silloin kun menit naimisiin miehesi kanssa niin olisitko voinut jäädä kotirouvaksi loppuelämäsi ajaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "lisa"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En. Olimme juuri samassa vaiheessa työurassamme, sama työ, sama palkka. Halusimme kumpikin tehdä työtä, ansaita hyvin, kerätä varallisuutta, perustaa perheen ja se perustui siihen, että olimme kiinnostuneita työstämme. Nykyään se on vain sitä, että teemme työtä rahan vuoksi. Pidämme korkeasta elintasosta, eläkepäivät jo häämöttävät.
 
jeppp
Jos miehellä vain olisi niin isot tulot, että pärjättäisiin hyvin, niin toki voisin jäädä kotirouvaksi. Tehtäisiin paljon lapsia jajaja niitä sitten hoitelisin jajaja voisin harrastaa kaikkea kivaa! :)
 
hellsbells
En ole naimisissa mutta voisin oikein hyvin mielelläni jäädä kotirouvaksi, jos raha vaan riittäis! Kyllä mä tekemistä keksisin.

Mjaah, .. toisaalta,.. loppuelämä voi olla hemmetin pitkä aika :)
 
"koppis"
En todellakaan loppuelämäksi. Olin 5 vuotta yhteensä lasten kanssa kotona ja sanottan, että aika aikaansa. Nyt on ihanaa olla töissä ja käyttää päätään just niihin juttuihin, joissa olen hyvä. Mulle ihanne olis joku 3 pv viikossa töitä, mutta menee toi viisikin. Joskus tuntuu, ettei ihan viikonlopussa palaudu riittävästi.
 

Yhteistyössä