Nainen
Mitä mieltä miehet, naiset onko jollakin kokemuksia? Itse meinaan laitattaa, kun omat ovat kadonneet imetyksien takia...
Jotenki kaikesta huolimatta mua vähän vaivaa tää liian asiallinen keskustelu mitä tästä on käyty.. joten...Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 17:13 Nainen kirjoitti:Mukava myös huomata etten ole yksin tyytymätön tämänhetkiseen olemukseen ja myös rohkeutta korjata asia!
Pitäisiköhän minunkin panna kuva tulemaan?Kun minun mielestäni nämä riippuvat ovat rumat.Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 19:04 Dude-76 kirjoitti:Jotenki kaikesta huolimatta mua vähän vaivaa tää liian asiallinen keskustelu mitä tästä on käyty.. joten...
Laitas hei kuule mulle yksityisviestiä ni vaihdetaan s-postiosotteita ja sitte laitat kuvan niistä tisseistäs mulle ni annan arvion tarviiko niillle tehdä mitää!
:ashamed: :snotty:
käyppä rekisteröitymässä niin voidaan laittaa yksityisviestiä.Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 16:54 Nainen kirjoitti:Heips!
Muruska, olet siis jo käynyt siellä konsultaatiossa...
Mulla on ens pe mutta leikkaus toteutuu vasta ens tammikuussa koska meillä on tässä isoja projekteja kesken, en millään ennätä sinne ennemmin.
Jos jotenkin vois olla yhteyksissä, vaik tällä palstal niin mielelläni kuulisin sun leikkauksesta ja toipumisesta. Onnea matkaan! :hug: