Silikonitissit

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Kiitos tähänastisista vastauksista. Jokaisella mielipiteensä. Ite kuitenkin kärsin näistä rusinarinnoista, siiis todellakin ne on kuin 80-vuotiaalla... En todellakaan aijo laitattaa mitään meloneita vaan sellaiset tavallisen kokoiset c-kupit, kunhan ovat kiinteät ja kauniit. lisää kommenttaja ja jos jollakin on niin kokemuksia leikkauksista ym.
 
Nainen
Ei kannata laittaa silikoneja, ei kenelläkään voi niin rumat olla, että olisivat sen arvoiset. Tai , no nämä on niitä mielipideasioita, joista ei kannattaisi kiistellä, mutta mutta...

Minä ainakin olen hyvin tyytyväinen omiini, vaikka muutaman lapsen olen imettänytkin. Ja nyt raskaana ollessa tisut on oikein pyöreät ja mies ihan hulluna niihin.
 
täällä toinen joka tyytymätön rintavarustukseensa. Tänään juuri tilasin ajan konsultaatio käynnille vähän kyllä jännittää. On aika ristiriitaisia tuntemuksia. Mitäs jos rinnat eivä olekkaan sitten sellaiset kun on mielessään kuvitellut ynm.
 
Kokemusta on
Minä laitatin 4 vuotta sitten Tampereella. Kärpäslätkät muuttui kauniiksi ja hyvinkin normaalin näköisiksi/tuntuisiksi rinnoiksi. Kuppikoko on nyt C ja se sopii mulle kuin nakutettu, kun en ole muutenkaan tikkulaiha.
Kyllähän tuo päätös mietitytti pitkään, toimenpide jännitti, ja mietti onko se kaiken rahan ja kivun arvoista... Mutta en ole yhtään jälkeenpäin katunut. Maksoi 6000e, kun kohta sitä joku kuitenkin kysyy... Mut en halunnut lähteä mihinkään Viron halpaklinikoille. Ja jos olisin laittanut saman rahan vaikka auton vaihtoon, ei kukaan ihmettelisi miten raaskin. Nää kestää lopun elämääni, uusintaleikkauksia ei tarvita jos kaikki on ok, ja mulla ei ole ainakaan ilmennyt mitään vaivaa.
Yhden yön olin sairaalassa. Kivut oli eka päivinä kovat, mutta sain kunnon lääkkeet ja parin-kolmen viikon kuluttua sai jo hyvin nosteltua kaikkea painavaa ja elettyä täysin normaalisti.
Kukaan tuttavani/sukulaiseni ei tiedä mun silikoneista, enkä aio koskaan kertoa. Ero vaatteet päällä ei ole siis kovin suuri, kun aiemmin niiden kärpäslätkien kanssa käytin geeliliivejä ym. toppauksia. Ja nyt pidän ihan tavallisia ohuita liivejä. Enkä mitenkään "esittele" rintavarustustani, kunhan elän ihan normaalisti... Itsetuntoni on parempi, oloni naisellisempi ja oon tyytyväisempi. Mulle oli siis ihan hyvä ratkaisu, mut en lähde suosittelemaan. Jokaisen on tehtävä oma päätös. :)
 
jussi
Ei ole silikonit minun makuuni, Silikonirinnat ovat amerikan maan tuomaa "keinotekoista" onnea.
Allekirjoittanut tykkää enemmän vaimonsa kolmet imetykset "kärsineistä rusinoista" kun muovikuulista, joita olen kerran kokeillut(sinkkuaikoina).


tämän olen sanonut myös vaimolle kun haikaili silikonien perään.


www.silikonitieto.net

katsokaapa tuolta
 
Nainen

Aloittaja täällä!!
Kiitos taas kommenteista jotka kaikki asiallisia!
Muruska: Itse olen menossa konsultaatioon perjantaina, jännittää jo sekin!
Jussi: Olet mies paikallaan, vaimosi on onnekas. Omani sanoi että saan itse tehdä oman päätökseni asiasta, hänellä ei kuulemma kuitenkaan ole mitään asiaan vastaankaan jos laitatan... ja silikonitietosivut olen selannut monta kertaa, kaikki kauhukuvat on nähty.
Sinä jolla jo asiasta kokemusta, olen myös muilta joilla on silikonit kuullut etteivät ole koskaan katuneet laitattamista. Ja juuri tuo että sellaiset normaalit tissit ei mitään esittelyvarustusta... Olen kuitenkin ihan tavis vaan.
 
Tylsistynyt
Moiks. Pitkästä aikaa.

Aihe on kiinnostava, mietin itsekin laitattamista. Lukasin nuo jutut läpi ja huomasin, että Tampereella itselleen silikonit laitattanut kertoi että niitä ei tarvitse uudelleen operoida.. ite oon kuullu ilman parempaa tietoa, että ne silikonit pitäisi uusia noin 3-5 vuoden välein. Mistähän moinen tieto mulle on tullutkaan... mutta kertokaa lisää!

Minä meinasin kans seuraavasti asuntolainasta tai jostain rahasta nipistää silikonien hinnan... säälittävää monesta, mutta ei minusta. Minäkin pidän topattuja ja geeliliivejä ja ne on raivostuttavan hiostavia. Omat ei ole edes a-kupin kokoiset, toivoisin edes täyttä a:ta tai sit b:tä. En siis mitään pamelaandersoneja tai muuta sellaista.

Kertokaa niistä konsultaatioista!
 
minä nn
Samoin minä aion latatuttaa silikonit,mutta ihan tavalliset.
En itse pidä näistä roikkuvista nahkapusseista, ryppyisistä
siwan kasseista.

Jos joku sellaisista pitää , siitä vaan , itse en .Teen kohennuksen
itseni takia, sillä kärsin näistä.

 
Nainen

Aloittaja täällä jälleen! Hyvä olen saanut asiasta hieman keskusteluakin aikaiseksi... Yleinen asennehan on kielteinen jonka myös ymmärrän, vielä muutama vuosi sitten itsekin varmaan olisin ollut vastaan. Mutta tämänkin asian yleistyessä ja omien rintojen tässä vuosien saatossa vaan maata kohti mennessä mielipiteeni on vaihtunut ja nyt kun siihen on tilaisuus niin kauan harkittuani ja kaikkia asioita puntaroituani päätin tehdä sen. Konsultaatiossa käydään läpi kaikki asiaan kuuluvat jutut, riskit, leikkaus jälkihoito ym.ym.
Voin kertoa siitä lähemmin kun olen käynyt siellä.
Kuitenkin tämä on sellainen asia etten kerro tästä mieheni lisäksi kuin yhdelle ystävälle joka ymmärtää tämän asian. En halua olla täällä pienellä paikkakunnalla mikään puheenaihe, en aijo riskeerata asiaa kertomalla kaikille. Mukava myös huomata etten ole yksin tyytymätön tämänhetkiseen olemukseen ja myös rohkeutta korjata asia!
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 17:13 Nainen kirjoitti:
Mukava myös huomata etten ole yksin tyytymätön tämänhetkiseen olemukseen ja myös rohkeutta korjata asia!
Jotenki kaikesta huolimatta mua vähän vaivaa tää liian asiallinen keskustelu mitä tästä on käyty.. :D joten...

Laitas hei kuule mulle yksityisviestiä ni vaihdetaan s-postiosotteita ja sitte laitat kuvan niistä tisseistäs mulle ni annan arvion tarviiko niillle tehdä mitää!
:p :D :D :ashamed: :snotty: :whistle:

 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 19:04 Dude-76 kirjoitti:
Jotenki kaikesta huolimatta mua vähän vaivaa tää liian asiallinen keskustelu mitä tästä on käyty.. :D joten...

Laitas hei kuule mulle yksityisviestiä ni vaihdetaan s-postiosotteita ja sitte laitat kuvan niistä tisseistäs mulle ni annan arvion tarviiko niillle tehdä mitää!
:p :D :D :ashamed: :snotty: :whistle:
Pitäisiköhän minunkin panna kuva tulemaan?Kun minun mielestäni nämä riippuvat ovat rumat. :whistle:
 
Nainen

Huomenta!
Ap täällä. Joo, asiallista on ollu keskustelu =) Hei Dude-76, saataisin muuten vaik laittaa kuvan niistä mutta pelkään et järkytyt ja saat kauheita traumoja :LOL: Usko pois, kamalat mitkä kamalat...
Mutta ne kun saan kuntoon niin sitte mä aijon kyllä stripata mun miehen pyörryksiin... No niin eipä ole enää asiallista keskustelua!!!!
Mutta saa laittaa lisää niitä mielipiteitä ja kommenteja ihan asialinjalla....
 
Fifian
Moi! Oon kans miettiny jo monta vuotta silikonien laittoa mutten ole miettimistä pitemmälle uskaltanu mennä.. ainakaan vielä. Meitsin rinnat oli ihan yhtä pienet jo ennen raskautta ja ne on häiriöksi mulle itelle. Meinaan että vaikka mieheni on nähnyt mut monesti ilman vaatteita, häpeän olla alasti enkä anna oikeen koskeakkaan rintoihini. Ei mun mies ole kuitenkaan koskaan sanonut että jotaki pitäis olla enempi. Enkä minäkään oo mikään tikkulaiha muuten, niin olis kiva jos olis ees se vähä niitä rintoja että näyttäis vähän sopusuhtaisemmalta... Ja koskaan kesällä en ole bikinejä käyttäny kun ei ole sen yläosan alle mitään täytettä... :D Jospa keräis rohkeutta (ja rahaa) että sais olla tyytyväisempi omaan itteensä.. katoin myös ne kaikki kauhukuvat...huh huh :eek:
 
Nainen

Heips!
Muruska, olet siis jo käynyt siellä konsultaatiossa...
Mulla on ens pe mutta leikkaus toteutuu vasta ens tammikuussa koska meillä on tässä isoja projekteja kesken, en millään ennätä sinne ennemmin.
Jos jotenkin vois olla yhteyksissä, vaik tällä palstal niin mielelläni kuulisin sun leikkauksesta ja toipumisesta. Onnea matkaan! :hug:
 
Ihan Pakko
Mielestäni se on vähän niikuin laittaisi Ladaan jalopuu ratin, ei kyyti siitään parane.

Mutta tietty kukin taaplaa tyylillään ja tekee niiku ittestään tuntuu hyvältä. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 16:54 Nainen kirjoitti:
Heips!
Muruska, olet siis jo käynyt siellä konsultaatiossa...
Mulla on ens pe mutta leikkaus toteutuu vasta ens tammikuussa koska meillä on tässä isoja projekteja kesken, en millään ennätä sinne ennemmin.
Jos jotenkin vois olla yhteyksissä, vaik tällä palstal niin mielelläni kuulisin sun leikkauksesta ja toipumisesta. Onnea matkaan! :hug:
käyppä rekisteröitymässä niin voidaan laittaa yksityisviestiä.
 

Yhteistyössä