Siljalla matkustaneita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka kerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille on tärkeää että hytiin mahtuu muutenkin kuin juuri ja juuri nukkumaan,
kuin kääntymää yksitellen,
wc tilaankin pitää mennä peruuttamalla.
Me ollaan niitä vanhempia jotka meilellään maksaa matkasta hiukan enemmän jotta saamme lapset nukkumaan ja itse voimme sitten hetken hengähtää (hytissä) ja viettää aikuisten laatuaikaa ;)
(katsomalla vaikka sitä telkkaria ja nauttien kauniista merimaisemasta)
Meillä kun lapset ei rieuku yötämyöten diskoissa,
joten kyllä sitä aikaa tulee hytissä jonkin verran vietettyä.

Mutta näitähän on laiva pullollaan että lapset hytiin ja vanhemmat joraamaan ;)

Kyllähän tämä tavallaan harmittaa että ei lomaa nyt laivalomana saatu mutta myöhemmin sitten valitussa hyttiluokassa :)
Sen kerran kun me laivaloma otetaan me halutaan panostaa siihen eikä ottaa kaikista pienintä minkä halvimmilla saa jotta pääsemme kehumaan kuinka olimme laivalla.

Jännä miten tämäkin saa suurimman osan palstamammoista nostamaan hiukset pystyyn kun joku oikeasti haluaa panostaa ihan koko lomaan.
Sen takia että suurin osa on sitä mieltä siellä vaan nukutaan ei saa kantaani muuttamaan,
sillä meille se hytti on paljon muutakin kuin kolo jonne mennään nukkumaan.
Me halutaan tilaa ja ollaan siitä valmiita maksamaan,
tarkoittamatta siltikään sitä että me nyt hyttiimme sulkeutuisimme vasta kuin viimeistään klo 20.30-21.00

Kerran olen matkustanut A-luokan hytissä ja se oli todellakin viimeinen kerta, juurikin siksi kun jatkuvasti joku oli tiellä.
En pidä siitä kotonanikaan että minun pitää väistellä ja atsiä tilaa vaan haluan olla tilavasti.

Ja sekö ei oo sillipurkkimaista, kun äiti, isä ja kaksi suht isoa lasta nukkuu yhdessä parivuoteessa? :p

No, kukin tyylillään. Me ei lähdetä laivalle siksi, että saisimme viettää aikaa hytissä. Ja juu, on meillä ollut niitä isompiakin hyttejä, mutta niissäkin käytiin vaan nukkumassa.

?? Sen takia kysyin että onko kukaan ollut tuossa hytissä tuolla laivalla jotta olisin tiennyt mahtuuko sinne mm varavuode,
me emme ole menossa kaikki 4 samaan sänkyyn nukkumaan.
Mutta ei, täällähän tartutaan heti siihen että kyllä nyt A-luokkaan pitää mennä kun 4 matkustajaakin on ja kaikki muutkin palstamammat matkustaa tuossa luokassa ja näin ollen kukaan muukaan ei saa mennä muuhun luokkaan.

[QUOTE="a.p";26853868]kaikki ei halua matkata pienessä A luokan hytissä. tämä oli joku no en nyt muista mutta turun laivoista kyse ja astetta 'parempi' kuin family (Joka muuten täysi tuolla lähdöllä) ja ennen familyä oli se A luokka.[/QUOTE]

Family-hyttiin tarvitaan 5 henkilöä, lapsia tulee olla min 3kpl. 4 henkilöä mahtuu hyvin tavalliseen hyttiin.

Meitä on moneen junaan. :D

Itselleni lomaan panostaminen ja ruotsinristeily on mahdoton yhtälö samassa lauseessa, siksi itse sitä ihmettelin.
Sinne mennään silloin kun panostetaan vain hiukan lomaan.

Vastaukset kertoo enenmmän kuin uskottekaan ;)
Palstalla suurin osa on yh mammoja vuokralla asuvia työttömiä tai muuten vaan syrjäytyneitä, joten
hus pois
paremmanluokan ihminen joka maksat nämä ylellisyytesi itse etkä tarvitse tukilomia tai muitakaan yhteiskunnan tarjoamia tukia.

Minusta nuo nykyiset ruotsinlaivat ovat ajastaan jäljessä! Jopa Executive Suite näyttäisi laivan sivujen perusteella olevan nykyhintatasolla ihan tavisten saavutettavissa milloin vain, kunhan ei kovin ahkerasti matkusta, joten miksi on vain tarjolla pikkukoppia pikkukopin perään?

Nopeasti parempia laivoja Itämerelle!

En ole matkustanut lasten kanssa laivalla kertaakaan. Ei vaan ole tarjolla sellaista matkaa, jonka haluaisi tehdä.

[QUOTE="vieras";26854543]Asutteko te lentoasemalla? Kävelettekö te Arlandasta Tukholmaan?[/QUOTE]

Bussimatka ei paljoa maksa ja aikaa ei mene kymmeniä tunteja jo parhaat päivänsä nähneellä laivalla. Minulle ei noilla laivoilla ole mitään.

Tuo on varmaan joku tarjoushinta. Mutta normaalihinta jossain perushytissä on Tukholman risteilyllä useampi satanen. Sillä summalla saa jo lentoliput Tukholmaan ja hotellin, joka on paljon tasokkaampi kuin hytti.

On joo tarjoushinta. Mutta ei se nyt ihan älyttömiä normaalistikaan maksa. Ollaan lähdössä sunnuntaina Tukholmaan 2 yöksi 4 tähden hotelliin eikä sekään maksa kun 350€ meidän 3h perheeltä, sisältäen laivamatkat B ja BL4 hytissä.

Yhteistyössä