Sillä ja hemmetin siisti

tiedä sitten
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Huomasitteko, että miehellä oli oma vessa ja suihku. Vähän ihmettelin, missä s emies oli ja miksi siis tuolleen. Eiköhän siinä vessaa tarvii muutkin.
Minä käsitin, että ne omat saniteettitilat oli siksi kun ne oli niin paskaiset. Siis että muut eivät pystyneet käyttämään. Ja ne oli niin hankalan vuorikiipeilymatkan takana, että ei ihan pikkuisten paikka.
 
vieras
Ei se nainen tainnut olla raskaana. Kuvissa vilahti 2-3kk ikäinen, tai ainakin tosi pieni vauva, joten taitaaa masu olla sen kokoinen vain raskauden jäljiltä.
Ihan ok, että tykkää lapsista noin paljon, mutta ihmettelen ettei nuokaan ihmiset tunnu arvostavan asumusmukavuutta. Kaksi lapsista joutui nukkumaan olkkarissa ja luulempa, että ne muut 7 jakaa pari makkaria.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Minä en usko et noi on oikeesti ton kuntoisia asuntoja, ei varmasti siis ole mitään siistejä syystä tai toisesta, mutta uskon et provosoidaan jonkin verran....
No häh, mun entisen melkeenanopin kämppä näyttää just tasan samalta sotkun osalta :x
Ja minun äitini. Kyllä inhottaa antaa lapsia hänelle hoitoon, kun etenkin keittiössä hygienia on aivan tuntematon käsite. Käsienpesu vessassakäynnin jälkeen on kahden sekunnin huuhtaisu raanan alla. Rojua on ihan joka puolella, lisää tulee koko ajan mutta mistään vanhasta ei luovu. Mutta minkäs teet. Ja lapset rakastavat mummiaan ja viihtyvät siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Huomasitteko, että miehellä oli oma vessa ja suihku. Vähän ihmettelin, missä s emies oli ja miksi siis tuolleen. Eiköhän siinä vessaa tarvii muutkin.
Minä käsitin, että ne omat saniteettitilat oli siksi kun ne oli niin paskaiset. Siis että muut eivät pystyneet käyttämään. Ja ne oli niin hankalan vuorikiipeilymatkan takana, että ei ihan pikkuisten paikka.
No mut missäs ne muut sit peseytyi? Vai oliko siellä toinenkin kylppäri, joka menny miulta ohi...
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Huomasitteko, että miehellä oli oma vessa ja suihku. Vähän ihmettelin, missä s emies oli ja miksi siis tuolleen. Eiköhän siinä vessaa tarvii muutkin.
Minä käsitin, että ne omat saniteettitilat oli siksi kun ne oli niin paskaiset. Siis että muut eivät pystyneet käyttämään. Ja ne oli niin hankalan vuorikiipeilymatkan takana, että ei ihan pikkuisten paikka.
No mut missäs ne muut sit peseytyi? Vai oliko siellä toinenkin kylppäri, joka menny miulta ohi...
Eihän ne näyttäneet esim. yläkertaa lainkaan. Makuuhuoneetkin jäi näkemättä.

 
piiuku
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina:
No mä olen käynyt yhdessä kodissa muutama vuosi sitten joka näytti yhtä siivottomalta kuin tuo asunto, ja oli lattiatkin vielä pahemmassa kunnossa.. Ainoa siisti kohta oli tietokoneen edusta.
Keittiönpöytä pursuili tyhjiä ruokalaatikoiden pahveja ja papereita yms.. astiat kaikki käytetty ja pinttyneinä pöydillä.. tosi monta roskapussia lattialla,ja lattia oli kans täynnä roskia ja muuta rojua,hiekkaa yms.. sohva täynnä vanhoja lehtiä,piti raivata tila mihin istua.. kissoja sisällä pari kappaletta ja röökiä vielä vedettiin.

Se oli sellanen vanha omakotitalo.. ja siinä asui vaan nuori pariskunta :O
En ymmärrä miten ne kehtas ees meät päästää sisään.

Se oli aivan järkyttävä!!!

Tuo ohjeman asunto oli oikeestaan vielä pientä tuohon verrattuna...

Mutta sillä siisti ohjelmassa ihmettelin kyllä sitä perheen äitiä että miten pyykkiä voi kerryttää nuin paljon?
Pyykin pesu ei oo kova homma.. pyykit koneeseen ja kone pesee puolestamme.. sit vaan kuivaamaan. Molemmissa menee sellaiset 5min. Ja päivässä kotiäiti voi hyvinkin pestä sellaiset 3 koneellistakin.

Kummallista kun miettii että 11ihmistä, jokainen jos vaihtaa kaikki vaatteet kerran päivässä niin kyllä ne kaikki kerkeää sitä tahtia myös pestää jos VIITTII TEHDÄ SIITÄ RUTIINIA!
Mie olin kyllä pettyny siihen äitiin että antanu pyykin kertyä.

Ja siis lapsiakin nuin paljon niin jokaiselle jos antaa vaikka yhen roskapussin niin siitähän tulee jo 9pussillista ja kämpästä heti roimasti siistimpi...
vaikka mekin pestään pyykkiä kerran viikossa ( kahdessa isossa koneessa pykituvalla) niin ei me saada silti kuin noin 4 koneellista, jos ei ole pesussa harrastusvaatteet.
Meillä ei vaihdeta päällysvaatteita kuten paitoja tai farkkuja kui kerran viikossa, joseivä ole likaiset. vain alusvateet vaihdetaan päivittäin. Siskis meillä on aina gollegepaitojen alla aluspaita. Meidän lapset eiväthaise ku käyvät päivittäin pesulla ja alusvaatteet on puhtaat
Hei mutta sähän olet hellalettas!!!

 
Oli pakko katsoa nettitv:stä uudestaan, koska tuon perheen koti oli päässyt niin hirveään kuntoon, ettei mitään rajaa. Ei voi käsittää, kuka äiti ja isä haluaa lapsiaan kasvattaa tuollaisessa sikolätissä. Kiva varmaan lastenkin juoksennella varpasilleen tai laittaa vauva lattialle.
 

Yhteistyössä