silikonitissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

raksmaitaks

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
1 783
1
36
Niin eilen Martina kommentoi että n. 50%:lla naisista on silarit. Enpä tiedä tarkoittiko hän yleismaailmallisesti, vaiko meillä Suomessa.

Mä en tunne ainoatakaan ihmistä, jolla olis silikonit. En ole edes sellaisia koskaan livenä nähnyt.

Siis kysymys kuuluu: Onko sulla silikonit, tai onko jollain ystävälläsi silarit?

Ne sen jutut on kyllä niin koomisia!! Mihin lie väitteensä perustaneen, mutta ei ihan totta tosiaan ole tuo "tilastotieto" ;) ...

En tunne itsekään yhtiäkään silikonitissejä ja itsellänikään semmoisia ei ole. Tais sitä Martinan miestäkin hieman hymyilyttää, kun siltä kysyttiin mielipidettä tähän 50%:iin... Ehkä Martina puhui jostain salarakas/malli/juontaja-piireistä...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla ei ole, mut tunnen yhen naisen, jolla on..
Tunnen myös n. 30 naista, joilla ei ole..

Aika hyvällä prosentilla mennään. :D

Mulla ei todellakaan ole (ei ole epäilystäkään, kuivat rusinat) enkä tunne ketään jolla olisi.

silareista tuli mieleen.. se tosi "luonnottoman" näkönen nainen, se Dollsien tanssiryhmän vetäjä vai mikä ryhmä nyt olikaan..
Niin sillä on silikonit - oli saanu miehiltä kommentteja uran aikana että isommat tisut sillä vois olla - no tottahan hän sitten ne silikonit hankki, kuulemma itsensä tähden eikä siihen muut vaikuttaneet..
olikohan uusimmassa Trendissä tämä haastattelu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
silareista tuli mieleen.. se tosi "luonnottoman" näkönen nainen, se Dollsien tanssiryhmän vetäjä vai mikä ryhmä nyt olikaan..
Niin sillä on silikonit - oli saanu miehiltä kommentteja uran aikana että isommat tisut sillä vois olla - no tottahan hän sitten ne silikonit hankki, kuulemma itsensä tähden eikä siihen muut vaikuttaneet..
olikohan uusimmassa Trendissä tämä haastattelu ;)

:laugh: ot,mä niin inhoan sitä sen kirkkaan vaaleanpunaista huulipunaa..aina samaa :x

Mua nauratti kun Vappu kysyi suoraan Martinalta että "Oletko tosissasi väittämäsi kanssa" :D . Ja Martina vaan että läheltä tuo liippaa. Mutta kyllähän se mieskin sanoi että ovat ne nykyisin aika yleisiä.

Mutta julkimoilla ja näillä wannabe-julkuilla on kyllä aika monella. Heti tulee kotimaisistakin mieleen:

- Lola
- Susanna Penttilä
- Hannele Lauri
- Helena Lindgren
- MartinaMarikaAnne-Mari yms. kumppanit
- Sanna Suutari ja kumppanit
- Jenni jotain (se olvityttö)
- Mä veikkaan myös vahvasti että Karita Tuomola kuuluu tähän joukkoon

Tuleeko muille muita mieleen?

Hei ja se viime vuonna missikilpailuissa ollut....se kun meni sen mäkihyppyvalmentajan kanssa naimisiin just...äh, ei muista nimeä.

ja ylipäätään tuolla mallimaailmassa, kun katsoo lehtiä, ihan siis suomalaisilla paranneltuja rintoja löytyy, ehkpä M juuri heitä tarkoitti, mutta silti tuo 50% on liioiteltua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Marika:
ja ylipäätään tuolla mallimaailmassa, kun katsoo lehtiä, ihan siis suomalaisilla paranneltuja rintoja löytyy, ehkpä M juuri heitä tarkoitti, mutta silti tuo 50% on liioiteltua :)

samaa mietin,jospa hän ei tiedä ottä on meitä ihan tavallisiakin tallaajia :D julkkiksista varmaankin repäs tuon 50%.