Meille on tärkeää että hytiin mahtuu muutenkin kuin juuri ja juuri nukkumaan,
kuin kääntymää yksitellen,
wc tilaankin pitää mennä peruuttamalla.
Me ollaan niitä vanhempia jotka meilellään maksaa matkasta hiukan enemmän jotta saamme lapset nukkumaan ja itse voimme sitten hetken hengähtää (hytissä) ja viettää aikuisten laatuaikaa

(katsomalla vaikka sitä telkkaria ja nauttien kauniista merimaisemasta)
Meillä kun lapset ei rieuku yötämyöten diskoissa,
joten kyllä sitä aikaa tulee hytissä jonkin verran vietettyä.
Mutta näitähän on laiva pullollaan että lapset hytiin ja vanhemmat joraamaan
Kyllähän tämä tavallaan harmittaa että ei lomaa nyt laivalomana saatu mutta myöhemmin sitten valitussa hyttiluokassa

Sen kerran kun me laivaloma otetaan me halutaan panostaa siihen eikä ottaa kaikista pienintä minkä halvimmilla saa jotta pääsemme kehumaan kuinka olimme laivalla.
Jännä miten tämäkin saa suurimman osan palstamammoista nostamaan hiukset pystyyn kun joku oikeasti haluaa panostaa ihan koko lomaan.
Sen takia että suurin osa on sitä mieltä siellä vaan nukutaan ei saa kantaani muuttamaan,
sillä meille se hytti on paljon muutakin kuin kolo jonne mennään nukkumaan.
Me halutaan tilaa ja ollaan siitä valmiita maksamaan,
tarkoittamatta siltikään sitä että me nyt hyttiimme sulkeutuisimme vasta kuin viimeistään klo 20.30-21.00
Kerran olen matkustanut A-luokan hytissä ja se oli todellakin viimeinen kerta, juurikin siksi kun jatkuvasti joku oli tiellä.
En pidä siitä kotonanikaan että minun pitää väistellä ja atsiä tilaa vaan haluan olla tilavasti.