sikapiikin saaneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauanko teillä on ollut käsi kipeä sikapiikin jälkeen?
Ite sain piikin maanantaina ja koko ajan kättä särkee.
Viime yönä jouduin ottamaan särkylääkkeen kun en pystynyt käden takia nukkumaan....

Käsi oli voimattomampi kuin normaalisti yhden päivän ja pistoskohdassa oli aristusta (esimerkiksi silloin kun taapero painoi olalleni päänsä) kaksi vuorrokautta.

mulla oli niin, että kun viime viikolla maanantaina rokotettiin niin torstaina alkoi aristus hellittään jossain määrin. lauantaina sitten sairastuttiin sikaan ja kädessä on lihas edelleen kipeä ja jumissa olevan tuntuinen ja aristaa olkapään nivelkuopasta

Meidän 2v10kk poika sai tänään ja kahden tunnin päästä oli jo lämpöä 37.6`C. Päikkärien jälkeen oli kuume noussut 38,8`C. Särkylääkkeellä laski, mutta saapa nähä kauan kestää. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 2v10kk poika sai tänään ja kahden tunnin päästä oli jo lämpöä 37.6`C. Päikkärien jälkeen oli kuume noussut 38,8`C. Särkylääkkeellä laski, mutta saapa nähä kauan kestää. :/

Niin ja jalkaa valittaa kipeäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli käsi 3-4 päivää aika kipeä. Pari ekaa yötä ei pystynyt nukkumaan sen käden päällä...

Suurin piirtein näin miullakin.

Ja mulla. Pojalle (jolle laitettiin piikki jalkaan) ei tullut kuin patti pistoskohtaan, ei aristanut tai valittanut jalkaa lainkaan. Ei tullut myöskään kuumetta tai pahoinvointia, eli meillä kävi tosi hyvä tuuri.

Yhteistyössä