemassa ja tuhlaamassa myyjien aikaa. (Ja näöntarkastus toki ilmaiseksi specsaversillä viime kampanjan aikaan)

Pitää nyt katsoa että häiritseekö tuo kuinka paljon, kyllä ne nyt aika hyvin päässä pysyy, mutta välillä saa painaa takaisin. Saattaa olla ihan normaalia, en ole ennen laseja omistanut, mutta kun ei meinannut enää liikenteessä opasteita nähdä niin piti hankkia =)

Mä olen optikkoliikkeessä töissä ja olen paljon säätänyt netistä tilattuja laseja. Ainoa riski siinä on se, että laseille sattuu jotain. Varaosia ei ole. Itse olen suostunut vasta sen jälkeen säätämään, kun asiakas ymmärtää, että omalla vastuulla.
Vielä en ole yksiäkään nettilaseja rikkonut :D Jos jossain niitä säädetään sinulle, saatat joutua jonkun nimellisen pienen korvauksen työstä maksamaan.

Yhteistyössä