Silikonitissit

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen2
Paljonko maksaa silikonien laitto Suomessa kaikkine konsultaatioineen? Mua kiinnostais myös kohentaa omaa olemusta mutta tahtoisin tietää paljonko pitää säästää/lainata? Olen kuullut että jopa 8000 euroa? Onkohan sen arvoista?? :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 19:16 Nainen2 kirjoitti:
Paljonko maksaa silikonien laitto Suomessa kaikkine konsultaatioineen? Mua kiinnostais myös kohentaa omaa olemusta mutta tahtoisin tietää paljonko pitää säästää/lainata? Olen kuullut että jopa 8000 euroa? Onkohan sen arvoista?? :\|

varmaan jotain tota luokkaa se on. Itse menen tallinnaan laitattamaan konsultaatiot oli ilmaisia. ja koko paketti matkoineen leikkauksinenn, implantteineen ynm tulee maksamaan vähän päälle 3000.
Ja ihan hyvältä paikalta vaikuttaa. Jos jotain mutkia matkaan tulee voi ottaa yhteyttä suomen kuluttajansuojavirastoon. Onsiis suomalainen yritys.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 19:16 Nainen2 kirjoitti:
Paljonko maksaa silikonien laitto Suomessa kaikkine konsultaatioineen? Mua kiinnostais myös kohentaa omaa olemusta mutta tahtoisin tietää paljonko pitää säästää/lainata? Olen kuullut että jopa 8000 euroa? Onkohan sen arvoista?? :\|
Herratun aika, onpas kallista. Itse olen kyllä suunnitellut päinvastaista, eli pienennystä. Pitääpä vähän tarkistella hintoja. Miksi mulla on sellainen mielikuva, että markka aikana olis maksanut 10 000.
 
murheellinen
Tämä aihe tuli kuin tilauksesta. Olen kahden lapsen äiti ja entiset tissit oli kokoa D75, mutta nyt ne ovat todellakin pienemmät, C75. Ei siinä mitään jos ne olisivat vaikka A kuppia ja olisivat pyöreät, mutta kun ne ovat kuin paistetut kananmunat. En tiennyt raskaaksi tullessani, että rinnat voisivat todellakin muuttua niin paljon. Nuorena ollessani ajattelin että itsestäni ei tulisi koskaan "vanhan näköistä", ja tämä koski myös tissejä. No nyt olen siinä tiilanteessa että veltot tissini ahdistavat minua, ja se vaikuttaa koko parisuhteeseen. Mies luultavasti pitäisi pyöreistä rinnoista, ja luulen että hän kuvittelee minut sellaisksi rakastellessamme.
Olen kropaltani muuten suht normaali, en ylipainoinen, ja hiukset ovat kivasti laitetut. Huolittelen kulmakarvat ja poistan karvoitusta myös alapäästä. Kontroloin itseäni, käyn jumpassa jne.
Kuitenkin yllätin mieheni katselemasta jotain seksikuvia netistä aamuyöllä, kun hän oli tullut töistä. En antanut hänen huomata, että huomasin mitä tietsikasta näkyi. Menin vain vessaan enkä ollut huomaavinani hänen sivujaan. Kyllähän minä näin ne muodokkaat tissit!
Tuntuu kuin minua olisi petetty.
En enää koskaan arvostele naisia jotka ovat käyneet jossain kauneusleikkauksessa, tai otattaneet silikonit. Nykyajan seksistyneessä ja ulkomuotoon tuijottavassa yhteiskunnassa on melkein pakko olla hyvän näköinen. Täytyy olla todella vahva ihminen ja hyvä itsetunto, että voi kantaa ylpeydellä rumat rinnat. Ja olla vielä tiedostaa tosiasian, että mies jota rakastaa, katselee toisten naisten rintoja netissä.

Minä vain, surullinen. Ottakaa kantaa.
 
Minäkin haluaisin silikonitissit JOS ne näyttäisi aidolta. Mutta kun ei näytä. Ne ei liiku samalla tavalla kuin tavalliset, eivätkä ole yhtä pehmeät. Ne on aina samanmuotoiset pallot eikä esim sellällään maatessa laskeudu yhtään. Tutullani on silikonitissit ja hän on itse niihin tyytyväinen. Makunsa kullakin. Kyllähän ne vaatteet päällä näyttää ihan hienoilta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 17:08 Tianna kirjoitti:
Minäkin haluaisin silikonitissit JOS ne näyttäisi aidolta. Mutta kun ei näytä. Ne ei liiku samalla tavalla kuin tavalliset, eivätkä ole yhtä pehmeät. Ne on aina samanmuotoiset pallot eikä esim sellällään maatessa laskeudu yhtään. Tutullani on silikonitissit ja hän on itse niihin tyytyväinen. Makunsa kullakin. Kyllähän ne vaatteet päällä näyttää ihan hienoilta.
Samaa miehenikin sanoi. Mutta siihen, josko minä tekisin pienennysleikkauksen, ei ole kyllä sanonu vielä juuta eikä jaata. Itseäni lähinnä mietityttää, että mistäs rahat, kun noita muitakin menoreikiä olis vaikka kuinka paljon.
 

Aloittaja täällä huomenta!

Kommentoisin ensin TIANNAN kirjoitusta. Silikonit eivät enää nykyään ole "aina samanlaiset pallot" vaan niitä saa nykyään myös ns. pisara muodolla joka on luonnollisen näköinen. Eli normaalinnäköisiksi ne saa, en minäkään mitään palloja halua.
Sinulle SURULLINEN: Miehet katselee aina tissejä olkoon omalla millaiset hyvänsä. Silti ne aviomiehet yleensä rakastaa niitä omia vaimoja kun se elämä on kuitenkin paljon enemmän kuin ne tissit. Minä ainakin annan omani katsella kauniita naisia ihan rauhassa, katselen itsekin hyvännäköisiä miehiä sekä naisiakin. Tiedän sen rakastavan minua ihan yli kaiken on sanonutkin että ihan on mukava katsella, mutta mua ei vaihtais mihinkään. Tämä mun tissinkunnostus on ihan mun omasta tahdosta ja halusta joka on ollu jo ennen kuin nykyiseni tapasinkaan...
 
Ei se lopu siihen
Ap, ja kaikki muut naiset, minä luulen että vika on sinulla päässä. Ei se parane silikoneilla, seuraavaksi löydät jonkun muun puutteen itsessäsi.

Vaikka totuus on se, että et pysty hyväksymään itseäsi. Et anna itsellesi lupaa olla seksikäs, olit sitten millainen tahansa.

Ja tämä puute päässäsi todellakin on se syy miksi et sitten ole seksikäs.

 
Nainen

Ap täällä!
Kuule minä olen omasta mielestäni samoin kun mieheni mielestä oikein seksikäs. En pyri täydellisyyteen, koska en, niinkuin ei kukaan sellaiseksi voi tulla. Tämä on vain sellainen pieni parannus, jonka itselleni suon , nyt kun se on mahdollista.
 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2006 klo 10:38 Ei se lopu siihen kirjoitti:
Ap, ja kaikki muut naiset, minä luulen että vika on sinulla päässä. Ei se parane silikoneilla, seuraavaksi löydät jonkun muun puutteen itsessäsi.

Vaikka totuus on se, että et pysty hyväksymään itseäsi. Et anna itsellesi lupaa olla seksikäs, olit sitten millainen tahansa.

Ja tämä puute päässäsi todellakin on se syy miksi et sitten ole seksikäs.
Minulla on nyt E kuppi jonka haluaisin C kupiksi.Ja riippuvat kiinteäksi.Olisi mulla muutakin korjattavaa.Esim. raskaat silmäluomet. :whistle:
 
Samantha
Ymmärrän kyllä että hyvin pienet rinnat voivat olla ongelma, mutta niin ovat isotkin. Itselläni h-kuppi ja kahden lapsen jälkeen saan nyt pienennysleikkauksen yliopistollisessa keskussairaalassa terveyssyistä!

Kannattaa miettiä aina muitakin fysiologisia muutoksia kuin pelkkä rintojen koon suurentuminen. Normaali kuppikoossa AA-D ihan ok. Mut mitä useimmat pienirintaiset eivät tule ajatelleeksi on mm. hartia/niskasärky, selkäsäryt, ryhtiongelmat, ulkonäölliset ongelmat, alusvaatteiden ja vaatteiden vaikea saatavuus ym.

Itse joudun käymään vähintään 2-3 kertaa vuodessa n.15 kerran fysikaalisen tai hieronnan läpi rintojeni takia, selkä- ja hartia säryt on kauheet.Alusvaatteisen ym. hankinta on todellista metsästystä.

Eikä miesten kiinnostus oikesti ole kiinni rintojen koosta. Oma mies tykkää, mut kun on nähnyt kärsimykset sivusta niin antaa mieluummin pienentää rutkasti kun katselee kärsimystä.

Ap:lle: Mut onnee leikkaukseen jos sen tien oot valinnu, toivottavasti kaikki menee hyvin ja oot tyytyväinen! Kannattaa kuitenkin aina kuunnella omaa ääntänsä, sinä sen päätöksen teet ja elät sen kanssa! Tsemppiä! :heart:
 
Nainen

Samanthalle: Kiitos paljon! Kyllä tiedän noi isojen rintojen vaivat, on yksi sukulainen joka on käynyt pienennysleikkauksessa...
Itsellä ei ole todellakaan aikomusta liian suuria laitattaa, vaan ihan tavallisen kokoiset. kiitos kaikille kommentoijille!

Ap harmaana
 
Minäkin aion leikkaukseen, laihdutuksen takia ne ovat oikeasti
sen tarpeessa, en myöskään mitää megajuttuja aio, vaan normaalit.
Tämä on minun asiani ja näin teen.

Ystäväni pienennytti LIIAN isot kupit C-D välimuotoon ja siinä samalla
kohotus tms. mikä lie,(jotta ovat nyt oikeassa paikassa ja eivät roiku navan alueella enää)

Ja on ollut tyytyväinen :) nyt.

(Terveyssyistä vielä tuo oli, koska roikkuvat tissit oivat jo liikaa kestää
selälle).

Siis järki kaikessa. Ja on mielestäni jokaisen oma asia ,mitä
tekee. Moralisoijia aina riittää.

Itse korjautan tissini normaaliin muotoon , en viihdy kärpäslätkissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 08:55 niin kirjoitti:
Minäkin aion leikkaukseen, laihdutuksen takia ne ovat oikeasti
sen tarpeessa, en myöskään mitää megajuttuja aio, vaan normaalit.
Tämä on minun asiani ja näin teen.

Ystäväni pienennytti LIIAN isot kupit C-D välimuotoon ja siinä samalla
kohotus tms. mikä lie,(jotta ovat nyt oikeassa paikassa ja eivät roiku navan alueella enää)

Ja on ollut tyytyväinen :) nyt.

(Terveyssyistä vielä tuo oli, koska roikkuvat tissit oivat jo liikaa kestää
selälle).

Siis järki kaikessa. Ja on mielestäni jokaisen oma asia ,mitä
tekee. Moralisoijia aina riittää.

Itse korjautan tissini normaaliin muotoon , en viihdy kärpäslätkissä.
jatkoa vielä,
ystäväni tissit parannuksen jälkeen ovat normaalin näköiset ja
tuntuiset, ei mitkään kovat pallot. :)
 
Kokemusta on
Sama kirjoittaja kuin eka sivulla...
Halusin vaan lisätä, että mullakin rinnat tuntuu käteen ihan hyvältä, siis se implanttihan on rintalihaksen alla, ja siinä päällä on omaa pehmeää rasvakudosta ym. mistä ne "aidot" rinnat nyt sitten koostuukin... Kaikkea muuta ovat kuin pallot! Se on totta, että makuuasennossa rinnat on hieman kohommalla kuin muuten olisi, mutta mikäs ongelma se nyt sitten on? Tuo käsitys palloista juontaa juurensa varmaan siitä, jos ajattelee että silikonit on aina samaa kaliiberia kuin Pamela Anderssonilla!
 
Vieras 2
Hei.


Mukava että jossakin on kerrankin asiallisesta keskustelua aiheesta. Minusta tuntuu pahalta, kun rintojen suurentamista pidetään yleisesti ihmisten keskuudessa jotenkin kauhean vääränä, tuomittavana tekona ja suurennuttajaa tyhmänä, pinnallisena bimbona, joka haluaa vain esitellä rintojaan miehille. :'(

Olen ollut koko ikäni pienirintainen (liivikoko pienempi kuin A 65), lisäksi toinen rintani on vielä huomattavasti pienempi kuin toinen, siis näinollen miltei olematon. Kun joskus haluaisin ostaa kauniita alusvaatteita, kokoja ei yksinkertaisesti löydy.Korseteista tai muusta seksikkäästä en voi unelmoidakaan. Koska olen muutoin äärimmäisen naisellinen luonne, kärsin suunnattomasti muodottomasta vartalostani. Lihottaminen ei ole minun kohdallani auttanut, vaikka olen tarkoituksellisesti lihottanut itseäni useamman kilon, kaikki rasva on uskomattamalla tavalla mennyt kaikkialle muualla kehooni, eivätkä rintani ole kasvaneet lainkaan.


Olemattomat rinnat voivat todella vaikuttaa henkiseen hyvinvointiin, aivan kuin poikkeuksellisen suuret rinnat voivat olla terveyshaitta. Minusta jokaisella on oikeus yrittää parantaa oloaan (henkistä tai fyysistä) jos se ei aiheuta muille ihmisille kärsimystä ja jos toimenpide voi parantaa elämänlaatua. Maksan rinnat omilla ansaitsemillani rahoilla ja koska olen muuten tyytyväinen omaan ulkonäkööni, en usko, että ajautuisin leikkauskierteeseen...



Toivotan kaikille palstalaisille erittäin mukavaa syksyä.:heart:

Ihanaa, että kerrankin oli mahdollista keskustella silikonirinnoista ilman herjaamisia tai muuten epäasiallisia kommentteja. Tänne palstalle voi tulla toistekin. =)
 
Tylsistynyt
Terve!

Hauskaa luettavaa tämä... meitä on todellakin paljon, jotka on tyytymättömiä omaan varustukseen. Mutta hei... miksi aina löytyy niitä, jotka saivartelevat itsetunnosta tms.? Haloo!!!! Tottakai se rintojen koko vaikuttaa itsetuntoon ja vika on ns. korvienvälissä, tietenkin se on. Mutta onko naisen henkinen hyvinvointi sitten jotenkin väärin? Kyllähän rinnat pienentää saa ja terveyssyistä tietenkin, mutta että suurentaa... ei missään nimessä. Siihenhän ei ole terveyssyitä olemassakaan...

No, mutta. Minä menen leikkaukseen jossain vaiheessa, kunhan saan muut asiat kuntoon siis rahallisesti ja lapset tarpeeksi isoiksi, että voin rauhassa toipua. Minä haluan ihan tavalliset a tai b kupit. En niitä suunnattoman suuria, kuten monet saivartelijat yleensä aattelevat. Teen sen itseni takia, on todellakin hankalaa etsiä sopivia alusvaatteita, kun edes se a kuppi ei tule täyteen. Ja kyllä tyköistuvia paitoja on aika vaikee pitää, kun niihin jää aina sellainen tyhjä pussi etuosaan.

Minua ei sinänsä häiritse, jos joku pitää minua bimbona tms. kun haluan "varustaa" itseäni. Minä pärjään kyllä. Ainut mistä haluisin lisää tietoa, on se, että tarviiko leikkausta uusia, mikäli kaikki menee hyvin ja komplikaatioita ei tule? Eli pitääkö nykyaikaisia implantteja vaihtaa joskus?

Toivotan onnea ja voimia kaikille asiaa harkitseville, asian toteuttaville ja asian toteuttaneille!!! Kyllä meillä äideillä on oikeus kohentaa itseämme, me äidit ollaan jo tehty työmme moneen kertaan!
 
juup
inhoan ja häpeäön rintojani jotka ovat nyt 4 lapsen imetyksen jälkeen kuin roikkuvat koiran korvat.. mutta en silti uskaltaisi/haluaisi mitään silikooneja itselleni..
aika on vaan tehnyt tehtävänsä ja mieheni tietää/näkee sen.
sitten vaatteet päällä yritänkin käyttää aina jotain topattuja push up liivejä- no huijaustahan sekin.
jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee. B)
minä pidän rintaliivit päällä- tai sitten pussin päässäni..
 

Yhteistyössä