Sikiön sydänäänet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mulla kuulunut jostain rv 10+ jotain asti.... Kotidopplerilla siis. Ja nyt on rv 14+1. Sydänääniä pitää ettiä aika kauan välillä mutta kyllä olen ne aina lopulta löytänyt ja saanut kuulumaan kunnolla.

Niin mietin vaan että millon suunnilleen ne sydänäänet kuuluis löytyä HETI sillä lailla ettei niitä tarvi siis metsästää kauaa aikaa ennenkun ne saa kuuluviin?
Ja mistä kohdasta tällä viikolla niiden pitäs kuulua?

Juu kyllä meilläkin oli niin liikkuvainen tyttö että ääniä sai aina metsästää ja kun ne vihdoin saatiin kunnolla kuulumaan niin johan taas vaihdettiin mahassa asentoa. Th naureskeli että kaveri menee karkuun ja potkii dopleria. Että mitään vakipaikkaa mistä äänet löytyisi ei kyllä ollut.

ok selvä :) millä viikolla voi kuulla sikiön liikkuvan sitten?
Onko ne äänet niinkun joku löisi sormella johonkin rumpuun tai lipuisi jossain, niin jotain ilmavaivoja vaan tässä vaiheessa? :D

No ei niitä liikkeitä niinkään kuule kuin tuntee ja näkee ja huomaa siitä että sydänäänet häviää niin sikiö on liikkunut pois doplerin alta. Meillä kyllä ihan näki mahan päältä miten dopleria potkaisi/löi ja meni toiselle puolelle mahaa.

Yhteistyössä