Meidän vaaveli sai eilen sellasen "kohtauksen", että jotain oli tulossa ylös, mutta poju nieleskeli sen alas sillä seurauksella, että meinasi tukehtua. Kauan haukko henkee ja alkoi sitten itkeä, välillä itki ja välillä kakoi. Aika kauan nyyhkytteli, kun varmaan säikähti niin kovasti pieni. No yöllä alkoi ääni tulla käheäksi ja poju on "limainen", ei mitään limaa tuu ulos tai nenästä, mutta kuulosta siltä, rohisee ja kun itkee tulee nenästä märkää. Kuuluikos tälläiset oireet silent refluksiin? :|
Meillä siis kaksi aiempaa on refluksivaaveja olleet, mutta ajasta jo 5 ja 7 vuotta, että mä oon onnellisesti unohtanu osan oireista...
Niin ja kummallisesti haukkoo välillä henkee, vähän niinku hikka mut ei kuitenkaan. Eli sisäänhengitettäessä, haukkoo välillä.
Onkohan tää nyt kuitenkin jotain flunssaa...
Ja lastenpolille on jo lähete tuosta refluksista, mut se aika tulee sit joskus.
Meillä siis kaksi aiempaa on refluksivaaveja olleet, mutta ajasta jo 5 ja 7 vuotta, että mä oon onnellisesti unohtanu osan oireista...
Niin ja kummallisesti haukkoo välillä henkee, vähän niinku hikka mut ei kuitenkaan. Eli sisäänhengitettäessä, haukkoo välillä.
Onkohan tää nyt kuitenkin jotain flunssaa...
Ja lastenpolille on jo lähete tuosta refluksista, mut se aika tulee sit joskus.