Sillä ja hemmetin siisti

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.
Mie en nähny tietokonetta ko. ohjelmassa, vai oliko pyykkikasan alla?

Mutta juu, kaikki Suomen äidit ovat palstalaisia. :D En kyllä usko, että kukaan palstalainen (ainakaan mustana kirjoittava) viittis ko. ohjelmaan mennä mukaan. Sais kuulla siitä vuosikausia.
 
Beep
Oikeesti? :LOL:

Mä oksensin vaan virtuaalisesti!

Mut hei oikeesti, niin yöks... Miten voi kävellä sukilla kun tarttuu joka askeleella kiinni lattiaan? :x

Mitenköhän sitä pyykkiä ei saa pestyä vaan kertyy tollaset vuoret? Siis tän siivousurakankin jälkeen oli edelleen aikamoinen määrä pyykkiä...
 
Lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.

Se kämppä oli sotkettu ja liattu tarkoituksella ohjelmaa varten

 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Oikeesti? :LOL:

Mä oksensin vaan virtuaalisesti!

Mut hei oikeesti, niin yöks... Miten voi kävellä sukilla kun tarttuu joka askeleella kiinni lattiaan? :x

Mitenköhän sitä pyykkiä ei saa pestyä vaan kertyy tollaset vuoret? Siis tän siivousurakankin jälkeen oli edelleen aikamoinen määrä pyykkiä...
Miten ne olisivat ehtineet pyykätäkin vielä sen siivoamisen lomassa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.
Mie en nähny tietokonetta ko. ohjelmassa, vai oliko pyykkikasan alla?

Mutta juu, kaikki Suomen äidit ovat palstalaisia. :D En kyllä usko, että kukaan palstalainen (ainakaan mustana kirjoittava) viittis ko. ohjelmaan mennä mukaan. Sais kuulla siitä vuosikausia.
Ehen mä sanonut, että kaikki on, mutta toi on ihan saletisti - usko pois vaan.

Ja on nää akat täällä muutakin tehny, juur joku oli Seiskassaki :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Oikeesti? :LOL:

Mä oksensin vaan virtuaalisesti!

Mut hei oikeesti, niin yöks... Miten voi kävellä sukilla kun tarttuu joka askeleella kiinni lattiaan? :x

Mitenköhän sitä pyykkiä ei saa pestyä vaan kertyy tollaset vuoret? Siis tän siivousurakankin jälkeen oli edelleen aikamoinen määrä pyykkiä...
Joo, ihan oikeesti. Se ensimmäinen makkara lähikuvattuna sai sen aikaan, voi tauti! :x No toki se oli taitavasti editoitu ja silleen, mutta... eäääähh :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lucifer:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.

Se kämppä oli sotkettu ja liattu tarkoituksella ohjelmaa varten
No toivoa sopii! (jotenkin mua ihmetyttää, kun se oikeesti näytti tosi pinttyneeltä se paska...)
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
En jaksa käsittää, miksei sitä kuivausrumpua käyttänyt? :eek: Kutistaa vaatteet... joopa joo.
Täytyy sanoo et vaatetta siinä perheessä ainakin oli jos oli kaksi vuotta oltu pesemättä + viikkaamatta pyykkiä kaappeihin ja silti kaikilla oli vaatteet päällä
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lucifer:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.

Se kämppä oli sotkettu ja liattu tarkoituksella ohjelmaa varten
No toivoa sopii! (jotenkin mua ihmetyttää, kun se oikeesti näytti tosi pinttyneeltä se paska...)
Jos kämpää oli tarkoituksella sotkettu niin kuka täysjärkinen haluaa nolata itsensä sellaisen sikolätin asujana? Jos oikeasti on siistä. Vai maksetaanko siitä hyvin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lucifer:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä OKSENSIN kun katsoin sitä. No, oon muutenkin ollut koko odotusajan melko pahoinvoiva, mutta silti... Ei tommosta olekaan.

Ja saletisti tää äiti on 2+ -mamitsu, ei vaan voi olla olematta.

Se kämppä oli sotkettu ja liattu tarkoituksella ohjelmaa varten
No toivoa sopii! (jotenkin mua ihmetyttää, kun se oikeesti näytti tosi pinttyneeltä se paska...)
Jos kämpää oli tarkoituksella sotkettu niin kuka täysjärkinen haluaa nolata itsensä sellaisen sikolätin asujana? Jos oikeasti on siistä. Vai maksetaanko siitä hyvin?
No niinpä, tai ees kykenee päästämään oman kotinsa semmoseksi... Vaikka mä kyllä tosiaan TOIVON, että se oli järjestetty homma.

Miettikääs, että paljonko ne lapset saavat kuulla kavereiltaan tästä hommasta. Tai monenko koulukaverin vanhemman tekee edes mieli päästää omat lapsensa enää kylään noille...?

:|
 
oliko heillä kahdeksan lasta ja masussa tulossa lisää?

Mulle tuli heti mieleen et on palstamamma joka ei ennätä siivoamaan kun palstailee päivät pitkät. Odotinkin et näkyis keittiön tai olohuoneen nurkassa tietokone jossa palsta auki :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
oliko heillä kahdeksan lasta ja masussa tulossa lisää?

Mulle tuli heti mieleen et on palstamamma joka ei ennätä siivoamaan kun palstailee päivät pitkät. Odotinkin et näkyis keittiön tai olohuoneen nurkassa tietokone jossa palsta auki :saint:
Samaa mietin :saint:
 

Yhteistyössä